AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #1 Skrevet 16. juli 2020 Etter mange forsøk på å gå ned i vekt på egenhånd tror jeg at jeg skal få hjelp til å lykkes. Trenger helt konkret matplan og treningsopplegg, samt personlig oppfølgning. Har sett på coacher som tilbyr dette, det er jo dyrt, men jeg trenger hjelp. Noen som har erfaring med det? Fikk du tilstrekkelig støtte og hjelp over nett? Noen spesielle å anbefale? Anonymkode: 1025b...913
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #2 Skrevet 16. juli 2020 Jeg fikk hjelp og anbefaler det på det sterkeste.. Det å ha noen å støtte seg på har mye å si.. Jeg brukte et firma fra USA, men der hadde jeg ikke en fast person og det skulle jeg ønske jeg hadde. Det var jo en som la ut denne for noen dager siden.. Og den er jo egentlig veldig rimelig i forholdt til mye.. Så det var vel det lille jeg kunne bidra med.. Anonymkode: 48040...bb7
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #3 Skrevet 16. juli 2020 Jeg kan coach'e deg jeg. Jeg la om kostholdet for over 10 år siden. Er fortsatt slank. Anonymkode: 39809...f23
jentafralandet Skrevet 16. juli 2020 #4 Skrevet 16. juli 2020 Har brukt online coach, syns det funket supert! Hun jeg brukte har mye fokus på å kunne spise alt du vil, men i mengder som passer. Du får mye bedre kunnskap om hva mat inneholder og hva som er bra for deg. Du går ikke sulten, men spiser godt med mat og får derfor bukt med søtsuget. Du får også treningsprogram som tilpasses deg. Ukentlig oppdatering med vekt og målinger og forbilde hver fjerde uke dersom du vil det selv. Hun er alltid tilgjengelig på mail/Instagram dersom du har behov for hjelp eller bare et spark bak. Det er ingen mirakelkur der du går ned 10 kg på to uker, men en livsstilsendring som gir deg resultater over tid og som gjør det lettere å holde vekta når du har kommet dit du vil 😊 absolutt penger det er verdt å bruke for egen helse syns jeg!
Gjest Fallabella Skrevet 17. juli 2020 #5 Skrevet 17. juli 2020 Jeg har hatt en coach. Betalte masse penger for å bli tynn og ødelagt i kropp og psyke. Denne coatchen har en psykopatisk personlighet. Jeg antar dette yrket tiltrekker seg slike folk da de er spreke og blir beundret av andre samt at de har makt via yrket sitt til å manipulere andre mennesker.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #6 Skrevet 17. juli 2020 Jeg har akkurat skaffet meg online coach gjennom noe som heter Lewelcoaching. Er veldig spent men nå har jeg prøvd så mye på egenhånd og havner alltid «tilbake til start». Viss de kan gi meg noe jeg kan klare å holde gående lenge et det verdt det for meg, det virker i alle fall som det er det fokuset de har!😊 Anonymkode: 7b083...1e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå