Gå til innhold

Styggeste navnene du vet om. Ikke ta det personlig om du heter det

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 16.7.2020 den 20.55, AnonymBruker skrev:

Mileah og Luka. Gyselige navn! Og Liam🤢

Anonymkode: 5f4f8...8ce

Synes det er fine navn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hater barn! 

Anonymkode: 2bf16...8fe

Seriøst? Teit kommentar i en tråd som omhandler navn🤨

Endret av Tears in heaven
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tørres, tolleff, Kjølv, tonning, torrfinn er noen navn jeg vet på folk.  Er selv veldig misfornøyd med å hete Atle ( hater det), men ville likevel ikke byttet med noen av de andre der.

Det var en kjent professor som hadde etternavnet Kjønstad. Han var på tv ofte før, og jeg reagerte alltid på det etternavnet.
Ja det skulle være fornavn her, men måtte bare nevne akkurat det. Lurte alltid på hva han selv syntes om å ha og si et sånt etternavn.

Anonymkode: bf617...aee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 16.7.2020 den 16.38, AnonymBruker skrev:

Det er så inderlig mange stygge navn ute og går. Altså, beklager om du/barnet ditt eller enn det må være heter noe her, men mitt navn er også på stygge-lista så don’t worry

Gøril, Åge, Gunhild, Gøran, Elias, Svein, Therese, Stian, Dagmar, Dag, Eilert, Yngve, Sigurd, Cassandra, Charlotte, Vanessa, Liam, Oliver, Matheo, Theo, Milo/Mio, Milian, Gjert, Felix, Johan, Petter, Eldbjørg/Gudbjørg/Bjørg(Bjørg-navn), Kjellfrid/Oddfrid/Snefrid(Frid-navn), Borghild/Brynhild/Ragnhild/Magnhild(Hild-navn), Martine, Gina, Gudveig, Jenny, André, René, Ove, Ronny, Johnny, Roger, Tom/Thomas, Jon, Per, Ole, Solveig, Brita, Amelia/Emalia/Amilia også videre, Guro, Gro, Hjørdis, Vigdis(Dis-navn), Gunilla, Wenche, Helga, Hege, Torill, Dagrunn/Ingunn/Gunn-navn, Olga, Rakel, Anna, Anne, Ida, Sara, Silje, Emma, Emily, Vera, Sophia/Sofia/Sofie/Sophie, Vilde, Malin, Maylinn, Eva, Kirsti/Kjersti, Tone/Tonje, Jannicke, Cathrine, Hanne, Lene/Lena, Ingrid, Ingvild, Felicia, Oda, Frode, Bertil, William, Morten, Sokrates. Sikkert mange mange MANGE flere også, men det var dette jeg kom på nå :P Og ja da, det fins navn jeg liker også. Bare ikke typisk kjedelige, norske og topp-liste navn.

Anonymkode: 6b437...dc8

Ble sittende å lure på hva DU heter når det er så mange navn du ikke liker 🤔

Anonymkode: 66651...9ef

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nora, Sofia, Lea, Selma, Lise, Lisa, Lotte osv. Navn som har en bekreftede effekt på at kvinner er det svake og "ubrukelige" kjønn.

Anonymkode: b603d...e14

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nora, Sofia, Lea, Selma, Lise, Lisa, Lotte osv. Navn som har en bekreftede effekt på at kvinner er det svake og "ubrukelige" kjønn.

Anonymkode: b603d...e14

Who hurt you? Jøsses. 😂

Anonymkode: 7add2...b3e

• Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/17/2020 at 10:50 AM, Anonymus Notarius said:

Rasmus - satt sammen av "rass" og mus liksom, wtf:P 

Billie/Billy - tenker på biller, helt grusomt 

Rasmus er skandinavisk versjon av Erasmus, som betyr «elsket». https://www.behindthename.com/name/erasmus
Billie er en feminin form av William. 

On 7/17/2020 at 1:40 PM, AnonymBruker said:

Ekstremt kjedelig. Folk som er redd for å skille seg ut kaller gjerne barna sine det. 

Anonymkode: 63324...cf1

Sier navnet alltid noe om hvordan en person er? :blink: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 17.7.2020 den 0.24, AnonymBruker skrev:

Jeg hater barn! 

Anonymkode: 2bf16...8fe

Du lever sikkert ett lykkelig liv, not..

helt greit å ikke like å være rundt barn, men å HATE barn? Seriously.. 

Anonymkode: 309a4...7ae

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.7.2020 den 19.51, AnonymBruker skrev:

Harde/oldis navn: Gøril, Bengt, Bertil, Kåre, Kristin, Hildegard, Olga, Bente, Berit, Rigmor

Navn med rare assosiasjoner: Sverre (snørr), Dessire (Diare), Rasmus (trenger jeg å si det..), Simon (på engelsk er...)

Også de som skriker jeg-fikk-barn-VELDIG-ung-og-er-derfor-unik: Nalia, Naia, Mie, Mille, Leander, Oleander, Oliver, Othelie, Oleah, Leah, Michelle, Lucas osv....

Anonymkode: 33cc0...e9f

Simon funker da helt fint på engelsk? Utlendinger vet nok ikke hva Laban Seigmenn er uansett.

Norsk uttale av Simen i engelskspråklige land derimot..

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Who hurt you? Jøsses. 😂

Anonymkode: 7add2...b3e

Sorry, den var min. Trykker som AB i tide og utide.

Nei igrunn ingen. Hvordan det? Ble du litt hurt kanskje?😅 Er bare det at jeg har sett litt for mange barn med den typen navn i rosa tyllskjørt, hårbøyle med engler og hjertegenser. Synes for mange jentunger blir behandlet som dukker og navnet står ofte i stil.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ei i termingruppen min delte stolt da sønnen sin ble født... TRISTAN KONSTANTIN. Altså? Noe så stygt og tungt å si! Stakkars barn 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Veit om ei som kalte datteren sin Bella Rosalie Melina 😳🤮

Anonymkode: 59465...978

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ei i termingruppen min delte stolt da sønnen sin ble født... TRISTAN KONSTANTIN. Altså? Noe så stygt og tungt å si! Stakkars barn 

Oj hjelp.... tenk når den stakkars ungen skal lære å skrive navnet sitt 🙈

Anonymkode: 52f4a...3d2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymus Notarius
9 timer siden, Peanut skrev:

Rasmus er skandinavisk versjon av Erasmus, som betyr «elsket». https://www.behindthename.com/name/erasmus
Billie er en feminin form av William. 

Sier navnet alltid noe om hvordan en person er? :blink: 

Er selvsagt klar over at Rasmus ikke betyr rass og Billie ikke betyr bille :ler: Men det er liksom mine assosiasjoner til de navna. Synes begge er helt forferdelige. Ser heller ikke helt hvordan Billy blir feminint av å skrive det Billie, uttalen er jo helt lik...

Endret av Anonymus Notarius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...