AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #1 Skrevet 16. juli 2020 Noen som kan anbefale en god hårkur til tørt hår?😊 særlig tuppene mine blir veldig tørre, men jeg har ellers sterkt og sunt hår og ikke problemer med at tuppene splitter seg Anonymkode: 71f86...c57 1
Mayumie Skrevet 3. september 2020 #2 Skrevet 3. september 2020 Denne! Har prøvd andre før og i mellom, men faller alltid tilbake på Redken sin. Ble så glad når Normal begynte å selge denne serien da både sjampo og balsam også fungerer bra. 1
Mayumie Skrevet 3. september 2020 #3 Skrevet 3. september 2020 (endret) . Endret 3. september 2020 av Mayumie
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #4 Skrevet 3. september 2020 Hvordan er den på tynt nordisk hår? Er den tung, om du forstår hva jeg mener ☺️ Anonymkode: 404c0...eff
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #5 Skrevet 3. september 2020 Maria Nilas true soft hårkur og olje er super! Håret blir ikke tungt etterpå. Lukter friskt og rent. Liker ikke Redken sin all soft. Anonymkode: 9b2b5...0d5
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #6 Skrevet 3. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Maria Nilas true soft hårkur og olje er super! Håret blir ikke tungt etterpå. Lukter friskt og rent. Liker ikke Redken sin all soft. Anonymkode: 9b2b5...0d5 Kjøper forresten på Lyko om du vil se på den 😄 Anonymkode: 9b2b5...0d5
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #7 Skrevet 3. september 2020 2 timer siden, Mayumie skrev: Denne! Har prøvd andre før og i mellom, men faller alltid tilbake på Redken sin. Ble så glad når Normal begynte å selge denne serien da både sjampo og balsam også fungerer bra. Signerer, beste på markedet, merket STOR forskjell på håret etter jeg brukte denne, kombinerer den med Redken extreme. Anonymkode: d084a...ea9 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #8 Skrevet 3. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er den på tynt nordisk hår? Er den tung, om du forstår hva jeg mener ☺️ Anonymkode: 404c0...eff Balsamen er litt tung, men hårkuren synes jeg bare fungerer utmerket. jeg er veldig veldig fornøyd. Anonymkode: d084a...ea9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå