AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #1 Skrevet 16. juli 2020 Er 16 dager siden fødsel, jeg revnet til grad 2(altså bare på «utsiden», ikke noe muskulært ellernoe) og måtte sy. Har ikke fått til å se meg så mye nedentil enda i frykt, men jeg vil gjerne barbere meg og føle meg litt freshere. Jeg er førstegangs, så vet ikke riktig hva som er normalt og/eller ikke. Jeg blør vel ikke så mye mer, men det kommer jo slik brunt «slim», i egentlig små/moderate mengder. når barberte dere etter fødsel? Anonymkode: 20989...67c
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #2 Skrevet 16. juli 2020 Jeg tør fortsatt ikke, 6mnd etter fødsel. Ble klippet og har et ganske tykt arr (tror jeg). Har heller ikke klart å se ordentlig etter... Anonymkode: 25022...5c3
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #3 Skrevet 16. juli 2020 Jeg ville helt klart ventet til uke 6 etter fødsel mtp infeksjonsfare, det er veldig åpent inn til såret i livmoren. Og du vil virkelig ikke ha en infeksjon der!! Anonymkode: 123bc...9bd 1
Cer3s Skrevet 16. juli 2020 #4 Skrevet 16. juli 2020 Vent til etter 6 uker, og stuss heller lengden 😊 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #5 Skrevet 17. juli 2020 Har barbert ved første dusj når jeg kom hjem fra sykehuset begge gangene. 1 og 2 dager etter. Tok bare det ”verste” ønsker, da, og ikke der stingene var. Gikk helt fint. Hadde latt være og barbere de siste ukene før fødsel og følte meg skikkelig ufresh, renselsen hjalp ikke akkurat på. Anonymkode: d9b92...190 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #6 Skrevet 17. juli 2020 Hvis du føler deg trygg på det, går det jo an å stusse litt akkurat ved trusekanten, men jeg personlig ville latt være til etter seksukers-kontrollen. Anonymkode: 62f68...6f0
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #7 Skrevet 17. juli 2020 Jeg ventet til 6 uker, men det er ikke sikkert det var nødvendig. Jeg torde ikke prøve før. Anonymkode: d6bf7...22a
19anonym96 Skrevet 17. juli 2020 #8 Skrevet 17. juli 2020 Jeg revnet en del både innvendig og utvendig, og liker også og føle meg fresh der nede. Jeg var så heldig at jeg fortsatt klarte og barbere meg nærme fødsel, så hårveksten der nede var ikke ille. Men jeg måtte vente en stund med full barbering der nede. Jeg var så hoven, hadde sting over alt og klarte så vidt og stå i lengre tid. Men etter ca 2 mnd fikk jeg barbert alt der nede 😃
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #9 Skrevet 17. juli 2020 Jeg tok hårklippemaskinen til samboeren, både før og etter fødsel. Før fødsel hadde jeg ikke sjangs til å se hva jeg evt gjorde med en barberhøvel der nede🙈 Sto framfor speilet med maskinen, lugget ingenting heldigvis. Funket greit at det ble kortere, men fortsatt ikke helt glattbarbert. Føltes rensligere, værtfall under renselsen etter fødselen. Barberte vel som "normalt" først etter noen måneder. Anonymkode: 658f1...7b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå