Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vurderer å kjøpe dette til stuen. Men er vel kanskje ikke så lenge babyen kan bruke denne før den begynner å «klatre» ut? Erfaringer? Hva bruker deres baby å sove i på dagtid?

Anonymkode: 3ffa3...5fe

AnonymBruker
Skrevet

Kan vel brukes i ca 6 mnd, etter anbefalinger.  Nå brukte vi vugge i stua bare til rundt 2-3 mnd, da var alt så spennende rundt at vi måtte bruke soverommet eller vogn for å få til dagdupper. 

Anonymkode: 11095...7eb

AnonymBruker
Skrevet

Hadde leandervugge og synes ikke den var spesielt nyttig i mitt tilfelle, men babyer er jo forskjellige. Min sovnet ved brystet på dagtid de første månedene og da var det mye lettere å legge henne i babynestet som jeg hadde ved siden av meg i sofaen. Siden vugga er dypere og mindre mobil var det vanskeligere å legge henne der. 

Hvor lenge du kan bruke den spørs jo veldig på baby, min begynte å reise seg ved 5 måneder, men allerede ved 3 måneder begynte hun å våkne for tidlig fra duppene sine ved støy, så da sov hun heller i vogn utenfor eller på soverommet på dagtid. 

Anonymkode: 1146d...c87

Skrevet

Vi brukte bare vugge til 4-5 mnd ca, men syns det var verdt det. Vuggen kan man gå fra uten å være redd for at babyen kommer seg ut. Jeg hadde andre ting å gjøre når babyen sov enn å sitte stuck i sofaen 😛

AnonymBruker
Skrevet

Den ble kanskje brukt en gang med førstemann. Babynest var mer praktisk, eller så sov han på meg eller i vogn. Solgte den før neste baby kom. Hun er tre måneder nå, og har ikke savnet den foreløpig 😅

Anonymkode: c37c9...6ed

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var kjempeglad i den og synes den var helt super til at babyen kunne få ligge i fred med små søsken, men den ble bare brukt i 3 mnd. 

Anonymkode: 6f4c1...365

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...