AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #21 Skrevet 17. juli 2020 Forresten: støvsuget dere hele huset eller bare kjøkkenet? Leiligheten min er 30 kvadrat men kjøkkenet er for seg med åpen løsning. Burde jeg tar storvask av absolut alt eller? Har ikke sett det i stuen eller soverom Anonymkode: 14a32...f63
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #22 Skrevet 17. juli 2020 Her er bilde. De er kjempesmå Anonymkode: 14a32...f63
jukkapalme Skrevet 17. juli 2020 #23 Skrevet 17. juli 2020 2 timer siden, Kaffefrøken skrev: Ha ha. Måtte le av navnet fleskebille. Hva med melbille eller majorstuenbille? Majorstuenbille? Er det noe som heter det, eller er det autokorrekt?
Kaffefrøken Skrevet 17. juli 2020 #24 Skrevet 17. juli 2020 1 time siden, jukkapalme skrev: Majorstuenbille? Er det noe som heter det, eller er det autokorrekt? Ha ha. Ja, eller Forgnerbille. Den var visst utbredt på Frogner da den først kom. 😂 Synes fleskebille er artig navn. Ser for meg en skikkelig tykk og saftig bille. 1
jukkapalme Skrevet 17. juli 2020 #25 Skrevet 17. juli 2020 5 timer siden, Kaffefrøken skrev: Ha ha. Ja, eller Forgnerbille. Den var visst utbredt på Frogner da den først kom. 😂 Synes fleskebille er artig navn. Ser for meg en skikkelig tykk og saftig bille. Haha, kult. Skikkelig vestkantsoss den billa der, altså Haha, helt enig. Det er sikkert mange fleskebiller på div burgerkjøkken rundt om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå