Gå til innhold

Styggeste navnene du vet om. Ikke ta det personlig om du heter det

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Så Balder bør bytte navn før han blir 20? Om han har tenkt  å bli brannmann eller bonde må han hete Ola eller Hans?  Du er da helt på jordet! For øvrig er Balder et fælt navn, men det er da min mening.🙄

Anonymkode: 5f4f8...8ce

Bytte navn nei, hvor får du det fra? Navnet Balder passer ikke til et menneske over 15 år, mener jeg.

Ola eller Hans? Du må virkelig være helt på jordet. 

Anonymkode: f631e...03a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

alle i tråden som snakker stygt om andres navn, snakk om og være frekke

Anonymkode: 9a1db...347

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Bytte navn nei, hvor får du det fra? Navnet Balder passer ikke til et menneske over 15 år, mener jeg.

Ola eller Hans? Du må virkelig være helt på jordet. 

Dette er for dumt! Du mener at Balder ikke passer på en person over 15 år.Om du het Balder,så måtte du enten skifte navn eller være navnløs etter fylte 15.Noldus😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gerd. 

Muligens påvirket av flere bekjente i bestemorgenerasjonen som ikke var hyggelige

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Dette er for dumt! Du mener at Balder ikke passer på en person over 15 år.Om du het Balder,så måtte du enten skifte navn eller være navnløs etter fylte 15.Noldus😆

Det er ikke for dumt. Neinei, det mener jeg ikke. Fint om du slutter å tillegge meg meninger jeg ikke har. Noldus er ganske søtt, passer nok deg bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 18.9.2022 den 10.26):

Kornelius (jepp, vet om en ungdom som heter det)

Huldeborg (ei kjempesøt jente med dette fæle navnet, fatter ikke hva foreldrene tenkte på)

Veslemøy 

Sjalve 

Ragnhild, Ragna, Belinda, Tora 

Anonymkode: e466a...6c0

Kornelius er et av de peneste navnene jeg vet om..men liker det best med C. Det er et gammelt og stødig navn. 
Liker også jenteformen av det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.9.2022 den 15.34):

Bendik. Het ikke hvorfor men renker på undikk når jeg hører det navnet🤣

Anonymkode: 42fd4...bf3

Evt Ben Dick

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorvidt jeg liker et navn eller ikke har stort sett mer med assosiasjoner jeg har til navnet, enn navnet i seg selv. F.eks om navnet kan knyttes til en person som jeg sterkt misliker. Men det er ikke noe jeg meddeler høyt om til enhver. Et unntak er såklart navn på personer som er svært kjente av alle de feile grunnene. Vidkun, Putin osv.

Så har man selvfølgelig åpenbare flåsete navn. F.eks de verste "influenser" navnene. Eller typ "XXYÆ-12,5" og gudene vet hva, som enkelte kjendiser får seg til å kalle den stakkars ungen sin.

Så tror jeg denne tildels meningsløse tråden har dekt så mange navn at 90% av folk her inne kan finne sitt på noens stygge-liste.

Endret av beepbeep
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Magny, Dagny, Oddrun, Hege, Fie, Dagfinn, Oddgeir, Asgeir, Geir, Grim, Guttorm, Per, Pernille, Perny, Guri, Gunn, Brit, Bitten, Bonnie, Gunnvor, Hallgeir, Hasse, Hein, Henny

Anonymkode: 6d50b...f7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ragnhild, Gudrun, Gunhild, Gunvor, Rønnaug, Ranveig, Gry/Gro. Heter et av disse navnene, har aldri likt navnet mitt, alle andre i klassen min, og vennene mine hadde mye finere navn enn meg syntes jeg. Men ville ikke bytte heller, det er jo meg. 

Anonymkode: 59caf...b51

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gro, Hjørdis og Dagmar er fæle kvinnenavn. Julius og Cornelius synes jeg er grusomme 🥴 liker Cornelia, det må være den -us- på slutten jeg synes er fæl 🤭😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hildegunn, Gro, Hennie, Olaug, Nicoline (høres ut som en katt i en tegneserie)

Jarl, Stål, Kim, Tage, Skage, Are, Nils. 

Anonymkode: 0a089...574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Theo, Leo, Mio, Milo, Max, Pax, Ea, Tia, Vida, Lola etc. «Halvnavn» og jålete, tydelig et ønske fra forelrene at barnet skal være så spesielt. 

Anonymkode: 0a089...574

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.7.2020 den 17.57):

Noen som seriøst kaller barna sine dette? 😱 Fornavn, mellomnavn eller ei. 

Anonymkode: e2bae...705

Og Salamander? Det er jo en reptil😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her nevnes jo mange helt vanlige navn. Emma, Hanne, Ingrid, Håkon, Morten, Camilla, Lena, Johannes osv. Hva er stygt med disse? :klo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...