Gå til innhold

Mange menn onanerer på toalettet på jobben av og til, men hva med kvinner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er velkjent at de fleste menn har gjort dette. Ikke nødvendigvis ofte, men at det har skjedd.

Harald Eia f.eks måtte innrømme at han har onanert på jobben i løgndetektortesten i Team Antonsen. Sågar ble det antydet at han løy da han svarte nei på spørsmålet om han hadde onanert på noen andre sitt kontor også.

Men spørsmålet er: hva med kvinner? Det er nok langt mer sjelden, men hvor vanlig er det for kvinner at man har gjort dette minst en gang ila. livet?

Anonymkode: 8737a...af7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke menn få svare også? :)

Jeg har alltid hatt en fantasi om å ta en runk når jeg står ved urinalen, men redd for å bli tatt for blotting eller negative reaksjoner :P 

Anonymkode: 94c77...69e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort det èn gang, fordi jeg hang for mye på fetlife på den tiden og hadde så masse skittene tanker i hodet! 🤣

Anonymkode: b7da5...d81

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort det, ja. 

Anonymkode: 7de7b...5ad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri hatt en jobb som engang har vært i nærheten av en sånn virkning..

Anonymkode: b5fa1...029

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Æsj. Tror ikke det er normalen nei.

Anonymkode: 045a7...d23

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri gjort det. Når jeg er på jobb så er jeg på jobb. Klarer fint å vente til jeg kommer hjem, og det er MYE MER i hverdagen som er spennende, enn å onanere på jobben sitt toalett.... Men er man gris så er man gris, da må man vell runke overalt og spre den ekle sæden sin på alt de ser. :P 

Anonymkode: cf101...dca

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du som gutt hadde jobbet i en dagligvarebutikk, kunne du funnet på å runket på jobb hvis du var alene med en kollega på jobb? (Vel og merke ei deilig damekollega) evt fått noen deilige tanker om det? 

Anonymkode: 268cf...35b

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror ikke det er vanlig for menn å onanere på jobb. Jeg har aldri gjort det og jeg har ikke hørt om noen som har gjort det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

gjorde det noen ganger når jeg var ung og liksom plutselig fikk det for meg. men aldri i voksen alder. 

hadde en jobb hvor det var romslig og pent og avsides toalett, hadde aldri aldri kunnet gjort det om det var sånn båser som er åpne over/under, eller er toalett hvor folk gikk forbi rett utenfor eller hvis det var skittent og stygt.

Anonymkode: df2e6...b85

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri gjort det. Når jeg er på jobb så er jeg på jobb. Klarer fint å vente til jeg kommer hjem, og det er MYE MER i hverdagen som er spennende, enn å onanere på jobben sitt toalett.... Men er man gris så er man gris, da må man vell runke overalt og spre den ekle sæden sin på alt de ser. :P 

Anonymkode: cf101...dca

Men hvis man jobber med noen man blir kåt på, hva gjør man da? Får dere menn ståpikk, så "legger" den seg igjen? 😄

AnonymBruker
Skrevet

Har gjort det en god del ganger, er kvinne. Har en jobb som krever mye konsentrasjon og tankevirksomhet, og noen ganger når jeg har blitt for sliten i hodet har jeg av en eller grunn hatt en tendens til å bli kåt i stedet. Da har jeg lett brukt et par minutter på et avsidesliggende toalett. Av en eller annen grunn har det ofte klarnet tankene mine litt og jeg har jobbet bra etterpå. Ser ingen problem med det. 

Anonymkode: 4c8cf...9ea

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også gjort det. Ikke fordi det er så mange hotte menn på jobb, men noen få ganger når jeg har følt for å løfte humøret litt. 

Anonymkode: 79fa5...b0f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Æsj. Det syntes jeg er usmakelig å vite at folk gjør. Griser. 

Anonymkode: 00174...13a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må helst ha andre hjelpemidler, å det ville funket dårlig på jobb. Må også "leve meg inn" i fantasiverden og det funker ikke så bra heller akkurat der. Jobber også med menn og merker jeg blir K som bare det av og til, det gjør bare dagen bedre🤤

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, isw skrev:

Jeg tror ikke det er vanlig for menn å onanere på jobb. Jeg har aldri gjort det og jeg har ikke hørt om noen som har gjort det.

Ikke vanlig å gjøre det regelmessig, men vanlig å ha gjort det minst en gang ila. livet.

Anonymkode: 8737a...af7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har gjort det en god del ganger, er kvinne. Har en jobb som krever mye konsentrasjon og tankevirksomhet, og noen ganger når jeg har blitt for sliten i hodet har jeg av en eller grunn hatt en tendens til å bli kåt i stedet. Da har jeg lett brukt et par minutter på et avsidesliggende toalett. Av en eller annen grunn har det ofte klarnet tankene mine litt og jeg har jobbet bra etterpå. Ser ingen problem med det. 

Anonymkode: 4c8cf...9ea

Skjønner ikke hvordan man kan komme på et par minutter 🙉🙈 Også på jobb. Jobber som nevnt over her med gutter og kan bli lysten og våryr som bare det. Men sparer fint onanering til en senere anledning ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Haha jeg har gjort det på jobb ja (er kvinne) 😂 jobbet nattevakt alene der jeg jobbet før så da hendte det. Men litt ekkelt, vil ikke tenke på at kollegaene mine hadde gjort det samme 

Anonymkode: 4b960...43f

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

For noen år siden hadde jeg en fling med en kvinne som var i overgangsalderen og som overdoserte østrogendosene. Hun var et fyrverkeri, og påstod at hun kunne onanere fire-fem ganger per dag á to minutter hver gang. 
Jeg ville aldri gjettet det om jeg møtte henne i kontorlandskapet der hun jobbet i en svært profilert virksomhet.

Gjest Paramount
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også gjort det. Ikke fordi det er så mange hotte menn på jobb, men noen få ganger når jeg har følt for å løfte humøret litt. 

Anonymkode: 79fa5...b0f

Har faktisk bedre humør som kåt. Kanskje derfor jeg alltid har stått i mot denne lysten på jobb?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...