AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #1 Skrevet 16. juli 2020 Vi har mye familie i England som dessverre aldri har møtt baby på 4 mnd. Planen var jo å reise til London en gang rundt disse tider før corona kom, men nå som det er åpent igjen hadde dere gjort det? Vi kan jo holde oss unna offentlig transport, bruke masker og vaske hender men det er jo begrenset hvor mye vi kan skjerme baby. Selv om grensene er åpnet så har jo England vært hardt rammet og fortsetter å håndtere situasjonen skremmende dårlig. Noen som klarer å se for seg hvordan man kan reise trygt med spedbarn nå? Anonymkode: e7ec2...e41
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #2 Skrevet 16. juli 2020 Nei. Jeg hadde ikke gjort det. Rett og slett for redsel av sykehuskapasiteten i disse tider og et uvaksinert barn (barnet er svært sårbart for meslinger etter mors beskyttelse stanser rundt 6mnd, og det kan ikke få vaksina før 9mnd). Vi har ikke dratt ut av landet med våre før meslingevaksina var på plass ved 9mnd. (Standard er ved 15mnd, men de setter tidlig på forespørsel) Anonymkode: 80333...87b 3
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #3 Skrevet 16. juli 2020 Nei, det ville jeg aldri gjort. Anonymkode: 303e8...88e
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #4 Skrevet 16. juli 2020 Det ville jeg muligens gjort Anonymkode: 8a3b1...f9a 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #5 Skrevet 16. juli 2020 Det hadde jeg aldri gjort! Anonymkode: 85554...768
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #6 Skrevet 17. juli 2020 Jeg vil tro det skal gå fint. Det er jo veldig lavt smittepress i England også nå, og alle bruker maske osv på flyplasser som sannsynligvis gjør de tryggere enn til vanlig. Ville ikke tatt en veldig lang tur dog (kanskje maks en uke) i tilfelle situasjonen endrer seg og dere ryker på karantene eller det blir vanskelig å komme seg hjem. Anonymkode: 6a028...4f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå