Gå til innhold

Hva er det beste med sex for deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dame her. Vil si det er kosen, kyssing, beføling og nærheten. 

Hva mener dere og hvilke kjønn er du? 

Anonymkode: 9f05f...a13

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nærhet, det at man kan tenne partneren sikkerlig, at begge kan nyte det 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Å komme inni en våt mus. 

Anonymkode: be48a...abd

• Liker 1
Skrevet

Alt du nevner samt det å tilfredstille og nyte hverandre. Gjerne i flere timer. Det skaper så gode følelser. Herlig om det er røft også, men gjerne kosesex inkludert. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å komme inni en våt mus. 

Bare det å få utløsning? 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare det å få utløsning? 

Spørsmålet er hva det beste er. Det er selvfølgelig flere ting som er godt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å se at noen så deilig som han tenner på det jeg gjør. Være så nær han og kjenne kroppen hans. Jeg tenner også veldig på å ta kontroll over han. Føler liksom at jeg eier han litt da. 

Anonymkode: 611c2...87b

• Liker 1
Skrevet

Kjemien oss imellom, og nærheten

• Liker 2
Skrevet

Golydene hun lager, kommuniserer godt og motjokk... da vet jeg at hun har det godt og engasjert, livet er så mye enklere da. Ellers liker jeg at hun borrer neglene i ryggen min til jeg blør av hennes orgasme... og at hun har umettelig trang til å bli slikket🤗 ...og at hun strikker sokker til meg og er glad i dyr💘

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Å se henne bli kåt og at hun nyter det. At hun er dominant og gjør litt hva hun vil med meg. Det må være følelser og god kjemi inn i bildet fra min side for at dette skal være bra, ellers er det meningsløst.

K31

Anonymkode: 983c8...3a4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tilfredsstillelsen ved å ha sex. Spesielt når man er utrolig kåt. Å få ham inn i meg da, når jeg virkelig trenger det. 

Alt egentlig, men jeg er så "primitiv" i dette at å få kåthet tilfredsstilt er det beste med sex. 

Kvinne 

Anonymkode: f3a23...a47

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet

Friheten hun gir meg, forventningene og mulighetene. Å være i et modus hvor du føler at alt du gjør handler om sex, om det så er å justere litt på dyna. Lykkerusen i lykkeland.

Gjest Alterego666
Skrevet

Den beste sexen føles som en fysisk manifestasjon av kjærligheten vår. Av og til føler jeg at jeg snakker til sjelen hennes gjennom pikken min. Hun sier hun føler det samme.

Skrevet
1 time siden, Alterego666 skrev:

Den beste sexen føles som en fysisk manifestasjon av kjærligheten vår. Av og til føler jeg at jeg snakker til sjelen hennes gjennom pikken min. Hun sier hun føler det samme.

Så nydelig skrevet. ❤️❤️❤️

Gjest Tranma
Skrevet

Det beste med sex må være når mannen kommer inni meg samtidig som jeg kommer 😊

Skrevet

Det beste er å kjenne at munnen blir fylt med deilig sperm etter intens jobbing med tunge og munn. Følelsen av å ha gitt en mann det beste han kan få av en kvinne. 

AnonymBruker
Skrevet

Den spesielle tilknytningen man får til annet menneske.

Anonymkode: aef7d...a06

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Følelsen av å gjøre han kåt, å vite at han er så dirrende hard på grunn av meg, få den harde pikken hans inni meg når jeg virkelig trenger det. Og følelsen av den sterke, tunge, maskuline kroppen hans mot min. Nærheten.

Anonymkode: 40f76...1a7

• Liker 1
Skrevet

Nærheten og intimiteten er uten tvil det beste ved god sex med den jeg er glad i.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Følelsen av å hengi meg helt og fullt til han, og bli fullstendig oppslukt. Samspillet, når bare små lyder og blikk er nok, og vi er sammen om felles nytelse.

Anonymkode: 22477...709

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...