Gå til innhold

Hvis du kunne velge helt fritt, hva ville du helst hatt: Puppestell eller snabelskap?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du kunne velge helt fritt, hva ville du helst hatt: Puppestell eller snabelskap?

Anonymkode: 33b5c...116

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Pupp all the way. Men det hadde vært gøy å fått prøvd snabelhelikopter for en dag.

Anonymkode: 030bd...56c

Skrevet

Puppestell.

Kunne jo ha prøvd det å være mann, men jeg tviler på at jeg hadde satt pris på det i lengden.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville foretrukket å være mann tror jeg. 

Anonymkode: 63673...d40

• Liker 2
Skrevet

Det fine med å ha pupper er at en kan få så mye "snabel" en vil.

• Liker 3
Skrevet

Jeg tenker slik, mest fordi vi er multidimensjonale og eksisterer i flere dimensjoner samtidig.

Og mitt høyere selv er en kvinnelig bevissthet, fordi jeg har inkarnert som en kvinne de aller fleste gangene tidligere, og vil kanskje inkarnere som en kvinne i livene fremover.

Og hvis jeg hadde inkarnert som en mann, så hadde 6/7 av bevisstheten vært female og 1/7 vært male, jeg hadde gjerne ikke hatt tilgang til alt, men det ville ha skapt en del forvirring vil jeg tro, hvert fall i begynnelsen.

Jeg tror dette er årsaken til at enkelte føler de er født i feil kropp. Ikke at kroppen er feil, fordi alle velger selv hvilke kjønn de blir født som før vi blir født, så man har jo bare seg selv å takke. De angrer vel litt på den avgjørelsen de som ikke ble så fornøyde.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, MarieLo skrev:

Jeg tenker slik, mest fordi vi er multidimensjonale og eksisterer i flere dimensjoner samtidig.

Såpass ja.

• Liker 3
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Såpass ja.

Mhm. 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Og mitt høyere selv er en kvinnelig bevissthet, fordi jeg har inkarnert som en kvinne de aller fleste gangene tidligere, og vil kanskje inkarnere som en kvinne i livene fremover.

Og hvis jeg hadde inkarnert som en mann, så hadde 6/7 av bevisstheten vært female og 1/7 vært male, jeg hadde gjerne ikke hatt tilgang til alt, men det ville ha skapt en del forvirring vil jeg tro, hvert fall i begynnelsen.

Jeg tror dette er årsaken til at enkelte føler de er født i feil kropp. Ikke at kroppen er feil, fordi alle velger selv hvilke kjønn de blir født som før vi blir født, så man har jo bare seg selv å takke. De angrer vel litt på den avgjørelsen de som ikke ble så fornøyde.

Må du forpeste alle tråder med dette tøvet ditt?

Anonymkode: 4a935...02e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Pupper. 

Må være utrolig rart å ha noe dinglende mellom beina😅

Anonymkode: 88e83...10c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har begge deler men det er fordi jeg er feit.

Anonymkode: 21555...1ce

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville foretrukket å være mann tror jeg. 

Anonymkode: 63673...d40

Ja, det er lov å tenke sånn. 🙂

Og hvis man åpner perspektivet til flere liv, så kan du sannsynligvis være det i det neste hvis du vil. Kan være du har vært det før og.

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, MarieLo skrev:

Og hvis man åpner perspektivet til flere liv, så kan du sannsynligvis være det i det neste hvis du vil. Kan være du har vært det før og.

Nei, det kan man ikke.

Anonymkode: 5891a...c7a

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det kan man ikke.

Anonymkode: 5891a...c7a

Kanskje en dag. ❤

AnonymBruker
Skrevet

Dette er bare tullball.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, MarieLo skrev:

Puppestell.

Kunne jo ha prøvd det å være mann, men jeg tviler på at jeg hadde satt pris på det i lengden.

:fnise:

Anonymkode: 0c344...58e

AnonymBruker
Skrevet

Er det du som ble gud på torshov?!

Anonymkode: 01c29...eec

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

:fnise:

Anonymkode: 0c344...58e

:laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...