AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #1 Del Skrevet 16. juli 2020 Noen som har erfaring med det og vil fortelle om hvordan det er å jobbe der? Anonymkode: ca028...f37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #2 Del Skrevet 16. juli 2020 "Folk med jobb i Sverige" er ikke akkurat en homogen gruppe, det spørs jo hva en jobber med og hvor. Jeg jobbet i halvannet år med kundeservice for H&M i Borås. Fantastisk plass, flotte kollegaer, middels arbeidsgiver. Lønna er betraktelig lavere enn i Norge, men det er også prisene på det meste, og jeg opplever faktisk at jeg hadde mer å rutte med der enn jeg nå har i Norge. Kontakten med det offentlige generelt mer smooth enn her. Sykepenger og diverse stønader er visstnok ikke på samme nivå, men det var i liten grad aktuelt for meg i perioden jeg bodde der. Alt i alt veldig positiv erfaring og jeg reiser nok tilbake etter endt utdanning. Anonymkode: 00361...2bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå