Gå til innhold

Styggeste navnene du vet om. Ikke ta det personlig om du heter det

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mitt navn er litt harry,men har aldri vurdert bytte det.Det ville bare føltes rart.Men gla mora mi ikke tok på Jeanette i tilegg.🤣Det jeg ikke skjønner er hvorfor foreldre som har enkle norske navn,skal døpe unga sine med utenlandske navn.

Anonymkode: 55b87...e8f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymus Notarius
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Mitt navn er litt harry,men har aldri vurdert bytte det.Det ville bare føltes rart.Men gla mora mi ikke tok på Jeanette i tilegg.🤣Det jeg ikke skjønner er hvorfor foreldre som har enkle norske navn,skal døpe unga sine med utenlandske navn.

Anonymkode: 55b87...e8f

Det er vel fordi man vil gi ungene det man selv ville hatt. Vi ser jo ofte det motsatte også, de med utenlandske "jålenavn" kaller ungene sine Åse og Knut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.9.2022 den 20.04):

Karoline. Har aldri møtt en snill person med det navnet.

Og Marita.

Anonymkode: b0b19...e81

De to Karolinene jeg kjenner, er de to eneste jentene på trinnet som ikke mobbet meg på barneskolen, de var de eneste som sto opp for meg og gjorde hverdagen levbar ❤️ så jeg har motsatt erfaring. 

Anonymkode: c0f3f...a8e

• Liker 3
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Misliker egentlig ikke navn, selv om det er mange navn jeg selvsagt ikke ville kalt egne barn. Men noen personer er så jævlige at jeg forbinder navnene deres med noe grusomt og fælt at det ville vært vanskelig for meg å forholde meg til noen med det navnet. Magnus er et slikt navn. 

Anonymkode: 0ea1c...9c9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PurpleTuliip skrev (På 4.9.2022 den 0.11):

Preben, Adrian, Patrick, Ruben, Odin, Njål, Storm, Benjamin, Arnulf og Jimmy 

Veronika, Victoria, Helga, Olga, Vanessa, Camilla, Cecilie, Katrine, Marita, Heidi, Hilde og Ingjerd 

Heidi er en nydelig navn

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mikael Michael Mikal
Men Rassmus er verre. Oppkalt etter begge høla til morra. Barnemishandling.

Anonymkode: 7cfe2...382

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte på side 32 og 35 for å finne fatter'n og brutter'n, mutter'n dukker opp overalt :fnise: Tror Bengt, Viggo, Sigvart og Ingvart må være noe av det verste i lag med Rønnaug(høres ut som rønne!) og Alfhild, ettellerannet-hild eller -borg. Grøss!

Men vil dele et spesielt navn jeg hørte her om dagen; Kaurin. Synes det er litt kult:)

Anonymkode: 6c401...37d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margrethe

Gøril

Barbara

Barbro

Og må si alle de blonde nyutdannede 20-åringene med liksomnavn 🙈

Anonymkode: 1a254...d48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veronica. Vet ikke hvorfor men tenker på macaroni når eg hører det navnet🤣

Anonymkode: 42fd4...bf3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så masse fine navn dere har listet opp 😅 Jeg synes Joar kanskje er det styggeste navnet jeg vet om 😬 Og Agnete, Iver, Rakel, Merete og Vetle.

Men har to barn med engelsk uttale på sine navn selv om vi er helt norske, så burde vel ikke uttale meg 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke veldig fan av Rasmus, fatter ikke at noen kommer på å kalle barnet sitt det. Ellers så er jeg heller ikke veldig glad i korte navn som Per, Ola, Mia ol navn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kurt, Steffen,Magnhild, Orlaug, Mathilde og mange flere. Damenavn med hild som ending liker jeg ikke.

Anonymkode: 40bd9...68a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kurt, enig. Har elendige assosiasjoner til det navnet, en psyk voldelig person…  Samtidig som det ikke klinger bra på norsk. 

Anonymkode: 225e9...d0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...