Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk i går kveld litt brunt og rosa blod i trusa, bare en liten stripe. I natt når jeg var på do å tørket meg var det mye brunt blod på papiret. På morgenen i dag var det bare litt brunt slim. Har hele dagen etter ikke blødd noe mer. Men er liv redd for å miste. Er det noen flere som har blødd sånn og alt har gått greit? Er det vanlig å blø? 
jeg vil helst ikke ha svar fra de som har mistet. Vil unngå å lese de historiene det det ikke har gått bra fordi jeg er så redd. Så vil gjerne høre om de det har gått bra med etter blødninger. :)

Anonymkode: f5622...6bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hva som er vanlig, men jeg blødde litt et par ganger tidlig i graviditeten. Alt har vært fint på alle kontroller, og jeg har nå bare noen uker igjen av svangerskapet:)

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, Thea82 skrev:

Jeg vet ikke hva som er vanlig, men jeg blødde litt et par ganger tidlig i graviditeten. Alt har vært fint på alle kontroller, og jeg har nå bare noen uker igjen av svangerskapet:)

Jeg har blødd i begge svangerskap :) trenger ikke bety at det ikke er håp!

Anonymkode: 101bd...4bf

Skrevet

Hadde par-tre runder i første trimester med skikkelig mageknip-følelse hvor det kom friskt blod sekunder etter. Kunne ha litt brun utflod døgnet som fulgte. Trodde jeg aborterte hver gang. Men jeg er fortsatt gravid og lillemor kommer ut om noen få uker 👶🏻💕

Skrevet

Jeg hadde en relativt stor frisk blødning i uke 10. Var overbevist om at jeg mistet en stund, men alt gikk bra. Store deler av første trimester var med små blødninger. Det kom aldri smerter, tror det stort sett gjør det hvis det går galt?

Skrevet

Jeg hadde en frisk blødning i uke 7 og i uke 10 etterfulgt av brun utflod i en dag eller to. Det gikk fint for oss :) legen mente det bare var et blodkar som hadde sprukket. 

Skrevet

Jeg hadde noen blødninger på samme tid, og en endel senere. Sitter likevel og ammer i denne stund🥰

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...