AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #1 Skrevet 16. juli 2020 Leste en tråd om dette med originale mennesker for litt siden, og syntes det var litt morsomt. Ønsker å høre flere slike. 😜 Anonymkode: 0fb74...981
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #2 Skrevet 16. juli 2020 Vet ikke om andre finner han original, men jeg støter til stadighet på en merkelig fyr her i byen som uansett årstid og uavhengig om det er dag eller kveld, går rundt i sånn beige spion/blotterfrakk og pilotbriller 😂 Får litt sånn skjult kamera-følelse hver gang jeg ser han haha. Men han virker seriøs. Anonymkode: 2fa7e...b53
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #3 Skrevet 16. juli 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke om andre finner han original, men jeg støter til stadighet på en merkelig fyr her i byen som uansett årstid og uavhengig om det er dag eller kveld, går rundt i sånn beige spion/blotterfrakk og pilotbriller 😂 Får litt sånn skjult kamera-følelse hver gang jeg ser han haha. Men han virker seriøs. Anonymkode: 2fa7e...b53 Ja, det er det noen av. Der jeg vokste opp var den fyr jeg og alle andre barna møtte på hver dag fra skolen. Han hadde aldri riktig klr på seg. Om vinteren gikk han rundt i shorts og tskjorte og om sommern brukte han gjærne ull..Han brukte også gjerne å løpe etter barn, uten noe formål tror jeg. Han var bare veldig rar. Anonymkode: 0fb74...981
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #4 Skrevet 16. juli 2020 Ja. En som ofte henger på det lokale senteret. Han kan finne på å følge etter folk og mase. Vanskelig å riste han av seg. Han kan også rope etter deg. Også kan han bare gå rett bort til folk og stille seg foran de og klage snøfte-lyder og et par andre rare lyder. Jeg tror han bor i et bofellesskap like ved. Jeg synes helt ærlig han burde blitt passet litt bedre på for det er faktisk ganske ubehagelig noen ganger så klengete som han blir. Han kan også følge etter barn og jeg ser de kan bli skremt. Han er jo ikke farlig, men jeg unngår faktisk det lokalet senteret hvis jeg har tid til å gå et annet sted. Kan ikke være slik at en er på vakt for han hele tiden for å slippe unna og må bytte vei og omtrent gjemme seg. Må aldri få blikkontakt for da er det gjort... Har også en som går to faste turer der jeg bor. Samme runde hver gang. Samme vei. Samme klær. Er nok sikkert veldig rutinepreget. Han er rundt 18 år. Problemet er at jeg ikke kan gå den turen lengre med hunden min. For han vil alltid stoppe å klappe og gå videre hakk i hel mens han prater. Jeg synes det er helt ok at han klapper og kan prate litt, men det er slitsomt å ha han etter seg hele turen. For han spør om så mye rart og prater så uforståelig, blir så krevende. Jeg liker godt å gå den runden da det er like ved meg og tur-tidene mine er like som hans slik at jeg rekker jobb om morgenen og en siste tur før kvelden. Ellers er det også et par venninner som sitter utenfor nærbutikken med barnevogner og slike realistiske baby-dukker. Sitter å duller med de, prater til de og viser de frem til de som går forbi. Vet ikke helt hvordan jeg skal reagere og hva jeg skal si når de sier "Hils på Sofie, hun er 4 mnd i dag! Er hun ikke skjønn?" 😂 Anonymkode: 73080...37d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå