AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #1 Del Skrevet 16. juli 2020 Legen ga meg donaxyl. Men jeg har ikke bakteriell vaginose. Jeg har verken rennende eller illeluktende utflod. Det jeg derimot har er kløe og svie i underlivet samt hvit, kornete utflod som lukter gjær. Dessuten kan behandling med donaxyl føre til sopp, med andre ord kan det forverre tilstanden jeg har nå? Har gått 3 runder med soppkur før legen ga meg donaxyl, men hvorfor gi meg donaxyl når det ikke er BV jeg har? Anonymkode: 39bfe...71c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #2 Del Skrevet 16. juli 2020 Hm jeg vet ikke, men hvis du har sopp i underlivet så fins det en tablett for sopp som heter Diflucan. Den kan kjøpes reseptfritt på apoteket. Den har hjelpet meg når jeg har hatt sopp som ikke har gått vekk av vanlig soppkur som canesten salve og tabl. Anonymkode: c6431...00c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #3 Del Skrevet 16. juli 2020 Ta kontakt med legen og spør. Anonymkode: ec920...fae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #4 Del Skrevet 16. juli 2020 Har legen sendt inn prøve fra skjeden din og fått svar at det er soppinfeksjon siden du er så sikker i din sak? Anonymkode: dbc06...d0d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #5 Del Skrevet 16. juli 2020 Ved ubalanse i skjedens bakterieflora kan de hjelpe. Du allerede prøvd tre runder mot sopp uten virkning. Bivirkningslisten har med alt mulig, det er for å sikre dem mot søksmål. Betyr ikke at det vil skje med deg. Jeg hadde prøvd de. Selve listen bivirkninger er jo lav pga den lokale behandlingen. Anonymkode: 66ebe...c44 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anjoto Skrevet 16. juli 2020 #6 Del Skrevet 16. juli 2020 Donaxyl blir gitt mot både bakteriell vaginose og sopp. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #7 Del Skrevet 17. juli 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Har legen sendt inn prøve fra skjeden din og fått svar at det er soppinfeksjon siden du er så sikker i din sak? Anonymkode: dbc06...d0d Ikke ts, men legen min sa at en slik prøve ikke finnes? Anonymkode: 77ee5...8ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 17. juli 2020 #8 Del Skrevet 17. juli 2020 Bestill ny time hos legen og spør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 17. juli 2020 #9 Del Skrevet 17. juli 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Legen ga meg donaxyl. Men jeg har ikke bakteriell vaginose. Jeg har verken rennende eller illeluktende utflod. Det jeg derimot har er kløe og svie i underlivet samt hvit, kornete utflod som lukter gjær. Dessuten kan behandling med donaxyl føre til sopp, med andre ord kan det forverre tilstanden jeg har nå? Har gått 3 runder med soppkur før legen ga meg donaxyl, men hvorfor gi meg donaxyl når det ikke er BV jeg har? Anonymkode: 39bfe...71c Hvorfor mener du at du har større kunnskap om dette her, enn det legen din har? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #10 Del Skrevet 17. juli 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke ts, men legen min sa at en slik prøve ikke finnes? Anonymkode: 77ee5...8ff Det har blitt tatt dyrkningsprøve av meg flere ganger fordi jeg har slitt med kronisk soppinfeksjon, så det må jo finnes 🤔 Anonymkode: 59ca1...a55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #11 Del Skrevet 17. juli 2020 Siden du åpenbart vet bedre enn en spesialistlege så får du behandle deg selv da? Anonymkode: 91a77...b3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 17. juli 2020 #12 Del Skrevet 17. juli 2020 36 minutter siden, Teatrica skrev: Hvorfor mener du at du har større kunnskap om dette her, enn det legen din har? Hva med å spørre han da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 17. juli 2020 #13 Del Skrevet 17. juli 2020 11 timer siden, Honey Dew skrev: Hva med å spørre han da? Hvem mener du at JEG skal spørre? Og hva skal jeg spørre om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 18. juli 2020 #14 Del Skrevet 18. juli 2020 10 timer siden, Teatrica skrev: Hvem mener du at JEG skal spørre? Og hva skal jeg spørre om? Om du har fått feil medisin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 18. juli 2020 #15 Del Skrevet 18. juli 2020 2 timer siden, Honey Dew skrev: Om du har fått feil medisin. Jeg er ikke trådstarter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #16 Del Skrevet 18. juli 2020 2 hours ago, Teatrica said: Jeg er ikke trådstarter... Så slutt å svare på spørsmål til ts da Anonymkode: 91a77...b3e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #17 Del Skrevet 18. juli 2020 Jeg hadde det jeg antok var soppinfeksjon i flere måneder, reseptfrie medikamenter virket ikke. Gikk til gynekolog, hun tok bakterieprøver (som var negative), hun mente det ikke var sopp. Fikk Donaxyl og var skeptisk som du. Funket gull, vært symptomfri siden. Gi det en sjanse, den skal ta alt av uønskede mikrober. Anonymkode: 533ad...071 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 18. juli 2020 #18 Del Skrevet 18. juli 2020 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så slutt å svare på spørsmål til ts da Anonymkode: 91a77...b3e Neimen herregud da - jeg ble jo sitert jo.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå