Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Sabrina Blomst
Skrevet

Er det noen som har en Friis company Butterfly Bag?

Vet dere i såfall hvilket materiale det er? Skinn, nylon?

http://www.nbags.no/index.php?manufacturers_id=48

Er det plass til for eksempel noen skolebøker?

Vil så gjerne ha en slik. Så en i forbifarten på Byporten men rakk ikke innom for å se den ordentlig. Nå sitter jeg stuck i Bodø og her finner jeg selvfølgelig ingenting.

Reiser ikke tilbake til Oslo før skolestart :(

--------------------

frk. blomst

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meg bekjent er ingen av Friis veskene i skinn. På taggene som fulgte med min Friis veske sto det at vesken ikke var konstruert for å tåle tung vekt som f.eks bøker, så det er ikke sikkert den holder så lenge da..

Friis veskene ser bra ut, men det største minuset synes jeg er at de bare inneholder ett hovedrom uten skiller, da blir det fort rot! :P

Gjest Sabrina Blomst
Skrevet

Det er sant. Fint om de tåler litt vekt også. Vet du om det er noen lommer inne i vesken for sminke, mobil etc?

Skrevet

Ja, det er en liten glidelåslomme og et mobilrom som er altfor stort til å bruke (den detter bare ut!) med mindre du har en skikkelig gammel, stor mobil.

Skrevet

Friis "Mulberry" veska har to små rom foran som sikkert er ypperlig til liten mobil!

Jeg har Nokia 3520i, og den passer fint i mobillomma inni, men jeg skal bytte til en snerten Samsung nå, og da må jeg nok ta i bruk små lommene. ;)

Jeg har forresten bært tungt i min veske, uten at den har tatt skade av det... (har den lille)

Mail nbags og spør hva slags materiale den er i! :)

• 2 uker senere...
Gjest Sabrina Blomst
Skrevet

Takk for mage fine navn.

Har sendt en mail til nbags hvor jeg spør om materialet.Hvor stor er din lille? er det stor som er avbildet på nbags?

Gjest Sabrina Blomst
Skrevet

Det skal være: takk for mange fine svar" :overrasket:

og ikke som skrevet på analfakrom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...