AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #1 Skrevet 16. juli 2020 Jeg vil kjøpe meg en double ended dildo, og har så lyst til å få med meg en annen jente så vi kan bruke den. Jeg meldte meg inn på Gaysir men ser der at jentene som regel kun er ute etter vennskap og hvertfall IKKE noe sex relatert. På Nakenprat ble jeg bare bombardert av masse masse menn selv om jeg skrev at jeg søkte kvinne? Noen som vet? 😝 Anonymkode: 04cef...33a
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #3 Skrevet 16. juli 2020 The double bottum solution! Har dere ikke en Grindr for lesber? Anonymkode: 3c3f7...63a
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #4 Skrevet 16. juli 2020 *bottom Lykke til! Anonymkode: 3c3f7...63a
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #5 Skrevet 16. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil kjøpe meg en double ended dildo, og har så lyst til å få med meg en annen jente så vi kan bruke den. Jeg meldte meg inn på Gaysir men ser der at jentene som regel kun er ute etter vennskap og hvertfall IKKE noe sex relatert. På Nakenprat ble jeg bare bombardert av masse masse menn selv om jeg skrev at jeg søkte kvinne? Noen som vet? 😝 Anonymkode: 04cef...33a Hvor holder du til? Og hvor gammel er du? 😁 Vil selv prøve det Anonymkode: 59305...22a
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #6 Skrevet 16. juli 2020 31 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor holder du til? Og hvor gammel er du? 😁 Vil selv prøve det Anonymkode: 59305...22a Det er ikke lov med " kontaktannonser" her, men hvis du er på Gaysir så finner du meg der hilsen ts. Anonymkode: 04cef...33a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå