AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #1 Del Skrevet 16. juli 2020 Eller kan man kun ha en om gangen? Og kan jeg kjøpe på forhånd og aktivere først når jeg skal ombord? Det er snakk om enkeltbilletter. Anonymkode: 1a325...c49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #2 Del Skrevet 16. juli 2020 Du kan kjøpe flere enkeltbilletter. De blir aktivert med en gang. Anonymkode: a8858...209 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #3 Del Skrevet 16. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan kjøpe flere enkeltbilletter. De blir aktivert med en gang. Anonymkode: a8858...209 Du kan stille inn når den aktiveres. Anonymkode: 993fd...b85 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #4 Del Skrevet 16. juli 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan kjøpe flere enkeltbilletter. De blir aktivert med en gang. Anonymkode: a8858...209 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan stille inn når den aktiveres. Anonymkode: 993fd...b85 Fint takk, skal dra med en som ikke har smartelefon😊👵 Hvis det er to soner og jeg har månedskort for en sone, så trenger jeg vel bare å kjøpe en enkeltbilett for en sone for å supplere opp, og ikke bilettpris for to soner? Anonymkode: 1a325...c49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #5 Del Skrevet 16. juli 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Fint takk, skal dra med en som ikke har smartelefon😊👵 Hvis det er to soner og jeg har månedskort for en sone, så trenger jeg vel bare å kjøpe en enkeltbilett for en sone for å supplere opp, og ikke bilettpris for to soner? Anonymkode: 1a325...c49 Ja Anonymkode: 7dd9e...f83 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frihetsgudinnen Skrevet 16. juli 2020 #6 Del Skrevet 16. juli 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Fint takk, skal dra med en som ikke har smartelefon😊👵 Hvis det er to soner og jeg har månedskort for en sone, så trenger jeg vel bare å kjøpe en enkeltbilett for en sone for å supplere opp, og ikke bilettpris for to soner? Anonymkode: 1a325...c49 Du kan supplere opp på ditt månedskort med en sone til med «enkeltbillett», men du må kjøpe for to soner på på gjesten sin billett. Mulig det var det du mente å si? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå