AnonymBruker Skrevet 25. juli #1221 Del Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): dere kan bare forsette og nekte dette er en mobbetråd, men det er den Anonymkode: 9a1db...347 Nei. Hvis du mener dette er mobbing har du aldri opplevd mobbing. Det er INGEN mobbetråd. Jeg ble selv mobbet grovt fra 1.klasse på barneskolen og ut videregående. Ble nesten mobbet til døde. Jeg forsøkte til og med å begå selvmord. Anonymkode: de899...7a7 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli #1222 Del Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): dere kan bare forsette og nekte dette er en mobbetråd, men det er den Anonymkode: 9a1db...347 Ut fra definisjonen på mobbing, hvordan mener du at noen mobbes i denne tråden? Helt fair at du ikke liker innholdet, men hvis du skal beskylde noen for mobbing så bør du forklare hvorfor. Anonymkode: 5f2e6...e5c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #1223 Del Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (7 timer siden): dere kan bare forsette og nekte dette er en mobbetråd, men det er den Anonymkode: 9a1db...347 Det er litt snodig å oppleve at noen andre mener jeg blir mobbet, når jeg selv overhodet ikke opplever det som mobbing... Jeg blir jo ikke bittelitt lei meg engang, av at både mitt og mine barns navn er nevnt her. Anonymkode: 943ad...8d9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #1224 Del Skrevet 26. juli Sivert,høres ut som en fis. Anonymkode: 25ca0...c18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octopus Skrevet 26. juli #1225 Del Skrevet 26. juli Jeg syns de nymotens, populære navnene er grufulle. Liam, Leander, Nathaniel, Matheo, Emilian osv. Eller navnene som høres halvveis ut, Sander, Nelia, Max osv. Kombinasjonsnavn kan også bli ganske ille. Foreldre som vil gi barna et originalt navn, som «ingen» andre heter, og kaller dem «Liam Novo Diamantus» eller lignende. Hvis de vil gi ungen noe ingen andre i barnehagen heter bør de gå for navn som Arne, Asgeir, Thorfinn eller noe i den duren. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #1226 Del Skrevet 26. juli Octopus skrev (3 minutter siden): Jeg syns de nymotens, populære navnene er grufulle. Liam, Leander, Nathaniel, Matheo, Emilian osv. Eller navnene som høres halvveis ut, Sander, Nelia, Max osv. Kombinasjonsnavn kan også bli ganske ille. Foreldre som vil gi barna et originalt navn, som «ingen» andre heter, og kaller dem «Liam Novo Diamantus» eller lignende. Hvis de vil gi ungen noe ingen andre i barnehagen heter bør de gå for navn som Arne, Asgeir, Thorfinn eller noe i den duren. Det er nok veldig opptil hvor du bor, på bygda er det mange Ola, Magnus, Signe, Sara, Ole og lignende. Jeg har ingenting imot disse navnene bare så det er også sagt i en tråd med drit. Anonymkode: 003e3...53f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pidla Skrevet 26. juli #1227 Del Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ut fra definisjonen på mobbing, hvordan mener du at noen mobbes i denne tråden? Helt fair at du ikke liker innholdet, men hvis du skal beskylde noen for mobbing så bør du forklare hvorfor. Anonymkode: 5f2e6...e5c Om ikke mobbing, så er dette helt klart en sårende og frekk tråd. Å gjemme seg bak "ikke ta det personlig" blir for dumt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #1228 Del Skrevet 26. juli Gitte Anonymkode: 0b0e5...ec4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #1229 Del Skrevet 26. juli Gerda, Valborg Anonymkode: 0b0e5...ec4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #1230 Del Skrevet 26. juli Hvis man blir krenket lett er det jo dumt å klikke seg inn på tråder som åpenbart kan føles krenkende 😂 Krenkefest! 😂 «gamle» navn: Ronny, Rune, Frank og Geir.. Else, Gudrun, Gjertrud, Margrete og Birgit er grusomme for meg. Navn på dagens barn: Lars, Maximilian, Liam, Harald, Rebekka, Alexandra og Eah.. Ugh! Om jeg misliker folkene til tross for navn? Nope. De bare klinger ikke noe fint i ørene mine. Anonymkode: 18529...adc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #1231 Del Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvis man blir krenket lett er det jo dumt å klikke seg inn på tråder som åpenbart kan føles krenkende 😂 Krenkefest! 😂 «gamle» navn: Ronny, Rune, Frank og Geir.. Else, Gudrun, Gjertrud, Margrete og Birgit er grusomme for meg. Navn på dagens barn: Lars, Maximilian, Liam, Harald, Rebekka, Alexandra og Eah.. Ugh! Om jeg misliker folkene til tross for navn? Nope. De bare klinger ikke noe fint i ørene mine. Anonymkode: 18529...adc Fasinert over ordbruken din. Grusomme Og Ugh!. Virkelig? Har navn jeg sikkert ikke ville valgt. Men så sterke meninger om navn har jeg ikke. Og nei, jeg bærer ikke noen av disse navnene. Ikke barna heller. Anonymkode: 66bb3...fa2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #1232 Del Skrevet 26. juli Det er mange navn jeg liker/ikke liker, men det handler nok om at folk med disse navnene setter sine preg. Det handler ikke om selve navnet i og for seg. La oss ta et eksempel på Solveig. Et totalt ukjent og mindre pent navn, inntil for mange år siden da jeg møtte en av mine bestevenner med det navnet. En fantastisk person, og derfor gir navnet meg kun bra minner. Jeg kunne godt kalt min egen unge Solveig på grunn av det. Anonymkode: 7f89e...859 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octopus Skrevet 26. juli #1233 Del Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Det er nok veldig opptil hvor du bor, på bygda er det mange Ola, Magnus, Signe, Sara, Ole og lignende. Jeg har ingenting imot disse navnene bare så det er også sagt i en tråd med drit. Anonymkode: 003e3...53f Siterte du feil person? Jeg har ikke nevnt noe om navn i kategorien «Ola, Magnus, Signe, Sara, Ole». Disse navnene heter barn her og, og de er langt mer populære enn navnene jeg nevner: «Arne, Asgeir og Thorfinn». Hvis du lurer på forekomsten av navn kan du sjekke statistikk på ssb.no/navn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #1234 Del Skrevet 26. juli Leah Anonymkode: 76a97...397 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #1235 Del Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Leah Anonymkode: 76a97...397 Leah Anonymkode: 5ced1...49f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #1236 Del Skrevet 26. juli Pidla skrev (1 time siden): Om ikke mobbing, så er dette helt klart en sårende og frekk tråd. Å gjemme seg bak "ikke ta det personlig" blir for dumt. Skal jeg ta det personlig at noen mener navnet mitt er stygt? Anonymkode: 943ad...8d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #1237 Del Skrevet 26. juli Milano Anonymkode: 45eba...133 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #1238 Del Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (10 timer siden): Nei. Hvis du mener dette er mobbing har du aldri opplevd mobbing. Det er INGEN mobbetråd. Jeg ble selv mobbet grovt fra 1.klasse på barneskolen og ut videregående. Ble nesten mobbet til døde. Jeg forsøkte til og med å begå selvmord. Anonymkode: de899...7a7 det er din mening, jeg har min Anonymkode: 9a1db...347 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sprut Skrevet 26. juli #1239 Del Skrevet 26. juli Ulf, Adulf, Rolf 🤮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #1240 Del Skrevet 26. juli Octopus skrev (1 time siden): Siterte du feil person? Jeg har ikke nevnt noe om navn i kategorien «Ola, Magnus, Signe, Sara, Ole». Disse navnene heter barn her og, og de er langt mer populære enn navnene jeg nevner: «Arne, Asgeir og Thorfinn». Hvis du lurer på forekomsten av navn kan du sjekke statistikk på ssb.no/navn Sikkert feilsitering, så beklager for det. Trodde disse gamle navnene som du hadde eksempler av var i samme kategori. Men har ikke sjekket statestikk dette var kun en subjektiv mening fra min side. Anonymkode: 003e3...53f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå