AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #1 Skrevet 16. juli 2020 Hei. Er en uke siden eggløsning og jeg begynte å blø igår. Kan det være en festeblødning? Er det vanlig å ha "mensen smerter"? Anonymkode: ff46e...329
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #2 Skrevet 16. juli 2020 Nei. Man får ikke festesmerter Anonymkode: 83ce6...06f
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #3 Skrevet 18. juli 2020 Jeg fikk det og har det innimellom nå. Bare 5 uker, og fikk en stripe blod i do før jeg testet. Har lest at det er vanlig. Anonymkode: d5e71...a1c
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #4 Skrevet 18. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg fikk det og har det innimellom nå. Bare 5 uker, og fikk en stripe blod i do før jeg testet. Har lest at det er vanlig. Anonymkode: d5e71...a1c Har ikke blødd mer enn den stripen, og "krampene" varer sånn ca 5 sekund her og der. Anonymkode: d5e71...a1c
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #5 Skrevet 13. september 2020 *Bump* Er ikke HI, men sitter med samme spørsmål 😊 Anonymkode: 6c065...314
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #6 Skrevet 13. september 2020 Det er vanlig med småblødninger tidlig i graviditeten, og det er vanlig med menslignende smerter/murringer. De aller, aller fleste av slike tidlige blødninger har mest sannsynlig ikke noe å gjøre med at egget fester seg, dog. (F.eks. er det vanlig med en liten blødning rundt tidspunktet for forventet mens, har med hormoner å gjøre. Det betyr ikke at det var en festeblødning som folk ofte synser om på forum - på det tidspunktet har egget vært festet en stund.) Det er veldig lett å kjenne utrolig godt etter og tolke alt mulig som tidlige graviditetstegn 😅. Du har fasiten om en ukes tid, hold ut! Anonymkode: f4a3a...a61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå