Gå til innhold

Nedverdigende å ha sex i doggystyle?

Rebecca30

Anbefalte innlegg

Beste stillingen. Funker fint med litt spanking samtidig, og lett å få plassert en vibrator på klitten. Samtidig vet jeg hvor sykt typen elsker synet i den stillingen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 7/16/2020 at 7:13 PM, Bamseklemmer said:

Alle pattedyr bruker doggy... vi er også pattedyr😂

🤣🤣🤣🤣🤣

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Bos43 skrev:

Doggy er herlig, men alt til sin tid. Blir nok mer puling enn elskov. Mer som en hingst som tar din brunstige hoppe. Men er settingen riktig er det også fint.

Ja, og av og til er det bare sååå deilig å bli skikkelig tatt. Slippe all kontroll liksom.......

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes vel ikke noe bedre enn denne stillingen! Som andre skriver her. Noen ganger er det godt og bare bli skikkelig pult bakfra. Der er har jeg tilgang til kliten og en pute å bite i, og han har tilgang til to hull. Ikke nedverdigende i mine øyne hvertfall😊

Anonymkode: 9ba88...43a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ff av meg sa engang at doggystyle gjorde man kun om dama var stygg, så han ville aldri gjøre det🤨 Jeg synes det er digg, jeg😅

Anonymkode: 5d330...92c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

En ff av meg sa engang at doggystyle gjorde man kun om dama var stygg, så han ville aldri gjøre det🤨 Jeg synes det er digg, jeg😅

Anonymkode: 5d330...92c

Hvis utsagnet ditt stemmer, og at alle stygge damer synes doggy er nedverdigende og dermed uaktuelt, da blir det null sex på dem.

Anonymkode: 35346...c05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset synes begge at dette er digg. Ja, litt nedverdigende kan det være, men det tenner bare enda mer. Hennes favoritt er når hun graver hodet ned i puta og jeg holder hardt fast begge hendene hennes på ryggen. Nesten som taumene på en hest 🙂 Når vi har kjørt slik en stund, løfter jeg henne opp, kysser henne på nakken mens en hånd beføler puppene og en gnir klitoris. Hun kommer som en kanon og jeg spruter henne full 🙂 Deilig 🙂

Anonymkode: ca6ef...2dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...