princeofithilien Skrevet 27. februar #981 Del Skrevet 27. februar Noah, Trond, Mons, Njål, Loke, Odin, Raymond, Roy, Ursula... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #982 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (På 28.1.2022 den 0.17): Alle disse lavstatusnavnene.. Matheo, Millian, Krisander, Leander, Liam... Anonymkode: 5f196...093 Lavstatusnavn i alle dager, det kalles moderne navn. Nye navn som kommer på moten, mange fine navn av disse, både gutter og jenter. Flere og flere får moderne navn.. Vi kaller eksempelvis ikke babyene for Rune, Iver, eller Line lenger, tidene forandrer seg, mens noen står fast i tiden 😉 Så og si alle navn fra navnebok er nevnt i denne tråden, så ikke bli fornærmet uansett hva du heter 😅 Anonymkode: 0c43b...b2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsolsol Skrevet 28. februar #983 Del Skrevet 28. februar Cola360 skrev (11 timer siden): Kjell Kjellfrid Olaug Ingeborg Bob kåre Olaug er et av de fineste jentenavnene jeg vet om 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #984 Del Skrevet 28. februar Desiré, Isabel, Natalie, Maximillian er grufulle navn Anonymkode: 6950a...0f6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rogadame Skrevet 28. februar #985 Del Skrevet 28. februar Hater ingen navn.Alle de nymotens navna er jeg dog litt lei av. topp 10 lista. feks alle jentenavn som ender på -eah Pompøse guttenavn som maximillian o.l Enkelte jentenavn gir meg midtsidepike i vi- menn følelse: Sandra, Michelle, jeanette osv. Mange som syns mitt navn er horribelt ( har norrønt navn som kun gamle damer heter) men heller "Borghild " enn " Bettinah- Leah" 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #986 Del Skrevet 28. februar isw skrev (På 16.7.2020 den 16.20): Olga, fordi det høres så gammelt og russisk ut. Preben, fordi det høres så kvalmt ut. Typisk «pappa har betalt eiendomsmeglerstudiene mine men jeg er totalt useless uansett og strøk i matte og finans» ut. Hulderen skrev (På 16.7.2020 den 16.32): Stygt alkisnavn? Og så ber du de leserne som heter Bengt om å ikke ta det personlig 😱 Hva med å bare si at du ikke liker navnet, uten å slenge på sånn dritt? AnonymBruker skrev (På 16.7.2020 den 16.52): Typiske korte navn, Ine, Ina, Ida etc. De er harde, og jeg får bitch-assosiasjoner. Anonymkode: c51a3...532 AnonymBruker skrev (På 16.7.2020 den 18.05): Gudveig, Oddveig, Embjørg, Åsbjørg, Eldbjørg, Rønnaug, Ragnhild, Edna. Synes det er kjærringnavn. Torild, Eiril, Tiril. Drittungenavn (Ikke at de som heter det er det, men jeg ser for meg slik liten jente uten oppdragelse) Tuva, høres bare rart ut. Tube liksom? Kaviartube, maurtue... Belise, høres ut som noen som ikke klarer å si «Elise». Eller noen som skal herme etter Elise men skal ha det mer sjeldent. Elise Belise! Rebecca. Klisje novellenavn. Elskerinnenavn 😛 vet ikke hvorfor.. Rasmus, Magnus, Magnar; gubbenavn Gunnar, gammel gris Andrè, drittunge Preben, bortskjemt drittunge Glenn, fasadejeger som mistet all sin maskulinitet (kjenner ingen med disse navnene, det er bare det jeg tenker når jeg hører de) Anonymkode: 63324...cf1 AnonymBruker skrev (På 16.7.2020 den 18.11): Hallgrim- på Sørlandet er grim et ord for stygg. Så er som å skulle kalle sønnen sin for Hallstygg. Hallstein- halv rusa er ikke mye bedre. Oddbjørg og Kjellfrid- Mann eller dame? Gunnstein og Bjørgulv- igjen mann eller dame? Nelia Kassandra, Mio Evander osv. -For mye av alt. Men et navn er bare et navn. Den som bærer det gjør det jo til sitt. Kjenner både en Hallstein og Gunnstein og de er kjekke menn. Tenker jo kun over navnet de første gangene man hører det. Ofte vel så kult å ha et litt rart merkelig navn som Bjørgulv enn å hete Kristian eller Jakob. Man får noe eget og mer unikt. Men kunne ikke kalt eget barn et av navnene ovenfor. Anonymkode: 585a8...a37 Her er mange dømmende folk..... Det er forskjell på å ikke like et navn pga navnet i seg selv og det å ikke like det fordi man forbinder det med en som er bortskjemt, drikker osv. Hjelpes.... Jeg kjenner forresten flere som heter Preben, og INGEN av dem er bortskjemte drittunger... Kjenner 2 stk som heter Gunnar, og ingen av dem er gamle griser... Og bitch-assosiasjoner av Ida, Ina osv?? Ikke rart det er mobbing og utestengelse i samfunnet, når folk dømmer andre etter navnet. Kommer det en ny kollega og har feilt navn, så har de liksom bare blitt satt i en kategori...??? Anonymkode: a3d53...813 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 28. februar #987 Del Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Her er mange dømmende folk..... Det er forskjell på å ikke like et navn pga navnet i seg selv og det å ikke like det fordi man forbinder det med en som er bortskjemt, drikker osv. Hjelpes.... Jeg kjenner forresten flere som heter Preben, og INGEN av dem er bortskjemte drittunger... Kjenner 2 stk som heter Gunnar, og ingen av dem er gamle griser... Og bitch-assosiasjoner av Ida, Ina osv?? Ikke rart det er mobbing og utestengelse i samfunnet, når folk dømmer andre etter navnet. Kommer det en ny kollega og har feilt navn, så har de liksom bare blitt satt i en kategori...??? Anonymkode: a3d53...813 Var jeg dømmende? Fordi jeg kritiserte den som kalte Bengt for «et stygt alkisnavn»? Det er vel heller den som kritiserte navnet Bengt på den måten du skulle sitert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #988 Del Skrevet 28. februar De jeg veit om som heter Simen, Ronny og Roger er narkomane/kriminelle. Harry unge mødre navn: Michelle, Bettina, Jeanette, Jessica, Linn, Mariell Ellers: Thale, Ea, Else, Bergljot, Aud, alt med Odd i seg, Petrine, Kaspara, Lone, Vigdis, Unni, Bertine, Klara, Peggy, Celine, Arna, Idun, Mille Njål, Snorre, Sjur, Maximilian, Milian, Evander, Crisander, Even, Fridtjof, Olaf, Jesper, Janus, Linus, Pontus, Josef, Egil, Idar, Eldar, Gudleik, Sveinung, Svein, Agnar, Bror, Dag, Odin, Leidulf, Leif, Borgner, Ingolf, Henning, Reidar, Rolf, Kåre, Kjell, Ken, Liam, Olve, Ove, Gisle Anonymkode: 96d89...f57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #989 Del Skrevet 28. februar Elfrid Erling Anonymkode: b4bb4...fb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #990 Del Skrevet 28. februar Idun (ketchup). Sorry, men matvareindustrien har ødelagt et navnt som var vakkert. Anonymkode: 3fb2e...7ea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #991 Del Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Idun (ketchup). Sorry, men matvareindustrien har ødelagt et navnt som var vakkert. Anonymkode: 3fb2e...7ea Idun er kallenavnet til Satan. "Idun og Eplene". Anonymkode: 3ad83...a42 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #992 Del Skrevet 28. februar Gaute Anonymkode: 3ad83...a42 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 28. februar #993 Del Skrevet 28. februar (endret) Adrian, Didrik, Olivia, Leonard, Helga, Olga, Gøril, William, Leon, Aron, Chrisander/Crisander, Angelika, Katinka, Sophie/a, Chris og Margaret. kan fortsette leeenge. Er helt fascinerende mye stygge navn der ute Endret 28. februar av PurpleTuliip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #994 Del Skrevet 28. februar Navn som klinger rart Gorm, Njål, Ea, Tarjei Alle som ender på -bjørg, -laug, -hild, -veig, -ulf, -leiv/leif, -vald, Ellers ganske lei Emilie, Amelie, Emilia, Amelia, Emily. Ikke noe galt i seg selv med navnene men 400 forskjellige varianter av samme navn som halve barnehagen har blir i overkant. Anonymkode: f056a...d82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #995 Del Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (På 24.1.2022 den 0.18): Men jeg regner med at de fleste som heter det, kommer fra Sørlandet. For jeg kjenner en 3-4 stk og bor her. Anser det som et skikkelig sørlandsnavn Anonymkode: e0a4a...979 Tønnes var et vanlig bergensnavn. Anonymkode: 1edad...7b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #996 Del Skrevet 28. februar Guttenavn : Kjetil, Mikal, jøkull, Enok, Knut, Sebastian, Rolf, Åge, Tore jentenavn : Ailin, Aylin, Gro, Britt, Grete, Brita, Anonymkode: 6f6cb...4e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #997 Del Skrevet 28. februar Marita og Laila. Anonymkode: b0b19...e81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #998 Del Skrevet 28. februar Roger, Ronny, Roy, Raymond, Johnny, Jimmy, Tommy og Harry brukes fortsatt. Populært på bygda og i Drammen. Anonymkode: e079d...db8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #999 Del Skrevet 28. februar Ingen navn er stygge, men disse er neste generasjons Kenneth, Ronny, Cato, Steffen og Remi: Liam, Leander, Noah, Chrisander, Nathaniel (sleng på Olai eller Johan). Anonymkode: ec7e3...840 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #1000 Del Skrevet 28. februar 1 hour ago, AnonymBruker said: Roger, Ronny, Roy, Raymond, Johnny, Jimmy, Tommy og Harry brukes fortsatt. Populært på bygda og i Drammen. Anonymkode: e079d...db8 Tommy synes jeg faktisk er ganske fint. Anonymkode: f056a...d82 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå