AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #941 Del Skrevet 22. desember 2023 Mohammed og Jesus. Holder liv i religioner som ødelegger verden. Anonymkode: 4da7d...470 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #942 Del Skrevet 22. desember 2023 På jentesiden er Hedda, Silje og Desiree fæle. Sistnevnte er nok verst, det høres rett og slett blodharry ut. På guttesiden er det Liam (vel å merke på norske barn) som kommer aller verst ut. Malplassert og ekstremt harry. Ellers er vel Jøran og alle varianter av det et navn jeg aldri har likt. Samme med Tarjei. Anonymkode: 63458...fce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #943 Del Skrevet 22. desember 2023 Sjur ligger høyt i toppen synes jeg. Men Kurt, Åge, Torjus er heller ikke fint. På jenter er alle « hild» navn stygge - Borghild, Magnhild, Ragnhild. Anonymkode: 356ab...f9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest storetora Skrevet 22. desember 2023 #944 Del Skrevet 22. desember 2023 Jeg tenker at mitt navn valgte mine foreldre fordi de mente det var fint. Jeg bærer navnet med stolthet uansett om det kommer på en slik dum liste. Alle navn har sin sjarm, det er personen bak navnet som gjelder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 22. desember 2023 #945 Del Skrevet 22. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 29.5.2021 den 22.39): Er vel ikke noen som heter Fjotolf? Anonymkode: 5f4f8...8ce 😬 åh jodda. En skikkelig psyco som hele Norge hater. Nå har han fått seg tre undulater som selskap i fengselet. Lurer på hvor lenge de får leve 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #946 Del Skrevet 22. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 21.12.2023 den 1.59): Janne Jane Rolf Cato Ronny Tina Trine Og alle hild....Borghild, Brynhild osv Ørnulf og alle ulf... Olga Haldor Halvår Beate Therese Tone Tom Leikny Dorothea Muhammed Arne Per Einar Martin Aksel Carolina/Caroline Kathrine Bjørn Maud Laura Lene Lena Falk Oddveig og alle veig....Solveig etc Ane Anne Ulf Brynulf Steffen Johnny Synnøve Else/Elsa Kari Monika/Monica Turid Judith Silje Stine Linn Tove Anita Sissel Kjersti Agathe Frode Thomas Ja mange 80 talls navn 😅 Anonymkode: 020bf...041 Spørsmålet her er vel heller hvilke navn du i det hele tatt liker Anonymkode: 09dad...7cd 7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #947 Del Skrevet 22. desember 2023 Jerry Lee skrev (På 16.7.2020 den 16.55): Jeg syns det er ynkelig og dømmende å se ned på noen pga navnet! HUSK : De har ikke valgt det selv! Enig! Har noen navn jeg aldri ville kalt barna mine, men det har ikke noe med selve navnet å gjøre, det har noe med mennesket jeg forbinder navnet med…💁♀️ Håkon foreksempel, men det er bare for det at det er navnet på den ufyslelige, klåfingra og voldelige onkelen min å gjøre🙄 Har en god nabo som heter Håkon, og tenker ikke over at han heter det, han er jo super real💁♀️ Anonymkode: b6739...b7e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NORAH.C.IV Skrevet 22. desember 2023 #948 Del Skrevet 22. desember 2023 Pernille, Heike, Ruth og Trym er det jeg kommer på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #949 Del Skrevet 22. desember 2023 Skjønner ikke hvorfor flere her misliker navn som slutter på hild. Synes både Ragnhild og Gunhild er nydelige navn. Liker også Hilde. Har en tante som heter det❤️ Anonymkode: a0e84...3ea 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #950 Del Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 21.12.2023 den 2.04): Noen navn du liker??? Du høres ut som et trasig menneske. Anonymkode: 885e5...aa7 Navnene hun lister opp er forferdelig stygge. Det finnes flere millioner navn der ute. Hun ramset ikke opp flere millioner navn. Anonymkode: 07af2...feb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet 27. februar #951 Del Skrevet 27. februar Trude og Drude Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 27. februar #952 Del Skrevet 27. februar (endret) Gorm: høres ikke ut som et menneskenavn. Kjenner ei som snakket om at hun hadde fått sønn og hund. Jeg trodde sønnen var "Stian"... nei nei, det var hunden. Sønnen het Gorm 😒 Guttorm: høres ut som det norske navnet på Earthworm Jim Tarjei: Ruller ikke fint på tunga Torjus: Tor + juice Torkil: ... noe jeg ville funnet på å kalle tørkerullholderen min... Laila: bare liker det ikke av en eller annen grunn Wenche: skrives for merkelig Gudrun: hardt som en murstein Olga: hører ikke til i norsk - blir helt feil utale, alt for hard Endret 29. februar av katties Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #953 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (På 4.9.2022 den 0.04): Nei, Iselin er så vakkert at jeg kalte min datter Iselin. Anonymkode: 582c0...d6e Iselin er overhodet ikke stygt Navn jeg ikke liker må være Sigve, Bjarne, Remi, Arnhild, Runa, Siv, Åse, Othelie, Ferdinand osv.. Anonymkode: 907c1...6d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #954 Del Skrevet 27. februar Tuva, Sigrid, Denise, Desiree, Gunn, Melissa, Ea, Olivia, Erna, Margot, Maren Ørjan, Gøran, Ernst, Arnt, Dennis, Brynjar, Hjalmar, Ronny, Cato, Thomas Anonymkode: 59541...330 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #955 Del Skrevet 27. februar Renate, Therese og Elias Anonymkode: bfd37...9e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luksusbia Skrevet 27. februar #956 Del Skrevet 27. februar Hallbjørn,Hallbjørg, Analius, Rudolf, Margrethe, Leif, oddrun, Jørgine, Hansine, Kanutta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #957 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (På 21.9.2022 den 13.11): Severin og Søren. Ufattelig stygge navn og ekstremt upraktisk om de skulle begynne i jobb/bosette seg i utlandet for å si det mildt.. Anonymkode: b08df...f6e Influenseren Pilotfrue og mannen skal flytte til Spania. Og de har to gutter som heter akkurat Severin og Søren Anonymkode: 8f4e2...d87 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #958 Del Skrevet 27. februar Aldri forstått navnene: Gjermund eller Ånund Jente navn : Gørhild, Natasha , Jorhild, Synne Anonymkode: 907c1...6d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
29_j Skrevet 27. februar #959 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Influenseren Pilotfrue og mannen skal flytte til Spania. Og de har to gutter som heter akkurat Severin og Søren Anonymkode: 8f4e2...d87 Søren er litt sånn " Søren heller" på min dialekt 🥴 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
29_j Skrevet 27. februar #960 Del Skrevet 27. februar Magnhild 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå