Gå til innhold

Styggeste navnene du vet om. Ikke ta det personlig om du heter det

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dangfart, Børre, Tage, Berljot, Asgaut, Eremias, Ingalill, Jo.

Endret av Anonymbruker***
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

(Lurer på hva navnene i slekten til de som kommenterer her er jeg 🤔Tenk hvis noen heter det de misliker).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Peanut skrev (9 timer siden):

(Lurer på hva navnene i slekten til de som kommenterer her er jeg 🤔Tenk hvis noen heter det de misliker).

Jeg vet om slektninger som ikke likte navnet min mor og far ga meg. Og svigermor likte ikke navnet vi ga vår sønn, det var hun tydelig på. Men hva så?

Jeg liker heller ikke navnene til alle slektningene mine. Mange søskenbarn med barn. Blant annet har kusina mi noen spesielle navn på sine barn som jeg ikke synes noe om. Men hva så? Jeg ville aldri sagt det til henne, men jeg kunne nevnt navnene i denne tråden.

Anonymkode: 943ad...8d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeanette - og alle andre navn som starter med sh/sch-lyd.

Anonymkode: e2a42...5e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Overraskende mange "vanlige" navn i denne tråden. Altså helt standard navn jeg er overrasket over at folk har så sterke følelser rundt😅

Anonymkode: 4025e...9fd

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er overrasket over hvor mange som kommenterer hvor fæl denne tråden er. Tar dere virkelig nær av at randoms på nettet ikke liker navnet deres? Hvem i alle dager bryr seg. Navnet mitt har blitt nevnt, navnet til datteren min har blitt nevnt. Det bryr meg fint lite 

Anonymkode: 5ced1...49f

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke brydd meg i det hele tatt om navnet mitt var der. Men det er som resten av livet, en pleier å gjøre noe, skrive noe for å bygge opp, ikke bryte ned. Og hvis alle skriver hva de tenker som stygge navn, som de likevel ikke skal bruke, så er det waste???. Det er litt sånn barneskolen??

Et navn sier jo ingenting om noen.

Endret av Hoia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 26.7.2024 den 19.12):

Jeg liker heller ikke navnene til alle slektningene mine. Mange søskenbarn med barn. Blant annet har kusina mi noen spesielle navn på sine barn som jeg ikke synes noe om. Men hva så? Jeg ville aldri sagt det til henne, men jeg kunne nevnt navnene i denne tråden.

Du liker ikke navnene som kusinen din har gitt sine barn, og når det er noen spesielle navn de har, synes jeg det er veldig dårlig stil å henge dem ut i denne tråden eller ellers, for samlet vil de kunne gjenkjennes. Barna kan jo ikke noe for at foreldrene har tatt noen merkelige valg.

Anonymkode: c0975...555

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 16.7.2020 den 16.16):

Hvilke navn er de styggeste du vet om? Mine er Gøril og Bengt. Gøril er så «hardt» og Bengt er bare stygt alkis-navn. 

Anonymkode: de899...7a7

Ruth og Ronny

Anonymkode: 4ac3e...d28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raymond (heter forøvrig det selv) er så Harry at om man ikke har 2 navn bør man bytte det ut

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du liker ikke navnene som kusinen din har gitt sine barn, og når det er noen spesielle navn de har, synes jeg det er veldig dårlig stil å henge dem ut i denne tråden eller ellers, for samlet vil de kunne gjenkjennes. Barna kan jo ikke noe for at foreldrene har tatt noen merkelige valg.

Hvor står det at jeg faktisk har gjort dette? 

Jeg er helt enig med deg jeg. Det hadde vært dårlig stil å henge dem ut på den måten. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg kunne skrevet navnene her i tråden, skrev jeg. Heller dét enn å si det direkte til henne. Men jeg gjør det jo selvfølgelig ikke når navnene er så unike. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Balder. Baby Balder, liten skolegutt Balder, Balder 11 år - høres ok ut. Balder 37 år, jobber som brannmann? Politiker Balder på 43? Balder på 53, driver egen gård og er bonde? Nei. Blir feil.

Anonymkode: f631e...03a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Balder. Baby Balder, liten skolegutt Balder, Balder 11 år - høres ok ut. Balder 37 år, jobber som brannmann? Politiker Balder på 43? Balder på 53, driver egen gård og er bonde? Nei. Blir feil.

Anonymkode: f631e...03a

Så Balder bør bytte navn før han blir 20? Om han har tenkt  å bli brannmann eller bonde må han hete Ola eller Hans?  Du er da helt på jordet! For øvrig er Balder et fælt navn, men det er da min mening.🙄

Anonymkode: 5f4f8...8ce

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...