Gå til innhold

Hva tenker dere menn på når damer klipper håret deres i frisørsalongen. Blir dere kåte? Blir dere kåte av alle eller bare de sexy damene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Siden frisøre damer tar mye på menn, blir dere menn kåte mens dere får hårklipp?

hvis nei, blir dere det om det er en sexy dame som klipper håret? 

Anonymkode: 82e1c...341

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud. Snakk om å nedgradere menn.

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Man tenker på hva de driver med under kundefrakken.

Anonymkode: 26da6...4c2

Skrevet

Nei.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man tenker på hva de driver med under kundefrakken.

Hva mener du

AnonymBruker
Skrevet

Det er litt digg å få vasket håret før klippen, men jeg vil ikke si at jeg blir direkte tent av det. Det skal litt mer til enn det. 

Anonymkode: b07e3...1ce

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, MarianneE skrev:

Herregud. Snakk om å nedgradere menn.

Du, nå må du tenke litt logisk. Du vet dette skjer. Er ikke nedgradering å spørre dem om sannsynlige ting. 

Anonymkode: 488d2...be1

Skrevet

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har blitt kåt av å dra til frisøren.

• Liker 1
Gjest Warrior
Skrevet (endret)

Det er vel ikke så mange som blir kåt av å klippe håret men når de vasker håret derimot. Hvem blir ikke kåt av det? Når de masserer hodebunnen😍Tipper det sitter mange kåte kvinner og menn som nyter hårvasken uansett om frisøren er veldig sexy eller helt vanlig. Kan vel ikke være alene om det.

Endret av Warrior
AnonymBruker
Skrevet

Haha! Dette må være det dummeste jeg har lest noen gang som mann. Kåt på frisøren? Vaske håret er sexy? Herregud. Hvis det ikke skal mer til for å bli kåt for andre menn, så tror jeg vi har et problem.

Nei, jeg blir ikke kåt av å dra til frisøren. Heller ikke når hun vasker håret mitt. Ja, det er deilig med hodebunnsmasasje, men det er også massasjen jeg får av fysioterapeuten min som er en mann på 120 utrente kilo. Kan ikke si at jeg blir så veldig kåt på han heller. 

Er dama søt, så tenker jeg: dette var ei søt jente. Intet mer. Hun er ikke på jobb for å bli sjekket opp, og jeg går ikke til frisøren for å bli kåt. Klippe håret, derimot. 

Anonymkode: 59ce4...41a

• Liker 5
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siden frisøre damer tar mye på menn, blir dere menn kåte mens dere får hårklipp?

hvis nei, blir dere det om det er en sexy dame som klipper håret? 

Ja, hver gang jeg er hos frisøren drar jeg frem kuken for å ta meg en runk. Skjønner ts hvor sjuk denne tråden er?

Selvsagt gjør jeg ikke det, hvorfor i all verdens skulle jeg bli kåt av å klippe meg hos frisøren. 

Er ts i kvinnegruppa Ottar, eller hva er greia?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du

Hva driver mennene med hendene sine under kundefrakken mens de blir klippet av den sexy frisøren? Man tenker sitt.

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Warrior skrev:

Det er vel ikke så mange som blir kåt av å klippe håret men når de vasker håret derimot. Hvem blir ikke kåt av det? Når de masserer hodebunnen😍Tipper det sitter mange kåte kvinner og menn som nyter hårvasken uansett om frisøren er veldig sexy eller helt vanlig. Kan vel ikke være alene om det.

Blir ikke kåt, men det er jo godt? Ting som er godt trenger ikke gjør en kåt........ 

Anonymkode: 0e202...654

• Liker 4
Gjest Warrior
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir ikke kåt, men det er jo godt? Ting som er godt trenger ikke gjør en kåt........ 

Anonymkode: 0e202...654

Jo sant det, men for meg blir det litt for godt😅

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva driver mennene med hendene sine under kundefrakken mens de blir klippet av den sexy frisøren? Man tenker sitt.

Hva driver kvinner med under den frakken, er det jeg lurer på. Alle vet jo at alle kvinner i det minste er biseksuelle. Tenker at noen kvinner bruker frisørbesøket for å leve ut den eneste fantasien de ikke kan sette til livs på grunn av mann og barn. 

Ser du den håpløse logikken her? 

Anonymkode: 59ce4...41a

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, Warrior skrev:

Jeg, blir bare trøtt av det. Holdt på å sovne mer enn en gang av hårvask hos frisøren. 

Anonymkode: 45105...02b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble kåt av å være hos tannlegen en gang. Han tok på ansiktet mitt på en så sensuell måte 😅

Anonymkode: 9ec8b...8cd

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, Warrior skrev:

Men er du da kåt på dama ekker bare syntes du det er deilig? 

AnonymBruker
Skrevet

Hva f.... feiler det damer som kommer med så idiotiske spørsmål? 

Anonymkode: 44710...182

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er litt digg å få vasket håret før klippen, men jeg vil ikke si at jeg blir direkte tent av det. Det skal litt mer til enn det. 

Anonymkode: b07e3...1ce

Hva mener du med digg? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...