Gå til innhold

Nedverdigende å ha sex i doggystyle?

Rebecca30

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det er bare deilig synes jeg! Men liker misjonær også. Begge deler er deilig, men doggy er mer frekt og dyrisk på en måte. Føler ikke at det er nedverdigende. 

Anonymkode: 91eee...b46

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
3 timer siden, Rebecca30 skrev:

Jeg er litt ambivalent når det gjelder å ha sex i stillingen doggystyle. På den ene siden synes jeg av og til det kan kjennes godt ut, på den andre siden er det noe nedverdigende med å stå på kne med rompa ut og puppene dinglende lissom...

Hva tenker dere om doggy style? Nedverdigende eller bare digg? 
Og hvordan gjør dere det? Står dere bare på kne, eller legger dere hodet på puta. Tenker dere noe på at puppene dingler?

Bare digg! Elsker det! Ikke det minste nedverdigende, bare sexy!

Anonymkode: 07aec...146

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Doggy er digg :)  Bare så synd at jeg får en del luft presset opp i skjeden.... blir en del u-lyd!

Anonymkode: c9ed4...a91

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Doggy er digg :)  Bare så synd at jeg får en del luft presset opp i skjeden.... blir en del u-lyd!

Anonymkode: c9ed4...a91

Kan begrenses om mannen ikke trekker seg helt ut hver hvert støt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker doggy, og jeg elsker at puppene hennes "dingler" i takt med støtene.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Først og fremst uestetisk og lite appetittelig med rævva i været og hengende patter:)) Men jeg kan ikke skjønne at det skulle være mer nedverdiende enn f.eks. misjonær der dama ligger på rygg og spriker.

Anonymkode: 31f02...c63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
22 timer siden, Rebecca30 skrev:

Jeg er litt ambivalent når det gjelder å ha sex i stillingen doggystyle. På den ene siden synes jeg av og til det kan kjennes godt ut, på den andre siden er det noe nedverdigende med å stå på kne med rompa ut og puppene dinglende lissom...

Og hvordan gjør dere det? Står dere bare på kne, eller legger dere hodet på puta. Tenker dere noe på at puppene dingler?

Er det under din verdighet å gjøre det? Da er det nedverdigende. Det er nemlig det ordet betyr. 

Hva er det med å stå på alle fire som du føler er negativt for deg? Kan du forklare nærmere? 

Anonymkode: b3819...9f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er krenkende.

Anonymkode: 84d87...5ed

Fortell gjerne hvorfor. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
23 timer siden, Rebecca30 skrev:

Hodet på puta, rumpa godt opp 🙂 Elsker doggy! Føler meg underkastet....bli tatt!

Kjenne han støte hardt mot rumpeballene, mens jeg kniper for hvert støt. Klapps på rumpa og hoftene samtidig.......etter litt så får jeg vaginal orgasme av hele greiene 🙂

Så ja, elsker doggy! 2-3 runder i uka....ja takk. En liten dildo/plugg analt samtidig er himmelsk.

Anonymkode: d9664...c1c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Føler ikke at den er nedverdigende, men liker det ikke. Synes ikke den stillingen gir meg noe og trives ikke med at han titter rett inn i rumpehullet🙈 

Anonymkode: e94b3...d3f

Da bør du ikke gjøre det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er digg om mannen har store baller 😍

Anonymkode: f486f...4da

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

...og trives ikke med at han titter rett inn i rumpehullet🙈 

Anonymkode: e94b3...d3f

Det er faktisk halve nytelsen med den stillingen. Rumpehullet til damene er deilige.

Mann.

Anonymkode: 6a674...75e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Doggy er veldig deilig. Justerer høyden på overkroppen etter hva jeg ønsker der og da, det gjør jo at han treffer ulikt. Kan jo være nedverdigende når han klapser meg hardt på rumpa, eller river meg i håret, men det tenner meg bare.

Hadde vi kun hatt sex i doggy, eller andre stillinger der vi ikke kunne se hverandre, hadde det kanskje opplevdes nedverdigende på en negativ måte.

Anonymkode: 416e5...970

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.7.2020 den 19.26, AnonymBruker skrev:

Nei ikke en favoritt i det hele tatt. Føler meg som en hore. 
Foretrekker vanlig misjonær. Best! Og mest sensuelt. 

Anonymkode: adba1...f62

Hvilken stilling kommer du lettest i da? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Alterego666

Jeg liker doggy, men partner elsker en god hard doggy med rumpeklask og trekking i håret. 
Hvordan skal jeg tolke dette i et nedverdigelsesperspektiv?

Endret av Alterego666
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enig i at doggy er digg. Og så liker typen rumpa mi veldig godt, og det setter jeg jo pris på. Ser ikke noe krenkende i det.

Anonymkode: 847d5...8cd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 16.7.2020 den 17.46, Rebecca30 skrev:

Doggystyle er den beste stillingen gir deilig motstand. Det er sexy å se brystene sprette frem og tilbake. 

Anonymkode: 9dbdc...169

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Sex handler om mot til å følge sine lyster, innenfor egne preferanser og grenser. Ikke om en er verdig eller ser bra ut i øyeblikket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...