Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter hun fikk seg samboer så ser jeg henne så og si aldri. Når jeg foreslår ting å finne på er svaret ofte "kanskje det, spørs om *samboers navn* har tenkt ut noe da, må se an*" Som om at det er selvsagt at de to skal finne på ting hele tiden og hun kan bare henge med meg HVIS han er opptatt med sitt/jobb/kompiser. Det er slik nesten hver gang vi avtaler noe, og sist gang så avlyste hun i siste sekund fordi hun fikk lyst til å ta seg en spontan båttur med samboeren. Da hadde vi avtalt dette møtet flere dager i forveien og jeg gledet meg veldig. Jeg mener ikke å høres bitter ut, men jeg synes det er frekt. 
Siden de bor sammen ser de jo hverandre hele tiden natt og dag, så jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke kan holde en avtale med andre folk uten å "se an" om han vil finne på noe med henne først? Han er heller ikke kontrollerende, tvert imot så oppmuntrer han meg til å ta henne med ut på byen osv.

Når dette er sagt så er jeg evig singel selv, så jeg skjønner ikke om dette er normal oppførsel av henne? Vi er relativt unge om det har noe å si.

Anonymkode: 59354...9fc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når folk er nyforelska tenker de ikke klart, det eneste de tenker på er å være sammen med den personen de er forelska i. Så på en måte kan hun ikke noe for det. Men samtidig er det helt OK for deg å si fra, og holde opp et speil foran henne og minne henne på at det finnes andre folk i verden enn kjæresten hennes. 

Anonymkode: ea634...fac

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Når folk er nyforelska tenker de ikke klart, det eneste de tenker på er å være sammen med den personen de er forelska i. Så på en måte kan hun ikke noe for det. Men samtidig er det helt OK for deg å si fra, og holde opp et speil foran henne og minne henne på at det finnes andre folk i verden enn kjæresten hennes. 

Anonymkode: ea634...fac

Dette forsøkte jeg å gjøre med min venninne, som "dumpet" meg når hun fikk seg kjæreste. Hun svarte at "jeg gidder ikke å ha dårlig samvittighet for dette".

Anonymkode: c8a27...541

AnonymBruker
Skrevet

Meg som venninne lmao 

Anonymkode: 7e7fe...449

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt. Jeg er bare med samboern jeg også, med mindre hun er opptatt. Hu er jo bestevenn nr #1 og vil heller være med henne enn kompisser, og det vet de. Deres valg å være venn med meg, så nei - har ikke dårlig samvittighet for å leve livet som jeg vil.

Hun liker samboern bedre enn deg ts, sånn er livet. Familie kommer alltid forran bare venner

Anonymkode: 822cf...504

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sånn har jeg ikke vært. Jeg drar like ofte til venner nå som før. Jeg syns det er viktig å ta vare på vennene sine. I blant tar jeg med samboer, men som regel liker jeg alenetid med venner. 

Anonymkode: 57b44...3d5

• Liker 1
Skrevet

Det koker jo ned til at hun heller vil være med samboer enn deg. Sånn er livet, han er favoritt mennesket hennes og hans selskap er til syvende og sist viktigere enn dit. 

• Liker 1
Gjest Chroma
Skrevet

Det er viktig å ta vare på vennene sine. Hva om det en dag blir slutt med kjæresten/samboeren, da ønsker vel de fleste støtte fra vennene sine? 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Chroma skrev:

Det er viktig å ta vare på vennene sine. Hva om det en dag blir slutt med kjæresten/samboeren, da ønsker vel de fleste støtte fra vennene sine? 

Det viktigste er å gjøre det man vil og bruke tiden med de viktigste. Venner kan man alltids få, det ikke vanskelig eller særlig viktig - men færre har vellykkede gode forhold. Har man sjansen til det burde man satse. Og man vet aldri hva morgendagen bringer, vil heller bruke tid med folk jeg vil istedet for med folk jeg føler jeg "Må" være med bare for at "hva hvis jeg trenger de".

Vil man heller være med en person - do it. De nederst på prioriteringslisten er der av en grunn (lettere å erstatte)

Anonymkode: 822cf...504

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er kjipt. Men la de være nyforelsket og ikke mas på henne.. heng med andre venner og lev livet.. Mine to beste venninner fikk kjærester samtidig.. jeg ble nedprioritert, og sa fra om det.. det som skjedde var at de kuttet meg ut.. mistet to av de beste barndomsvennene samtidig.. 20 år siden.. nå bor vi alle 3 i samme byggefelt.. de to er alene mødre, mens jeg er godt gift og har barn.. vi har ingen kontakt i dag. 
hvis du vil beholde vennskapet så rygg unna, ikke press deg inn, da mister du henne.. 

fokuser på andre venner og la de leve på en rosa sky. Men når du får kjærest vet du at hun er nederst på prioriteringslisten din.. 

Anonymkode: ff7b0...dbd

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...