AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #241 Del Skrevet 17. juli 2020 14 timer siden, Tamsi skrev: Jeg hadde ikke tenkt å ta tråden personlig, men dette innlegget tråkka altså på tærne til både meg, kjæresten min, begge svigers, svigerinnene mine, seks av mine nærmeste veninner og flere av deres kjærester, eksen min og til og med katten vår! Selv fikser jeg ikke navnet Ester. Og Kåre. Hahahahah unnskyld altså, men nå ler jeg virkelig😂 Om det er noe trøst så har jeg kritisert både mitt navn, søsteren min, mamma, svigermor, flere kollegaer, venner, ekser og til og med samboeren min. Jeg liker virkelig ikke norske vanlige navn, beklager Men om katten din heter noe her så er den tilgitt altså, katter med stygge menneskenavn er dritkult. Og jeg blir litt fornærma av du hater på navnet til MIN katt, Kåre(ikke kødd)😢 Anonymkode: 6b437...dc8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #242 Del Skrevet 17. juli 2020 Marit, verste navnet jeg vet om. Dårlige assosiasjoner fra skoletiden. Anonymkode: 5abe3...fe1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #243 Del Skrevet 17. juli 2020 Robert, Dagmar, Victor, Helga, Bernhard, Herbert, Solveig, Sara (ble ofte brukt som banneord da jeg vokste opp), Rigmor, Veronica Anonymkode: 8d24b...8e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #244 Del Skrevet 17. juli 2020 15 timer siden, Emmelise skrev: I Danmark for 500 år siden var det en biskop som het (og jeg kødder ikke) Stygge Krumpen. Stygge var da altså hans fornavn. Som selvsagt betyr noe helt annet på dansk, men jeg lo så jeg grein da jeg hørte om det. Se for deg om Stygge fikk en datter og hun skulle til Norge og få seg mann. "Ville du være villig til å møte Anna Styggedatter?" Jeg syntes det er slemt å kalle ungene sine Grim. Lidvor er også høyt på lista for navn jeg syntes er grusomme. 😂 Anonymkode: 0c43b...b2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #245 Del Skrevet 17. juli 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Robert, Dagmar, Victor, Helga, Bernhard, Herbert, Solveig, Sara (ble ofte brukt som banneord da jeg vokste opp), Rigmor, Veronica Anonymkode: 8d24b...8e3 Glemte Josefine. Det er kanskje det verste. Anonymkode: 8d24b...8e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #246 Del Skrevet 17. juli 2020 I denne tråden skulle det vel strengt tatt vært et maximum av oppramsede navn. Mange ramser opp en hel side med navn. Hadde vært mer relevandt med f.eks de 5 "styggeste"navnene du vet om. Jeg synes Gøril, Ronny, Gerd, Rakel og Gitte er mindre pene navn. Må si at mange nevnte navn i tråden er fine! Men smaken er visst som baken, den er delt. Anonymkode: 0c43b...b2f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 17. juli 2020 #247 Del Skrevet 17. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men om katten din heter noe her så er den tilgitt altså, katter med stygge menneskenavn er dritkult. Og jeg blir litt fornærma av du hater på navnet til MIN katt, Kåre(ikke kødd)😢 Anonymkode: 6b437...dc8 Hooh! Shots fired Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #248 Del Skrevet 17. juli 2020 Her var de fleste norske navn nevnt! Rart hvor ulik smak folk kan ha. Mitt navn er nevnt et par ganger, eldste barnet sitt en gang og de to yngste er ikke nevnt enda. Da har vi kanskje valgt gode navn på barna våre i den minste Selv er jeg ikke så glad i slike trauste navn fra 50-70-tallet, slike som Bjørg, Åse, Bjørn, Kåre osv. Anonymkode: 8f24e...044 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Khadira Skrevet 17. juli 2020 #249 Del Skrevet 17. juli 2020 Rigmor, Valborg, Åse, Trym, Eira, Sander, Emma, Bjørn, Margareth, Johnny (med norsk uttale), Ronny, Kjell, Frida, Rita, Maximilian, Birk, Knut, Jeanette, Sandra, Marit. Har garantert flere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #250 Del Skrevet 17. juli 2020 5 minutter siden, Nightcrawler skrev: Rigmor, Valborg, Åse, Trym, Eira, Sander, Emma, Bjørn, Margareth, Johnny (med norsk uttale), Ronny, Kjell, Frida, Rita, Maximilian, Birk, Knut, Jeanette, Sandra, Marit. Har garantert flere. Maximilian, hva er det som får noen til å gi ungene sine et så stygt navn? Anonymkode: d9229...a85 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Khadira Skrevet 17. juli 2020 #251 Del Skrevet 17. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Maximilian, hva er det som får noen til å gi ungene sine et så stygt navn? Anonymkode: d9229...a85 Nei, du sier noe. Tror ikke det er et veldig mye brukt navn, men i barnehagen jeg jobbet i tidligere, var det to Maximilian-er. Aldri hørt navnet før den gang. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bohemchick Skrevet 17. juli 2020 #252 Del Skrevet 17. juli 2020 Monica, malin og Katrine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #253 Del Skrevet 17. juli 2020 Jeg liker ikke navn som begynner på C.. Caroline, Cecilie, Camilla osv. (Synes ikke de er noe finere med K altså, men er noe med bokstaven C jeg ikke klarer heilt😅) Anonymkode: d7800...fe0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #254 Del Skrevet 17. juli 2020 Mitt navn eller min datters navn er ikke nevnt, men nå har ingen av de noen gang vært på navnetoppen, ikke uvanlige navn men går nok under radaren tydeligvis. Anonymkode: 63a39...e4d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #255 Del Skrevet 17. juli 2020 Jeanett, Liam, Lykke(🤢) Gerd, Ronny, Preben, Patrick, Linn. En på jobb heter Kolbjørn. Det navnet gjør meg faktisk fysisk uvel. Anonymkode: dd104...a98 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 17. juli 2020 #256 Del Skrevet 17. juli 2020 Mange stygge navn. Klarer ikke plukke it noen, men liker ikke kjærringnavn. Spesielt de som slutter på frid eller run. Typ Gunfrid, Solfrid eller Oddrun, Gudrun. I tillegg alle navn som slutter på vei/veig. Solveig, Gunnveig. Liker ikke Bernt, eller Bengt eller Sigvald, Gunvald... Generelt slike navn. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 17. juli 2020 #257 Del Skrevet 17. juli 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeanett, Liam, Lykke(🤢) Gerd, Ronny, Preben, Patrick, Linn. En på jobb heter Kolbjørn. Det navnet gjør meg faktisk fysisk uvel. Anonymkode: dd104...a98 Enig med Lykke. Tåpelig typisk tenåringsmor valg av navn 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #258 Del Skrevet 17. juli 2020 Geir Anonymkode: 35df4...73b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #259 Del Skrevet 17. juli 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeanett, Liam, Lykke(🤢) Gerd, Ronny, Preben, Patrick, Linn. En på jobb heter Kolbjørn. Det navnet gjør meg faktisk fysisk uvel. Anonymkode: dd104...a98 Kjenner en som heter Kolbein, det er spesielt. Anonymkode: 63a39...e4d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #260 Del Skrevet 17. juli 2020 Jeg liker virkelig ikke Leander. Kusinen min kalte sønnen sin det, og jeg sliter med å bruke det. Det er jo grusomt. Anonymkode: e76a0...9e5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå