AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #181 Del Skrevet 16. juli 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jøss, jeg heter Silje og har alltid likt navnet. Vet at det er veldig åttitallsnavn, men må si jeg ble overrasket og litt skuffet over at såpass mange hater det. Men mest er jeg glad for at ingen har nevnt barna mine sine navn ennå. Anonymkode: 00e9c...70c Silje er et fint navn 🌸Jeg synes ikke det fortjente å havne her. Samme med Ida. Jeg tror at jo flere som har et navn jo større er sjansen for at noen har møtt på en person de misliker med det navnet. Og vipps så er det et stygt navn for noen. Høyst subjektivt heldigvis Anonymkode: 5f855...304 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #182 Del Skrevet 16. juli 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er så inderlig mange stygge navn ute og går. Altså, beklager om du/barnet ditt eller enn det må være heter noe her, men mitt navn er også på stygge-lista så don’t worry Gøril, Åge, Gunhild, Gøran, Elias, Svein, Therese, Stian, Dagmar, Dag, Eilert, Yngve, Sigurd, Cassandra, Charlotte, Vanessa, Liam, Oliver, Matheo, Theo, Milo/Mio, Milian, Gjert, Felix, Johan, Petter, Eldbjørg/Gudbjørg/Bjørg(Bjørg-navn), Kjellfrid/Oddfrid/Snefrid(Frid-navn), Borghild/Brynhild/Ragnhild/Magnhild(Hild-navn), Martine, Gina, Gudveig, Jenny, André, René, Ove, Ronny, Johnny, Roger, Tom/Thomas, Jon, Per, Ole, Solveig, Brita, Amelia/Emalia/Amilia også videre, Guro, Gro, Hjørdis, Vigdis(Dis-navn), Gunilla, Wenche, Helga, Hege, Torill, Dagrunn/Ingunn/Gunn-navn, Olga, Rakel, Anna, Anne, Ida, Sara, Silje, Emma, Emily, Vera, Sophia/Sofia/Sofie/Sophie, Vilde, Malin, Maylinn, Eva, Kirsti/Kjersti, Tone/Tonje, Jannicke, Cathrine, Hanne, Lene/Lena, Ingrid, Ingvild, Felicia, Oda, Frode, Bertil, William, Morten, Sokrates. Sikkert mange mange MANGE flere også, men det var dette jeg kom på nå Og ja da, det fins navn jeg liker også. Bare ikke typisk kjedelige, norske og topp-liste navn. Anonymkode: 6b437...dc8 Anonymkode: 2cbfd...a84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #183 Del Skrevet 16. juli 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er så inderlig mange stygge navn ute og går. Altså, beklager om du/barnet ditt eller enn det må være heter noe her, men mitt navn er også på stygge-lista så don’t worry Gøril, Åge, Gunhild, Gøran, Elias, Svein, Therese, Stian, Dagmar, Dag, Eilert, Yngve, Sigurd, Cassandra, Charlotte, Vanessa, Liam, Oliver, Matheo, Theo, Milo/Mio, Milian, Gjert, Felix, Johan, Petter, Eldbjørg/Gudbjørg/Bjørg(Bjørg-navn), Kjellfrid/Oddfrid/Snefrid(Frid-navn), Borghild/Brynhild/Ragnhild/Magnhild(Hild-navn), Martine, Gina, Gudveig, Jenny, André, René, Ove, Ronny, Johnny, Roger, Tom/Thomas, Jon, Per, Ole, Solveig, Brita, Amelia/Emalia/Amilia også videre, Guro, Gro, Hjørdis, Vigdis(Dis-navn), Gunilla, Wenche, Helga, Hege, Torill, Dagrunn/Ingunn/Gunn-navn, Olga, Rakel, Anna, Anne, Ida, Sara, Silje, Emma, Emily, Vera, Sophia/Sofia/Sofie/Sophie, Vilde, Malin, Maylinn, Eva, Kirsti/Kjersti, Tone/Tonje, Jannicke, Cathrine, Hanne, Lene/Lena, Ingrid, Ingvild, Felicia, Oda, Frode, Bertil, William, Morten, Sokrates. Sikkert mange mange MANGE flere også, men det var dette jeg kom på nå Og ja da, det fins navn jeg liker også. Bare ikke typisk kjedelige, norske og topp-liste navn. Anonymkode: 6b437...dc8 Her er de fleste vanlige Norske navn. Mange flotte navn ❤️ Anonymkode: 2cbfd...a84 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #184 Del Skrevet 16. juli 2020 Sånne poppisnavn... Theodor, William, Liam, Leander, Oleander, Krisander, Emilie, Emma, Linnea, Leah osv og i den gata der. Og som som gjerne atpåtil har lange tunge mellomnavn med obligatorisk bindestrek🙄 altså... 🙄 Anonymkode: 6c59d...ec9 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #185 Del Skrevet 16. juli 2020 Eldri (ja det er et navn), Vibeke, Bettina, Bente, Magnhild, Grethe, Audhild, Sølvi, Anonymkode: 634da...18b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #186 Del Skrevet 16. juli 2020 Emilie, Nathalie, Mariell. Brian, Yngve, André. Anonymkode: 904f6...7b0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessic_a Skrevet 16. juli 2020 #187 Del Skrevet 16. juli 2020 Her har jeg klart å finne navnet mitt, navnet på et av mine barn og mannen min og eksmann 😹 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #188 Del Skrevet 16. juli 2020 Jeg ser navnet mitt har blitt nevnt én gang, i det innlegget der omtrent alle norske navn ble nevnt😆 Barna mine sine navn, har ikke blitt nevnt i det hele tatt. Lasse, Ronny, Johnny, Kim, Birgit, Margit, Siri, Elin, Berit, Iselin, og ikke minst disse navnene man har funnet på selv, kan jeg spare meg for. Anonymkode: fd520...232 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #189 Del Skrevet 16. juli 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er så inderlig mange stygge navn ute og går. Altså, beklager om du/barnet ditt eller enn det må være heter noe her, men mitt navn er også på stygge-lista så don’t worry Gøril, Åge, Gunhild, Gøran, Elias, Svein, Therese, Stian, Dagmar, Dag, Eilert, Yngve, Sigurd, Cassandra, Charlotte, Vanessa, Liam, Oliver, Matheo, Theo, Milo/Mio, Milian, Gjert, Felix, Johan, Petter, Eldbjørg/Gudbjørg/Bjørg(Bjørg-navn), Kjellfrid/Oddfrid/Snefrid(Frid-navn), Borghild/Brynhild/Ragnhild/Magnhild(Hild-navn), Martine, Gina, Gudveig, Jenny, André, René, Ove, Ronny, Johnny, Roger, Tom/Thomas, Jon, Per, Ole, Solveig, Brita, Amelia/Emalia/Amilia også videre, Guro, Gro, Hjørdis, Vigdis(Dis-navn), Gunilla, Wenche, Helga, Hege, Torill, Dagrunn/Ingunn/Gunn-navn, Olga, Rakel, Anna, Anne, Ida, Sara, Silje, Emma, Emily, Vera, Sophia/Sofia/Sofie/Sophie, Vilde, Malin, Maylinn, Eva, Kirsti/Kjersti, Tone/Tonje, Jannicke, Cathrine, Hanne, Lene/Lena, Ingrid, Ingvild, Felicia, Oda, Frode, Bertil, William, Morten, Sokrates. Sikkert mange mange MANGE flere også, men det var dette jeg kom på nå Og ja da, det fins navn jeg liker også. Bare ikke typisk kjedelige, norske og topp-liste navn. Anonymkode: 6b437...dc8 Hva syntes du om Cecilie, Celine og Isabell og Iselin da? Du har vel ikke noen navn du syntes er pene? Anonymkode: 907c1...6d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #190 Del Skrevet 16. juli 2020 Svanhild. Min mann ville vi skulle døpe datteren vår etter hans oldemor. Klarte aldri å se for meg å kalle datteren min for Svanhild..😳 Anonymkode: ea824...c0c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #191 Del Skrevet 16. juli 2020 Åke, Åge, Konrad, Felix, Raymond Pernille, Gunilla, Kaisa, Jørgine 😑 Anonymkode: 907c1...6d5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #192 Del Skrevet 16. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Svanhild. Min mann ville vi skulle døpe datteren vår etter hans oldemor. Klarte aldri å se for meg å kalle datteren min for Svanhild..😳 Anonymkode: ea824...c0c Nei!! Høres ut som dere vil kalle henne en svane, men det må være menneskelig så dere sier «Svanhild». Er forresten veldig kjærringnavn Anonymkode: 63324...cf1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #193 Del Skrevet 16. juli 2020 Kan dere ikke skrive hvorfor dere synes de er stygge? Jeg gjorde det. Hvis ens navn blir nevnt kanskje interessant å se hva ens navn hates for. Kanskje det til og med er pga deg 😛 Anonymkode: 63324...cf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #194 Del Skrevet 16. juli 2020 Herborg. Hater det fordi svigermor er ei selvrettferdig heks. Anonymkode: 1eff3...d79 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #195 Del Skrevet 16. juli 2020 Esther og Ruth!!! Aller værste navnene jeg vet!! Anonymkode: 58b24...f84 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impulse Skrevet 16. juli 2020 #196 Del Skrevet 16. juli 2020 Monica, Leah, Leon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #197 Del Skrevet 16. juli 2020 Syns Iben og Inez er fæle. Vet ikke hvorfor og jeg kjenner ingen som heter det, men jeg bare takler ikke de navnene. Anonymkode: de899...7a7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #198 Del Skrevet 16. juli 2020 Renate, Jeanette, Gøran, Kenneth, Vigdis. Anonymkode: d1aa4...bb9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #199 Del Skrevet 16. juli 2020 Trude, Stig, Laila, Preben Anonymkode: 22ec0...e51 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #200 Del Skrevet 16. juli 2020 Sture, stuard, roger, bjøssy Ellinor, Ruth, Klara, Bjørnhild Anonymkode: 907c1...6d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå