Gjest septemberbrud05 Skrevet 12. juli 2005 #1 Skrevet 12. juli 2005 Noen som kan hjelpe oss med noen sanger? Vi ønsker å ha en sang til foreldrene våre under middagen, som takk for all hjelp etc. Noen som har noe slik, eller vet hvor vi kan finne det på nettet(helst noe gratis)?
Gjest Snart gift Skrevet 12. juli 2005 #2 Skrevet 12. juli 2005 (endret) Her er en sang som ble brukt i et brullup som jeg var i en gang: Til våre hjem Mel: De nære ting... De skjønneste tanker, de vakreste ord er minner fra hjemmet om far og om mor, Vi sender i gleden en hilsen så blid, med takk til dem hjemme for barndomstid. ........... Fra brudeparet Resten av teksten er fjernet i henhold til reglene om kopirett (kopinor.no) Misty (mod) Endret 12. juli 2005 av Misty
Gjest Rainbow Skrevet 13. juli 2005 #3 Skrevet 13. juli 2005 (endret) Har en annen som heter: Til våre hjem Mel: Blåveispiken Når vi er samlet med slekt og venner ved festlig bord på vår bryllupsdag, vi griper ordet – en takk vi sender til våre kjære i dette lag. Osv.... DU - Snart gift - kunne du sendt meg kopi av den andre sangen - på PM, så er du en knupp!!! Endret 13. juli 2005 av Rainbow
alfa-alfa Skrevet 18. juli 2005 #5 Skrevet 18. juli 2005 kunne du sendt den til meg og på pm?? please.. så veldig fin ut den sangen...
Anca Skrevet 19. juli 2005 #7 Skrevet 19. juli 2005 Kan dere sende meg en pm på de 2 sangene? Er det noen av dere som har en "takk-for-maten" sang?
Sweetpea Skrevet 2. august 2005 #8 Skrevet 2. august 2005 Kan en av dere sende desse til meg også?? Please!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå