AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #1 Del Skrevet 16. juli 2020 https://www.diplom-is.no/produkter/dream-delight-salty-caramel-0-5l 😍 Kan det virkelig være sant? Liker ikke søtningsstoff og prøver å kutte ned på sukkeret. Noen som har smakt den? Id er jo generelt for søtt synes jeg, så gjør meg ikke noe om den er litt friskere i smaken. Anonymkode: ec95e...e6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 16. juli 2020 #2 Del Skrevet 16. juli 2020 Nei, den har søtningsstoffer. Det står på ingredienslisten: søtstoff (erytritol, maltitol, isomalt, sukralose) Smakte en dreamis, ikke denne, men en eg smakte var veldig søt på smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #3 Del Skrevet 16. juli 2020 Is. Inneholder søtstoffer (240919) Anonymkode: 64103...657 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #4 Del Skrevet 17. juli 2020 Om jeg skulle lagd en is uten søtning og tilsatt sukker, ville jeg gått for en bananis. Mange muligheter der👍 Anonymkode: 2c028...218 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sstinemor Skrevet 19. juli 2020 #5 Del Skrevet 19. juli 2020 Du ka bli rar i magen av den pga søtstoffene. Har smakt alle i serien og de var så gode at det gjorde det verdt det med litt rar mage😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strynejenta Skrevet 19. juli 2020 #6 Del Skrevet 19. juli 2020 På 16.7.2020 den 17.59, AnonymBruker skrev: https://www.diplom-is.no/produkter/dream-delight-salty-caramel-0-5l 😍 Kan det virkelig være sant? Liker ikke søtningsstoff og prøver å kutte ned på sukkeret. Noen som har smakt den? Id er jo generelt for søtt synes jeg, så gjør meg ikke noe om den er litt friskere i smaken. Anonymkode: ec95e...e6b Kan du ikke lese? Det står jo i ingrediensene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå