AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #1 Skrevet 16. juli 2020 Spørsmål til dere menn; Hva betyr det når en mannlig kollega ser deg leeenge i øynene, fra man går fra den ene kanten av rommet, til den andre? Kun holder blikket i øynene. Kan man lett få en stiv penis om man jobber alene med kollega en hel dag? Eller må man "fore" fantasien litt for å få det? At man lett kan bli kåt bare av tanken på å ta henne på bakrommet. Tenker kanskje menn er mest sånn i 20-åra?;) Anonymkode: e8cf4...e76
Hadley Skrevet 16. juli 2020 #2 Skrevet 16. juli 2020 Kommer litt på om mannen er hetero eller ikke? Vi vet jo alle at hetero menn ikke tenker noe.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #3 Skrevet 16. juli 2020 1 minutt siden, Hadley skrev: Kommer litt på om mannen er hetero eller ikke? Vi vet jo alle at hetero menn ikke tenker noe. Ja men om en mann ser på deg lenge og dypt i øynene, kun når jeg går imot han, indikerer han til noe da? Det er spesielt når jeg går mot han. Er det for å lese kroppsspråk eller er det en seksuell lyst som ligger der? Anonymkode: e8cf4...e76
Gjest Alterego666 Skrevet 17. juli 2020 #4 Skrevet 17. juli 2020 7 timer siden, Hadley skrev: Kommer litt på om mannen er hetero eller ikke? Vi vet jo alle at hetero menn ikke tenker noe. Homofile menn er mer intellektuelle enn heterofile? Mer sensitive, eller mer analytiske? Grei ut og dokumentér, er du snill.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #5 Skrevet 17. juli 2020 17 timer siden, Alterego666 skrev: Homofile menn er mer intellektuelle enn heterofile? Mer sensitive, eller mer analytiske? Grei ut og dokumentér, er du snill. På 16.7.2020 den 23.23, Hadley skrev: Kommer litt på om mannen er hetero eller ikke? Vi vet jo alle at hetero menn ikke tenker noe. Merkelig.. Anonymkode: e8cf4...e76
Gjest Alterego666 Skrevet 17. juli 2020 #6 Skrevet 17. juli 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Merkelig.. Anonymkode: e8cf4...e76 🙄🙄🙄🙄🙄
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #7 Skrevet 17. juli 2020 45 minutter siden, Alterego666 skrev: 🙄🙄🙄🙄🙄 Altså, jeg er enig med deg. Anonymkode: e8cf4...e76
Gjest Alterego666 Skrevet 18. juli 2020 #8 Skrevet 18. juli 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Altså, jeg er enig med deg. Anonymkode: e8cf4...e76 Jeg vet. Det er ikke deg jeg himler øynene til.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #9 Skrevet 18. juli 2020 Trenger ikke bety noe nei. Aldri møtt oppegående folk som styrer med folk på arbeidaplssen, blir bare teit opplegg uansett. Og aldri tenkt slik på noen på jobb, noensinne. Men mange damer tar alt som flørting da, "Main character" kompleks hos disse. Anonymkode: a7d46...65f 2
Gjest Alterego666 Skrevet 18. juli 2020 #10 Skrevet 18. juli 2020 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Aldri møtt oppegående folk som styrer med folk på arbeidaplssen, blir bare teit opplegg uansett. Det skjer da virkelig på mage arbeidsplasser. Jeg jobbet hos en arbeidsgiver som i en langvarig høykonjunktur ansatte mange unge med høy utdanning. Tinder kunne glatt satt opp lokalkontor der. Mange flotte mennesker traff hverandre og startet familier der. Det var ingen som så noe negativt i det.
SpeilEggos Skrevet 20. juli 2020 #11 Skrevet 20. juli 2020 På 18.7.2020 den 5.18, AnonymBruker skrev: Trenger ikke bety noe nei. Aldri møtt oppegående folk som styrer med folk på arbeidaplssen, blir bare teit opplegg uansett. Og aldri tenkt slik på noen på jobb, noensinne. Men mange damer tar alt som flørting da, "Main character" kompleks hos disse. Anonymkode: a7d46...65f Word👏🏻
Frekkulf Skrevet 29. juli 2020 #12 Skrevet 29. juli 2020 På 16.7.2020 den 23.15, AnonymBruker skrev: Spørsmål til dere menn; Hva betyr det når en mannlig kollega ser deg leeenge i øynene, fra man går fra den ene kanten av rommet, til den andre? Kun holder blikket i øynene. Kan man lett få en stiv penis om man jobber alene med kollega en hel dag? Eller må man "fore" fantasien litt for å få det? At man lett kan bli kåt bare av tanken på å ta henne på bakrommet. Tenker kanskje menn er mest sånn i 20-åra?;) Anonymkode: e8cf4...e76 Er dette noe du selv har opplevd? Så han så deg i øynene gjennom hele rommet? Hvordan vet du det? Jo fordi du så han i øynene gjennom hele rommet altså var det gjensidig Ikke noe galt i å fantasere om kollegaer, men vær forsiktig med hvordan man går frem om man ønsker mer enn en fantasi
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #13 Skrevet 29. juli 2020 1 time siden, Frekkulf skrev: Er dette noe du selv har opplevd? Så han så deg i øynene gjennom hele rommet? Hvordan vet du det? Jo fordi du så han i øynene gjennom hele rommet altså var det gjensidig Ikke noe galt i å fantasere om kollegaer, men vær forsiktig med hvordan man går frem om man ønsker mer enn en fantasi Det ser man med hvor lenge blikket ble holdt. Hvis det holdes i flere sekunder, så er det fort en intuisjon om noe. Enig? Anonymkode: e8cf4...e76
Frekkulf Skrevet 29. juli 2020 #14 Skrevet 29. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det ser man med hvor lenge blikket ble holdt. Hvis det holdes i flere sekunder, så er det fort en intuisjon om noe. Enig? Anonymkode: e8cf4...e76 Ikke umulig det. Men kan jo godt være at denne mannen holdt blikket fordi hun gjorde det. Det er jo tydelig at hun og har holdt blikket i hans øyne siden hun visste han hadde kikket han i øynene gjennom hele rommet.
Gjest Paramount Skrevet 29. juli 2020 #15 Skrevet 29. juli 2020 På 16.7.2020 den 23.15, AnonymBruker skrev: Kan man lett få en stiv penis om man jobber alene med kollega en hel dag? Jobber en mann alene med en ok kvinnelig kollega en hel dag er sjansen for at han vurderer litt ekstra sosial aktivitet med denne kvinnen enormt sannsynlig, en stiv pikk hører med til historien. Men det betyr langt i fra at noe skjer, men at fantasien sprenger seg på er utvilsomt meget stor.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #16 Skrevet 29. juli 2020 1 time siden, Frekkulf skrev: Ikke umulig det. Men kan jo godt være at denne mannen holdt blikket fordi hun gjorde det. Det er jo tydelig at hun og har holdt blikket i hans øyne siden hun visste han hadde kikket han i øynene gjennom hele rommet. Hun eller jeg😂 egentlig meg selv jeg prater om. Ha han ser plutselig ganske lenge i øynene mine. Skulle lest tankene hans😉 Anonymkode: e8cf4...e76
Frekkulf Skrevet 29. juli 2020 #17 Skrevet 29. juli 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun eller jeg😂 egentlig meg selv jeg prater om. Ha han ser plutselig ganske lenge i øynene mine. Skulle lest tankene hans😉 Anonymkode: e8cf4...e76 Haha. Beklager. Umulig å holde greie på hvem som sier hva når det er anonyme profiler. Kan ikke huske anonymkodene. Jeg tolker det som om du er litt gira på han du også. Stemmer det?
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #18 Skrevet 29. juli 2020 1 minutt siden, Frekkulf skrev: Haha. Beklager. Umulig å holde greie på hvem som sier hva når det er anonyme profiler. Kan ikke huske anonymkodene. Jeg tolker det som om du er litt gira på han du også. Stemmer det? Litt, etterhvert som tiden har gått. Jeg er nokså kresen, men alt i alt -, jeg blir nok fort flørtete av meg😄 Da er jeg ikke fremmed for å ha noe i tankene iallefall! Anonymkode: e8cf4...e76
Frekkulf Skrevet 29. juli 2020 #19 Skrevet 29. juli 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt, etterhvert som tiden har gått. Jeg er nokså kresen, men alt i alt -, jeg blir nok fort flørtete av meg😄 Da er jeg ikke fremmed for å ha noe i tankene iallefall! Anonymkode: e8cf4...e76 Det er sunt å fantasere litt. men når du har fantasert om han en stund da. Og så treffer han på byen. Er du vond og be?
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #20 Skrevet 29. juli 2020 16 minutter siden, Frekkulf skrev: Det er sunt å fantasere litt. men når du har fantasert om han en stund da. Og så treffer han på byen. Er du vond og be? Nei, ikke om det er den rette typen!😊 Anonymkode: e8cf4...e76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå