Gå til innhold

Litt for hard puppekos. Er veldig sår og øm, og litt blå. Virker betent?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han var visst litt for heftig med puppene mine. Klemte, sugte og bet litt for hardt. Veldig sår på brystvortene og puppene virker litt betente og hovne. Kan det gi brystbetennelse? Feber? Ser ut som jeg får blåmerke også. Hva kan lindre? 

Anonymkode: 6cac1...583

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen? 

Skrevet

Lufting, multimam kompresser, purilan. Ta det med ro. Unngå rå puppesex...

Om du får feber kan det væra teikn på betennelse ja. Vurder tur til legen. 

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, mammahjarte skrev:

Lufting, multimam kompresser, purilan. Ta det med ro. Unngå rå puppesex...

Om du får feber kan det væra teikn på betennelse ja. Vurder tur til legen. 

Oi, såpass. Trodde puppene tålte mye? Lurt å massere de lett nå? 

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Oi, såpass. Trodde puppene tålte mye? Lurt å massere de lett nå? 

Det veit eg ikkje. Eg ville eigentlig latt dei væra i fred, men spørst på melk/ikkje melk. Når eg fekk tette kjærtler masserte eg puppene i dusjen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, mammahjarte skrev:

Det veit eg ikkje. Eg ville eigentlig latt dei væra i fred, men spørst på melk/ikkje melk. Når eg fekk tette kjærtler masserte eg puppene i dusjen. 

Jeg har ikke melk i de. Men spesielt den ene er hoven, sår, klumpete og litt blå. 

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan det gi brystbetennelse? Feber? Ser ut som jeg får blåmerke også. Hva kan lindre? 

jeg får vente og se hva andre svarer :)

Fordi jeg elsker puppekos. Jeg tar hardt, klemmer hard, suger og biter etc. Kona klager ofte at jeg er litt for hard inni mellom og gjør vondt :)

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, cmd said:

jeg får vente og se hva andre svarer :)

Fordi jeg elsker puppekos. Jeg tar hardt, klemmer hard, suger og biter etc. Kona klager ofte at jeg er litt for hard inni mellom og gjør vondt :)

Hva med å respektere hennes grenser i stedet for å bare tenker på deg selv? Når du er hardhendt er det jo DU som nyter, ikke henne. Faen så egoistisk, jeg hadde dumpa deg om ikke du tok hensyn.

Anonymkode: 7926e...344

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har blitt bitt kan du ha fått stivkrampe. 

Anonymkode: 8011f...5a7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Langt mellom disse mennene. De mannfolkene jeg har hatt tar knapt på puppene mine. Om de gjør noe så er det litt forsiktig suging og slikking på nippelen. Kjennes ut som ei lita mus. Jeg har store bryster som skriker etter å bli klemt på, skvist og få litt juling, og så får jeg bare denne forsiktige nipplegreia hvor jeg bare ligger og føler at jeg ammer et barn 😂😝

Anonymkode: d131f...49d

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har store bryster som skriker etter å bli klemt på, skvist og få litt juling,

Kona har også store pupper så jeg klarer å få og suge begge brystvorter samtidig. Det er så deilig og høre kona stønne av det :)

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Langt mellom disse mennene. De mannfolkene jeg har hatt tar knapt på puppene mine. Om de gjør noe så er det litt forsiktig suging og slikking på nippelen. Kjennes ut som ei lita mus. Jeg har store bryster som skriker etter å bli klemt på, skvist og få litt juling, og så får jeg bare denne forsiktige nipplegreia hvor jeg bare ligger og føler at jeg ammer et barn 😂😝

Får følelsen av at du aldri har ammet? 🤣

Anonymkode: a5882...8b3

• Liker 4
Gjest Lama_Drama
Skrevet

Har du feber? Hold puppene varme, la de være i fred, dra til lege om de blir verre. 

AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Får følelsen av at du aldri har ammet? 🤣

Anonymkode: a5882...8b3

Haha, det stemmer 😋

Men ja. Blir hvertfall ikke tent av litt forsiktig sutting på nippelen. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Lama_Drama skrev:

Har du feber? Hold puppene varme, la de være i fred, dra til lege om de blir verre. 

Heldigvis ikke feber i dag. Litt varm i går. Hovne og litt klumpete da og såre. Smørte med olje og aloevera. Bedre i dag. Men har fått blåmerker. Så han var nok veldig hard. 

AnonymBruker
Skrevet

Puppene er enda litt klumpete. Aldri hatt slike pupper før. Hva har skjedd? Betent? Bør jeg oppsøke lege? 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Puppene er enda litt klumpete. Aldri hatt slike pupper før. Hva har skjedd? Betent? Bør jeg oppsøke lege? 

Jeg forstår det var veldig hett, men jeg er nysgjerrig på relasjonen. Var det et møte mellom to som har hisset hverandre opp over tid? er det mannen/kjæresten din? En ONS? 

Håper puppene blir bra igjen, og at du ber ham være litt mer forsiktig neste gang, selv om du syntes det var deilig, tror jeg ikke det er helt bra, mtp. melkekjertler, betennelse etc. Men det føler du jo på selv. 

Grunnen til at jeg er nysgjerrig på relasjonen er fordi jeg lurer på hvordan han turte å være så brutal om det var snakk om første møte. 

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Rant skrev:

Jeg forstår det var veldig hett, men jeg er nysgjerrig på relasjonen. Var det et møte mellom to som har hisset hverandre opp over tid? er det mannen/kjæresten din? En ONS? 

Håper puppene blir bra igjen, og at du ber ham være litt mer forsiktig neste gang, selv om du syntes det var deilig, tror jeg ikke det er helt bra, mtp. melkekjertler, betennelse etc. Men det føler du jo på selv. 

Grunnen til at jeg er nysgjerrig på relasjonen er fordi jeg lurer på hvordan han turte å være så brutal om det var snakk om første møte. 

Det var en elsker jeg hadde sex med for 3 gang. Han har ikke vært så brutal med puppene tidligere. Jeg var litt full, men husker det nesten var litt vondt. Jeg sa i fra. Tror han sugte, klemte, kløp og bet ganske hardt. Brystvortene var veldig såre. Han må vel ha vært veldig brutal med de, siden jeg fikk blåmerke samme kveld? 

Er det melkekjertlene som klumper seg tro? Kan det hjelpe at jeg masserer lett? Noe annet? 

Gjest Lama_Drama
Skrevet

Er de bedre? Da ville jeg fortsatt med å holde de varm og i ro, la de lege. Er de verre kontakter du lege.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...