Gå til innhold

Nedverdigende å ha sex i doggystyle?

Rebecca30

Anbefalte innlegg

Jeg er litt ambivalent når det gjelder å ha sex i stillingen doggystyle. På den ene siden synes jeg av og til det kan kjennes godt ut, på den andre siden er det noe nedverdigende med å stå på kne med rompa ut og puppene dinglende lissom...

Hva tenker dere om doggy style? Nedverdigende eller bare digg? 
Og hvordan gjør dere det? Står dere bare på kne, eller legger dere hodet på puta. Tenker dere noe på at puppene dingler?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er bare godt. Den beste stillingen.

Anonymkode: ecb9d...960

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri tenkt på noen sexstillinger som nedverdigende. Gjør bare de som føles godt, er ikke det hele poenget? 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Digg, ikke nedverdigende, og tenker ikke på puppene av den enkle grunn at jeg ikke har noen. 

Legger hodet på puta, står på alle fire eller han løfter meg opp "etter haka" sånn at bakhodet mitt hviler mot skulderen hans. DIGG! 

Anonymkode: ddffc...bf7

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nedverdigende kan jo være litt digg det også da...

Anonymkode: ddffc...bf7

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ambivalent. Litt dårlig erfaring med menn som favoriserer bakfra. Gjerne vært ego, dominant og brutal der det rett og slett blir sykt vondt. 

Anonymkode: cc7cd...aff

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt krenker jo i dag... :wink:

Har ingen motforestillinger mot doggy jeg.

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En av mine favoritter. Føler meg ekstra dirty da.

Anonymkode: fa562...a65

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min favoritt. Finnes ikke bedre. Jeg bruker å gå ned på albuene. Men om han drar meg bakover etter håret, eller tar meg rundt halsen og opp så bakhodet mitt er mot skuldra hans. 

Anonymkode: ba089...62f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Liker du det så det fint. Men, det er lov å ikke like det av den grunnen du kommer med ts. Husk at du ikke trenger føle deg presset til å gjøre det hvis du ikke føler for det. Det er ditt valg og du trenger bare gjøre det du liker/vil til enhver tid! 🙂

Anonymkode: 66389...b02

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
22 minutter siden, Rebecca30 skrev:

Jeg er litt ambivalent når det gjelder å ha sex i stillingen doggystyle. På den ene siden synes jeg av og til det kan kjennes godt ut, på den andre siden er det noe nedverdigende med å stå på kne med rompa ut og puppene dinglende lissom...

Hva tenker dere om doggy style? Nedverdigende eller bare digg? 
Og hvordan gjør dere det? Står dere bare på kne, eller legger dere hodet på puta. Tenker dere noe på at puppene dingler?

Hva er det med dere kvinner som tror dinglende/svaiende/shaky pupper er ille?? 🤔 Det er DIGG! Heia ristende pupper i doggystyle! 👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, HarryDotter skrev:

Hva er det med dere kvinner som tror dinglende/svaiende/shaky pupper er ille?? 🤔 Det er DIGG! Heia ristende pupper i doggystyle! 👏

Det handler bare litt om hvordan det føles da. Det er jo helt fint om man liker det. Men det er bare ikke alle som liker det. Kan ikke alltid styre hvordan det føles :)

Anonymkode: 66389...b02

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

For meg bli det først nedverdigende, om kjære (som er Dom i vårt forhold) vil at det skal bli det ;) 

Doggy er jo fantastisk! Somregel legger jeg hode ned på madrassa, for å få best mulig vinkel 😃 

Anonymkode: e26cd...cbb

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om du ikke føler deg komfortabel med Doggy, Ts, så har du full rett til å nekte å gjøre det. Det er din kropp. Du bestemmer. Selv elsker jeg doggy style. Jeg tror også mange gutter, om de visste at dama ikke var komfortabel med doggy, ikke hadde ønsket å kjøre doggy. De fleste menn er jo greie folk, og synes ikke det er turn on om dama ikke har det godt. 

Anonymkode: ba089...62f

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Nei ikke en favoritt i det hele tatt. Føler meg som en hore. 
Foretrekker vanlig misjonær. Best! Og mest sensuelt. 

Anonymkode: adba1...f62

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Føler ikke at den er nedverdigende, men liker det ikke. Synes ikke den stillingen gir meg noe og trives ikke med at han titter rett inn i rumpehullet🙈 

Anonymkode: e94b3...d3f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doggy er uten tvil den beste stillingen!

Pleier å krølle dyna under meg eller en pute. Evt ha BH på. Doggy er digg med delvis bekledning på også

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har hatt sex med både sosiologer og kjønnsforskere i doggy. De synes det var digg. Jeg tror virkelig ikke du skal overanalysere det dersom du liker å bli pult på alle fire. 

Anonymkode: a4d79...eb9

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...