Gå til innhold

Knirk og svikt i gulv i gammelt hus

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er så lei, over alt hvor jeg går i huset knirker det, ikke store knirk, men litt. Du hører til og med at det knirker litt under flisene på badet (det er ikke flisene som knirker, men gulvet under). Jeg er så lei. Tror kanskje det bare er jeg som reagerer sånn på det, min mann bryr seg ikke og besøk har aldri påpekt noe. Planen er etterhvert å ta opp alt av gulv og skru fast undergulvet og legge nytt gulv, men etter koronapermittering, så er ikke det mulig enda..

Noen som har levd i hus som knirker og har klart å forsone seg med det på et vis?

Anonymkode: fa407...798

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1391019-knirk-og-svikt-i-gulv-i-gammelt-hus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er så lei, over alt hvor jeg går i huset knirker det, ikke store knirk, men litt. Du hører til og med at det knirker litt under flisene på badet (det er ikke flisene som knirker, men gulvet under). Jeg er så lei. Tror kanskje det bare er jeg som reagerer sånn på det, min mann bryr seg ikke og besøk har aldri påpekt noe. Planen er etterhvert å ta opp alt av gulv og skru fast undergulvet og legge nytt gulv, men etter koronapermittering, så er ikke det mulig enda..

Noen som har levd i hus som knirker og har klart å forsone seg med det på et vis?

Jeg er vokst opp i hus som knirker, så jeg anser det nok som "normalt". Syntes nærmest det er rart når gulv ikke knirker, det føles kaldt og upersonlig ut. Knirk er en del av sjarmen med gulv liksom 😂

Anonymkode: b7862...a2d

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror det er noe man blir vant med. Jeg bor i et hus fra 2012 og noen (få) ganger knirker gulvet her også. 

tenk at det er en del av sjarmen 

AnonymBruker
Akkurat nå, SansaS skrev:

Tror det er noe man blir vant med. Jeg bor i et hus fra 2012 og noen (få) ganger knirker gulvet her også. 

tenk at det er en del av sjarmen 

Håper det. Vi har bare bodd her i et halvt år, så det går hel sikkert over🙈 Får bare noia for at det faktisk er noe galt med bjelkelag eller badet osv, men tenker at da hadde det vel vært enda mer knirk og liksom sprekking?😂 Og på badet er knirken utenfor dusjsonen og badet er ikke veldig gammelt🙈🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...