Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Er en uke siden eggløsning og jeg begynte å blø igår. Kan det være en festeblødning? Er det vanlig å ha "mensen smerter"? 

Anonymkode: ff46e...329

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Man får ikke festesmerter 

Anonymkode: 83ce6...06f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk det og har det innimellom nå. Bare 5 uker, og fikk en stripe blod i do før jeg testet. Har lest at det er vanlig.

Anonymkode: d5e71...a1c

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk det og har det innimellom nå. Bare 5 uker, og fikk en stripe blod i do før jeg testet. Har lest at det er vanlig.

Har ikke blødd mer enn den stripen, og "krampene" varer sånn ca 5 sekund her og der. 

• 1 måned senere...
Skrevet

*Bump* 

Er ikke HI, men sitter med samme spørsmål 😊

Anonymkode: 6c065...314

Skrevet

Det er vanlig med småblødninger tidlig i graviditeten, og det er vanlig med menslignende smerter/murringer. De aller, aller fleste av slike tidlige blødninger har mest sannsynlig ikke noe å gjøre med at egget fester seg, dog. (F.eks. er det vanlig med en liten blødning rundt tidspunktet for forventet mens, har med hormoner å gjøre. Det betyr ikke at det var en festeblødning som folk ofte synser om på forum - på det tidspunktet har egget vært festet en stund.)

Det er veldig lett å kjenne utrolig godt etter og tolke alt mulig som tidlige graviditetstegn 😅. Du har fasiten om en ukes tid, hold ut! 

Anonymkode: f4a3a...a61

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...