Jajakvinne12 Skrevet 15 timer siden #1321 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (På 16.7.2020 den 16.16): Hvilke navn er de styggeste du vet om? Mine er Gøril og Bengt. Gøril er så «hardt» og Bengt er bare stygt alkis-navn. Anonymkode: de899...7a7 Oleander. Matheo. Arya. Jeanette. Savannah. Nathaniel. Line. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1322 Del Skrevet 15 timer siden Målfrid Anonymkode: b8196...e8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1323 Del Skrevet 15 timer siden Andrine. Trym. Loke. Chrisander. Muhammed. Mohammed. Mohammad. Tim. Salve. Sølve. Gorm. Anonymkode: 079fd...27f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1324 Del Skrevet 15 timer siden Navn jeg ikke synes noe om, er feks Birk, Falk, Ravn, Ruben, Odin, Trym..... norønne navn synes jeg er grusomme. Og navn etter filmer som feks Leia ( Star wars) Anonymkode: 94715...165 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1325 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): AB er ikke kun en bruker. Du må se på ab-koden. Anonymkode: 1edad...7b1 Jeg har ikke sett på alle kodene, det skal jeg innrømme men på side 60/61 er det samme bruker som gjentar seg ☺️ Anonymkode: 85ed1...e8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1326 Del Skrevet 15 timer siden Gorm og Gjert og Gunn er ikke særlig pene navn. Hverken til småbarn eller voksne. Anonymkode: 63722...067 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1327 Del Skrevet 14 timer siden nure Anonymkode: 9a1db...347 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1328 Del Skrevet 14 timer siden Geir. Grusomt… Anonymkode: 56b44...92a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1329 Del Skrevet 14 timer siden Og Børge… forferdelig! Anonymkode: 56b44...92a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1330 Del Skrevet 14 timer siden Håkon, Martha, Mette Marit, Ingrid Alexandra, Marius, Sonja, Erna, Jonas. Dere ser kanskje mønsteret? Anonymkode: d0f91...344 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillibetha Skrevet 13 timer siden #1331 Del Skrevet 13 timer siden (endret) Jeanette, Janne, Ronny, Roger, Roy, Leif, Jill, Kitty, Bodil, Aslaug, Arnhild, Rakel, Rubens, Gunda, Guri, Odin, Olaug, Michelle, Magda, Magdalon, Ulf, Kåre, Raymond, Rita, Alf, Borgny, Bertha, Harry, Maximilliam, Mons Endret 13 timer siden av Lillibetha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 3 timer siden #1332 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Gorm og Gjert og Gunn er ikke særlig pene navn. Hverken til småbarn eller voksne. Anonymkode: 63722...067 En del navn blir «stygge» pga personer man forbinder dem med. Tidligere syntes jeg Gjert var et helt greit, nøytralt navn. Det kommer jeg aldri til å synes igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1333 Del Skrevet 2 timer siden Renate, og sånne omskrevne mannsnavn som Ragna, Runa, Oddveig, Kjellfrid, Oddbjørg, Torlaug eller omvendt; Bjørgulf. De fleste navn som slutter med -aug; Svanaug, Rollaug, Aslaug, Annlaug osv Anonymkode: bfd37...9e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå