AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #1 Skrevet 16. juli 2020 Jeg er 25 år gammel jente, født og oppvokst i Norge. Har Utenlandske foreldre, norsk navn, og utenlandsk etternavn. Jeg har ikke «typisk» norsk utseende, men er hvit, har grønne øyner, og lysebrunt hår. Så, man kan se at jeg er utlending uansett. I hjemlandet mitt blir jeg også sett på som utlending, da jeg snakker dårlig morsmål språk, og har annerledes klesstil, og interesser. Vi er så forskjellige. Jeg føler meg utlending overalt. Som om jeg ikke tilhører noen sted. Når jeg sier dette til mine «norske» venner, så svarer de med «Du er jo født her, du er norsk!» Og når jeg sier dette mine foreldre, får jeg høre «Du er **** selv om du er født her, du er ikke norsk!» Så, hvem er jeg egentlig? Jeg er utlending over alt Anonymkode: 4ebc4...0ea
Cinnamondiva Skrevet 16. juli 2020 #2 Skrevet 16. juli 2020 Vel, du er du. Du er norsk med utenlandsk opprinnelse. Vær stolt over ditt fine eksotiske utseende😇
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #3 Skrevet 16. juli 2020 Høres ut som meg. Og jeg er begge. Anonymkode: db53e...883
Gjest DislayName Skrevet 20. juli 2020 #4 Skrevet 20. juli 2020 Third culture kid. Du er en blanding av 2 ting. Som å mikse blå og gul, så får man en ny farge. Vær stolt av deg selv. Velg og plukk det beste fra hvilket land du vil. Man må ikke være bare det ene eller det andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå