AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #1 Skrevet 16. juli 2020 Har aldri prøvd det før😅 er det tilgang på elektrisitet? noen tips fra mer erfarne folk?:) Anonymkode: 2e366...fed
Amberleaf Skrevet 16. juli 2020 #2 Skrevet 16. juli 2020 Ja men du bør ta med en overgang 230V til Schuko, og skjøteledning. Lurt å ha med elektrisk kjøleboks og gjerne en liten varmeovn til kjølige kvelder. Og hvis du skal ligge på luftmadrasser så ha med ullpledd, skinnfell e.l til legge under lakenet. Luftmadrasser er kaldt å ligge på. Ta med en balje til å bære oppvask i. Og egen oppvaskbørste og såpe. En liten grill eller kokeapparat er kjekt å ha.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #3 Skrevet 16. juli 2020 Jeg har bodd mye i telt på campingplass, men det begynner å bli noen år siden.... Jeg har i alle fall ikke opplevd å ha tilgang til strøm ved teltet, men jeg har vært på noen campingplasser som hadde en slags kjøkkensone og hvor det var mulig å få brukt kokeplater. Ellers var det primus/ grill som gjaldt Anonymkode: 4ed3f...fb9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå