Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann!

Venter på svar fra Samordna opptak, førstegangssøker. Har undersøkt litt både her og andre forum, og det viser seg at svaret mest sansynlig kommer i morgen, altså den 17. Brukere her og andre steder rapporterer om helt forskjellige klokkeslett, ikke vet jeg om det stemmer, men jeg kommer sikker til å døgne mens jeg oppdaterer samordnaopptak.no :D 

Opprettet denne tråden så vi i samme båt kan møtes i angsten og noie sammen!

Anonymkode: 5bbad...fd5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heisann!

Venter på svar fra Samordna opptak, førstegangssøker. Har undersøkt litt både her og andre forum, og det viser seg at svaret mest sansynlig kommer i morgen, altså den 17. Brukere her og andre steder rapporterer om helt forskjellige klokkeslett, ikke vet jeg om det stemmer, men jeg kommer sikker til å døgne mens jeg oppdaterer samordnaopptak.no 😄

Opprettet denne tråden så vi i samme båt kan møtes i angsten og noie sammen!

jeg er også førstegangssøker, noia som faen. Hva har du søkt?

Anonymkode: f1373...e54

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dør. Har søkt medisin i Oslo. Håper at det kommer i morgen 🙏

Anonymkode: c14e1...a5d

• Liker 2
Skrevet

har også søkt medisin men i tromsø

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er allerede laget 3 slike tråder, hvorfor hadde du behov for å lage en til?

Anonymkode: f2a54...2ef

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg er også førstegangssøker, noia som faen. Hva har du søkt?

Huff, føler deg!
Jeg har søkt sosialt arbeid! Hva har du søkt?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har søkt sykepleie, ligger greit over snittet men er allikevel veldig spent og nervøs! Synes det er veldig spesielt nå med denne situasjonen vi er i, alt kan jo endre seg i forhold til snitt!

Anonymkode: e922e...ed0

AnonymBruker
Skrevet

Åja! Jeg trodde det kom 20/7? Er det ikke det som står på SO sine nettsider?

Anonymkode: 17e38...f13

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Åja! Jeg trodde det kom 20/7? Er det ikke det som står på SO sine nettsider?

Senest 20. Tidligere år har det som regel kommet 17. noen ganger 16. og 18. De legger ut restplasser 19. så er ihvertfall før da!

AnonymBruker
Skrevet

tror de fleste av førstegangssøkerne har fått bedre snitt pga at eksamen er avlyst, hadde ikke vært like nervøs dersom dette var et helt vanlig år

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Senest 20. Tidligere år har det som regel kommet 17. noen ganger 16. og 18. De legger ut restplasser 19. så er ihvertfall før da!

Wæ nå ble jeg superstressa! Regna med det kom tidligst mandag jeg! Hvilke klokkeslett er det som har vært normalt da?

AnonymBruker
Skrevet

Wæ nå ble jeg superstressa! Regna med det kom tidligst mandag jeg! Hvilke klokkeslett er det som har vært normalt da?

Det var ikke meningen å stresse deg! For noen år siden var det halv ti på morgenen, et annet år var det på kvelden den 17. Helt umulig å vite, noe som gjør det ekstra nervepirrende å vente 😥

AnonymBruker
Skrevet

det varierer noen her har lagt ut at de har fått svar sånn 3 tiden andre har skrevet 8 på kvelden

AnonymBruker
Skrevet

Da blir det spennende å se i morgen! Får prøve å holde meg opptatt med noe så jeg ikke oppdaterer SO hvert minutt haha! Er det lov å spørre hvilket snitt dere har, dere som søker medisin?

AnonymBruker
Skrevet

Da blir det spennende å se i morgen! Får prøve å holde meg opptatt med noe så jeg ikke oppdaterer SO hvert minutt haha! Er det lov å spørre hvilket snitt dere har, dere som søker medisin?

56.2 men søker tromsø med NNF. Poenggrensen der var 56.00 ifjor så tviler at jeg kommer meg inn dessverre. Hadde litt håp ettersom at det har alltid ligget på sånn 55-56, men thats gone now pga antall søkere og eksamensavlysningen :)) enn du?

Skrevet

Jeg stresser veldig over at dette året er så annerledes. Ser for meg at snittet er skyhøyt fordi alle slapp eksamen, så forteller egentlig meg selv at jeg ikke kommer inn på det jeg ønsker. Men har noen studier lengst ned på lista som sikkerhet slik at jeg har mulighet hvis det ikke går veien med de jeg ønsker. Men så er jo dilemmaet om jeg virkelig vil gå de studiene jeg har som sikkerhetsnett. Åhh, hater å ikke vite!! 

Skrevet

Tror dere det er flere som vil takke nei nå som samfunnet har åpnet opp igjen? Søknadsfristen var jo under koronaen hvor mange ble permittert og hadde en usikker fremtid så veldig mange søkte jo på grunn av det. Men nå er samfunnet åpnet igjen og folk er tilbake i jobb, så jeg håper hvis jeg blir ventelistet at mange takker nei

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, serilen skrev:

Tror dere det er flere som vil takke nei nå som samfunnet har åpnet opp igjen? Søknadsfristen var jo under koronaen hvor mange ble permittert og hadde en usikker fremtid så veldig mange søkte jo på grunn av det. Men nå er samfunnet åpnet igjen og folk er tilbake i jobb, så jeg håper hvis jeg blir ventelistet at mange takker nei

Det kan vel godt være..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk svar rundt kl 23:00, den 17. Juli 2017.

Anonymkode: 0989a...a61

AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff, føler deg!
Jeg har søkt sosialt arbeid! Hva har du søkt?

Det har jeg også søkt. Hvor har du søkt? 

Anonymkode: 2fa24...fa3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...