AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #1 Skrevet 16. juli 2020 Noen som har eksempler (navn/bilder) på kvinner som regnes som gjennomsnittlig pen? Selv ser jeg for meg Jennifer Lawrence som ganske gjennomsnittlig. Pene øyne og lepper, men nesen er for spesiell for min smak. Hva mener dere? Her gjelder ikle personlighet/utstråling - kun utseendet. Anonymkode: 1ce69...17f 3
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #2 Skrevet 16. juli 2020 Classy tråd. Fikk du ikke napp på Tinder, så du må komme hit for å dømme kvinner? Anonymkode: 18fca...1c2 20
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #4 Skrevet 16. juli 2020 Vet ikke om det er helt sunt å tenke for mye på sånt. Da begynner man bare å sammenligne utseendet sitt med andre. Høres klisje ut, men kvinner er pene på sin måte. Jeg synes i hvert fall at jeg er pen selv om jeg sikkert ser ganske alminnelig ut for en som liksom skal måle hvor attraktiv jeg er. Jeg synes veldig ofte at personligheten skinner gjennom og gjør oss enda vakrere, når vi har gode kvaliteter! De minst pene for meg er de som er frekke og tråkker på andre. Detaljer som øyne, lepper og nese legger jeg sjelden merke til. Anonymkode: 816c5...cd7 17
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 Populært innlegg #5 Skrevet 16. juli 2020 Hvis Kate Hudson og Jennifer Lawrence er gjennomsnittlige pene... Hva er da den vanlige dama i gata? Anonymkode: 09ab4...642 94 1
Gjest Gaea Skrevet 16. juli 2020 #6 Skrevet 16. juli 2020 En som er kåret til den mest sexy kvinnen i hele verden er gjennomsnittlig pen? Greit at smaken til en viss grad er individuell, men det finnes da grenser. Trodde jeg var gjennomsnittlig, men er vel et takras til sammenligning.
Gjest DislayName Skrevet 16. juli 2020 #7 Skrevet 16. juli 2020 Stjerner ser nesten alltid veldig bra ut fordi de er så velstelte, trent, pent sminket og godt kledd. Gjennomsnittelig pen, avhengig av alder, er en som er i grei fysisk form, kler seg litt pent, men ikke superfjongt. Har normale trekk, med litt sminke. Cecilie Skog, kanskje (bortsett fra at hun er svært godt trent, da)?
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #8 Skrevet 16. juli 2020 Pia Rivelsrud Julie Bergan Desta Marie Beeder Jeg foretrekker vanlige damer, ikke modellpene. Anonymkode: a6c6c...176 4
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #9 Skrevet 16. juli 2020 Synes Jennifer Aniston er gjennomsnittlig. Men det er mange grader av gjennomsnittlig. Du har de som du er glad for at du ikke ser ut som , så har du kjedelige, slike du ikke legger merke til. Så har du noen som er litt over snittet , men likevel litt kjedelige. Så har du de du virkelig kunne tenke deg å se ut som. De fleste er gjennomsnittlige. Du har også slike kjedelig perfekte. Som feks Lexi Wood. Perfekt kropp (vet ikke hvor mye som retusjeres da). Helt fri for føflekker, flat mage, smale hofter og hull i navlen. Sånn perfekt lite hull. Men ikke så pent ansikt. Alt for perfekt sminket og liplinern blir dratt alt for lang utover den nattlige munnen. Billig måte å fremstille seg på også, noe som gjør at hun blir sånn «bimbo pen» Frida Aasen er også litt «kjedelig perfekt». Hun er liksom for pen for alt. For pen til å ha som kjæreste. Mer bare en fryd for øyet. Adriana Lima har vært min kvinne nr1 i de fleste år. Ingen har holdt seg så bra for alderen som jeg vet. Vel, er ei jeg ikke husker navnet på. Men hun har vært og er fremdeles langt over snittet. Hun er på toppen. Megan Fox var min favoritt når jeg var yngre. Nå har hun operert seg kjedelig. Men hun var også såkalt perfekt. Også litt slik for pen til å ha som kjæreste. Anonymkode: ff748...4a8 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #10 Skrevet 16. juli 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes Jennifer Aniston er gjennomsnittlig. Men det er mange grader av gjennomsnittlig. Du har de som du er glad for at du ikke ser ut som , så har du kjedelige, slike du ikke legger merke til. Så har du noen som er litt over snittet , men likevel litt kjedelige. Så har du de du virkelig kunne tenke deg å se ut som. De fleste er gjennomsnittlige. Du har også slike kjedelig perfekte. Som feks Lexi Wood. Perfekt kropp (vet ikke hvor mye som retusjeres da). Helt fri for føflekker, flat mage, smale hofter og hull i navlen. Sånn perfekt lite hull. Men ikke så pent ansikt. Alt for perfekt sminket og liplinern blir dratt alt for lang utover den nattlige munnen. Billig måte å fremstille seg på også, noe som gjør at hun blir sånn «bimbo pen» Frida Aasen er også litt «kjedelig perfekt». Hun er liksom for pen for alt. For pen til å ha som kjæreste. Mer bare en fryd for øyet. Adriana Lima har vært min kvinne nr1 i de fleste år. Ingen har holdt seg så bra for alderen som jeg vet. Vel, er ei jeg ikke husker navnet på. Men hun har vært og er fremdeles langt over snittet. Hun er på toppen. Megan Fox var min favoritt når jeg var yngre. Nå har hun operert seg kjedelig. Men hun var også såkalt perfekt. Også litt slik for pen til å ha som kjæreste. Anonymkode: ff748...4a8 Beklager at jeg sier det altså, men dette var et nokså overfladisk innlegg. Det gjør litt vondt å lese faktisk når du legger deg sånn opp i detaljer, omtaler navngitte kvinner som kjedelige, etc... Anonymkode: 816c5...cd7 21 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #11 Skrevet 16. juli 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pia Rivelsrud Julie Bergan Desta Marie Beeder Jeg foretrekker vanlige damer, ikke modellpene. Anonymkode: a6c6c...176 Vil si at disse damene er over gjennomsnittlig pene! Anonymkode: 48f95...14e 19
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #12 Skrevet 16. juli 2020 Skulle ønske jeg kunne «mislike» dette innlegget (er det forresten en sånn funksjon som jeg ikke kan?) Anonymkode: a0af9...31f 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #14 Skrevet 16. juli 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil si at disse damene er over gjennomsnittlig pene! Anonymkode: 48f95...14e Ja det var poenget mitt smaken er som baken. Anonymkode: a6c6c...176
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #15 Skrevet 16. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: a2401...507 Alle ser mindre pene ut med briller dessverre. Anonymkode: a6c6c...176
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #16 Skrevet 16. juli 2020 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som har eksempler (navn/bilder) på kvinner som regnes som gjennomsnittlig pen? Selv ser jeg for meg Jennifer Lawrence som ganske gjennomsnittlig. Pene øyne og lepper, men nesen er for spesiell for min smak. Hva mener dere? Her gjelder ikle personlighet/utstråling - kun utseendet. Anonymkode: 1ce69...17f Hun er nydelig, du er sikkert ikke innenfor min preferanse, selv om jeg er hetero kvinne. Anonymkode: 5bade...bcf 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #17 Skrevet 16. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle ser mindre pene ut med briller dessverre. Anonymkode: a6c6c...176 Kjekkeste mannen jeg vet om bruker briller. Anonymkode: 5bade...bcf 16
Peanut Skrevet 16. juli 2020 #18 Skrevet 16. juli 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Alle ser mindre pene ut med briller dessverre. Anonymkode: a6c6c...176 Det kommer an på brillene :3 Om man har rammeløse briller så er man visstnok både mer intelligent og penere enn de med brillerammer. 2
Loff77 Skrevet 16. juli 2020 #19 Skrevet 16. juli 2020 42 minutter siden, Gaea skrev: En som er kåret til den mest sexy kvinnen i hele verden er gjennomsnittlig pen? Greit at smaken til en viss grad er individuell, men det finnes da grenser. Trodde jeg var gjennomsnittlig, men er vel et takras til sammenligning. Tenker du på Lawrence? Er jo galskap att hun skulle være noe i nærheten av mest sexy i verden , hvem har funnet på det om ikke amerikansk filmindustri selv? 7
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #20 Skrevet 16. juli 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Beklager at jeg sier det altså, men dette var et nokså overfladisk innlegg. Det gjør litt vondt å lese faktisk når du legger deg sånn opp i detaljer, omtaler navngitte kvinner som kjedelige, etc... Anonymkode: 816c5...cd7 Det er ingen automatikk i at navngitte kvinner er over snittet! Er enda mer trist at du henger deg opp i mine meninger Anonymkode: ff748...4a8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå