MarieLo Skrevet 17. juli 2020 #21 Skrevet 17. juli 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Dette sto i siste Planetnytt, mener jeg å huske. Anonymkode: 1e7a5...647 Jeg tror vi leser ulike magasiner/informasjonskilder.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #22 Skrevet 17. juli 2020 Siden monogami i århundrer har vært den helt dominerende samlivsformen over hele den vestlige verden, og blir stadig mer dominrende også i ikke-vestlige kulturer, er det grunn til å tro at den samfunnsmessig fungerer bedre enn andre samlivsformer. De mediehypede forsøkene på poly-eksperimentering, som vi har sett en del av de siste årene, er og forblir et ytterst marginalt fenomen, som nok mer må anses som eksempler på forbigående, motepreget hippie-romantikk enn seriøse og levedyktige alternativer til monogami. Noen avvikere fra de dominerende sosiale praksister vil man dog alltid ha, men de forblir marginale unntakstilfeller. Anonymkode: ed4c5...f16 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #23 Skrevet 17. juli 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Prøvd begge deler selv. Måtte bare velge å avslutte ekteskapet men det var rett valg. Jeg bare tenker at fok må kunne få velge selv uten at andre sier den, eller den har feil. Og for de med utroskapskrekk her, det er ikke det samme. Her er det snakk om enighet. Hva ville du velge. Elske en mann/kvinne og kunne kose med andre som du har følt seksuell tiltrekning til. Eller bare bli med en. JEg tenker selvfølgelig på at dette må være mennesker som tenker over div kjønnsykdommer o.l. Anonymkode: 5e76e...85fj Jeg er ikke spesielt redd for kjønnssykdommer osv, men et likevel 100 % monogram. Dømmer så klart ikke de som velger noe annet, så lenge som du også sier, man ikke lyver og bedrar. Er bare slik og er slik jeg ønsker å leve. Ønsker å skape noe godt og spesielt med en person uten å involvere flere. Så klart kan man sikkert gjøre dette med flere også, men det er bare ikke et behov eller ønske jeg har🙂 Anonymkode: f3245...421
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #24 Skrevet 17. juli 2020 5 timer siden, MarieLo skrev: Jeg tror vi leser ulike magasiner/informasjonskilder. Mulig du ikke holder Planetnytt? Anonymkode: 1e7a5...647
MarieLo Skrevet 17. juli 2020 #25 Skrevet 17. juli 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mulig du ikke holder Planetnytt? Anonymkode: 1e7a5...647 Leser ikke det nei.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #26 Skrevet 17. juli 2020 5 timer siden, MarieLo skrev: Jeg tror vi leser ulike magasiner/informasjonskilder. Innleggene dine her på KG er jo helt ville. I en tråd kaller du deg for kristen, men i en annen skriver du om reinkarnasjon osv... Virker ikke friskt Anonymkode: 7dd75...d7c 2
MarieLo Skrevet 17. juli 2020 #27 Skrevet 17. juli 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Innleggene dine her på KG er jo helt ville. I en tråd kaller du deg for kristen, men i en annen skriver du om reinkarnasjon osv... Virker ikke friskt Anonymkode: 7dd75...d7c Dette er brukerdebatt, som er i mot reglene på forumet. Noen burde rapportere dette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå