Gå til innhold

Styggeste navnene du vet om. Ikke ta det personlig om du heter det

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jøss, jeg heter Silje og har alltid likt navnet. Vet at det er veldig åttitallsnavn, men må si jeg ble overrasket og litt skuffet over at såpass mange hater det. Men mest er jeg glad for at ingen har nevnt barna mine sine navn ennå. 

Anonymkode: 00e9c...70c

Silje er et fint navn 🌸Jeg synes ikke det fortjente å havne her. Samme med Ida. Jeg tror at jo flere som har et navn jo større er sjansen for at noen har møtt på en person de misliker med det navnet. Og vipps så er det et stygt navn for noen. Høyst subjektivt heldigvis ;) 

Anonymkode: 5f855...304

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er så inderlig mange stygge navn ute og går. Altså, beklager om du/barnet ditt eller enn det må være heter noe her, men mitt navn er også på stygge-lista så don’t worry

Gøril, Åge, Gunhild, Gøran, Elias, Svein, Therese, Stian, Dagmar, Dag, Eilert, Yngve, Sigurd, Cassandra, Charlotte, Vanessa, Liam, Oliver, Matheo, Theo, Milo/Mio, Milian, Gjert, Felix, Johan, Petter, Eldbjørg/Gudbjørg/Bjørg(Bjørg-navn), Kjellfrid/Oddfrid/Snefrid(Frid-navn), Borghild/Brynhild/Ragnhild/Magnhild(Hild-navn), Martine, Gina, Gudveig, Jenny, André, René, Ove, Ronny, Johnny, Roger, Tom/Thomas, Jon, Per, Ole, Solveig, Brita, Amelia/Emalia/Amilia også videre, Guro, Gro, Hjørdis, Vigdis(Dis-navn), Gunilla, Wenche, Helga, Hege, Torill, Dagrunn/Ingunn/Gunn-navn, Olga, Rakel, Anna, Anne, Ida, Sara, Silje, Emma, Emily, Vera, Sophia/Sofia/Sofie/Sophie, Vilde, Malin, Maylinn, Eva, Kirsti/Kjersti, Tone/Tonje, Jannicke, Cathrine, Hanne, Lene/Lena, Ingrid, Ingvild, Felicia, Oda, Frode, Bertil, William, Morten, Sokrates. Sikkert mange mange MANGE flere også, men det var dette jeg kom på nå :P Og ja da, det fins navn jeg liker også. Bare ikke typisk kjedelige, norske og topp-liste navn.

Anonymkode: 6b437...dc8

Anonymkode: 2cbfd...a84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så inderlig mange stygge navn ute og går. Altså, beklager om du/barnet ditt eller enn det må være heter noe her, men mitt navn er også på stygge-lista så don’t worry

Gøril, Åge, Gunhild, Gøran, Elias, Svein, Therese, Stian, Dagmar, Dag, Eilert, Yngve, Sigurd, Cassandra, Charlotte, Vanessa, Liam, Oliver, Matheo, Theo, Milo/Mio, Milian, Gjert, Felix, Johan, Petter, Eldbjørg/Gudbjørg/Bjørg(Bjørg-navn), Kjellfrid/Oddfrid/Snefrid(Frid-navn), Borghild/Brynhild/Ragnhild/Magnhild(Hild-navn), Martine, Gina, Gudveig, Jenny, André, René, Ove, Ronny, Johnny, Roger, Tom/Thomas, Jon, Per, Ole, Solveig, Brita, Amelia/Emalia/Amilia også videre, Guro, Gro, Hjørdis, Vigdis(Dis-navn), Gunilla, Wenche, Helga, Hege, Torill, Dagrunn/Ingunn/Gunn-navn, Olga, Rakel, Anna, Anne, Ida, Sara, Silje, Emma, Emily, Vera, Sophia/Sofia/Sofie/Sophie, Vilde, Malin, Maylinn, Eva, Kirsti/Kjersti, Tone/Tonje, Jannicke, Cathrine, Hanne, Lene/Lena, Ingrid, Ingvild, Felicia, Oda, Frode, Bertil, William, Morten, Sokrates. Sikkert mange mange MANGE flere også, men det var dette jeg kom på nå :P Og ja da, det fins navn jeg liker også. Bare ikke typisk kjedelige, norske og topp-liste navn.

Her er de fleste vanlige Norske navn. Mange flotte navn ❤️ 

Anonymkode: 2cbfd...a84

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne poppisnavn... Theodor, William, Liam, Leander, Oleander, Krisander, Emilie, Emma, Linnea, Leah osv og i den gata der. Og som som gjerne atpåtil har lange tunge mellomnavn med obligatorisk bindestrek🙄 altså... 🙄 

Anonymkode: 6c59d...ec9

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldri (ja det er et navn), Vibeke, Bettina, Bente, Magnhild, Grethe, Audhild, Sølvi, 

Anonymkode: 634da...18b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emilie, Nathalie, Mariell. 
Brian, Yngve, André. 

Anonymkode: 904f6...7b0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har jeg klart å finne navnet mitt, navnet på et av mine barn og mannen min og eksmann 😹

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser navnet mitt har blitt nevnt én gang, i det innlegget der omtrent alle norske navn ble nevnt😆 Barna mine sine navn, har ikke blitt nevnt i det hele tatt.

Lasse, Ronny, Johnny, Kim, Birgit, Margit, Siri, Elin, Berit, Iselin, og ikke minst disse navnene man har funnet på selv, kan jeg spare meg for. 

Anonymkode: fd520...232

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva syntes du om Cecilie, Celine og Isabell og Iselin da? Du har vel ikke noen navn du syntes er pene? 

Anonymkode: 907c1...6d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svanhild. Min mann ville vi skulle døpe datteren vår etter hans oldemor. Klarte aldri å se for meg å kalle datteren min for Svanhild..😳

Anonymkode: ea824...c0c

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åke, Åge, Konrad, Felix, Raymond

Pernille, Gunilla, Kaisa, Jørgine 😑

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Svanhild. Min mann ville vi skulle døpe datteren vår etter hans oldemor. Klarte aldri å se for meg å kalle datteren min for Svanhild..😳

Anonymkode: ea824...c0c

Nei!! Høres ut som dere vil kalle henne en svane, men det må være menneskelig så dere sier «Svanhild». Er forresten veldig kjærringnavn

Anonymkode: 63324...cf1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere ikke skrive hvorfor dere synes de er stygge? Jeg gjorde det. Hvis ens navn blir nevnt kanskje interessant å se hva ens navn hates for. Kanskje det til og med er pga deg 😛 

Anonymkode: 63324...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herborg. Hater det fordi svigermor er ei selvrettferdig heks.

Anonymkode: 1eff3...d79

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Esther og Ruth!!! Aller værste navnene jeg vet!!

Anonymkode: 58b24...f84

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns Iben og Inez er fæle. Vet ikke hvorfor og jeg kjenner ingen som heter det, men jeg bare takler ikke de navnene. 

Anonymkode: de899...7a7

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renate, Jeanette, Gøran, Kenneth, Vigdis. 

Anonymkode: d1aa4...bb9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sture, stuard, roger, bjøssy

Ellinor, Ruth, Klara, Bjørnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...