Gå til innhold

Underholdning for barn i bryllup

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi gifter oss i år og skal ha 5 barn i bryllupet med aldersspenn fra 4-9 år. Tips til underholdning/leker for dem? Vi har leid lokale til bryllupet og det er ikke noe barneting der. Det stor plass inne og hage ute.

Anonymkode: 6fa72...4fe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde to barn i vårt bryllup, 5 år og 7 år. Vi kjøpte en lego-pakke til hver som de kunne drive med under middagen + bokser fra IKEA hvor de kunne oppbevare smådeler. De lekte masse med det og etter middagen løp de stort sett rundt og etter kakene la de seg. 🙂 

Ellers antar jeg at foreldrene hadde tatt med noe i bakhånd, det ville ihvertfall jeg ha gjort om mine barn skulle vært med i et bryllup. 

Anonymkode: 8c69c...227

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Enkleste er å be foreldrene ta med leker hjemmefra

Anonymkode: 7ea18...311

• Liker 1
Skrevet

Lei et hoppeslott om økonomien tillater det? :P

Skrevet

Vi vurderer å leie inn en klovn. Men er fremdeles i tenkefasen da vi ikke har endelig svar på hvor mange barn som kommer. 

Ellers tenker jeg i hvertfall tegnesaker ved bordet. 

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, Yoshi skrev:

Vi vurderer å leie inn en klovn. Men er fremdeles i tenkefasen da vi ikke har endelig svar på hvor mange barn som kommer. 

Ellers tenker jeg i hvertfall tegnesaker ved bordet. 

Hva om noen av barna er redd for klovner?

Anonymkode: b1910...3e7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mine to kusiner skal være «barnevakter», og jeg har handlet inn tegnesaker og klistremerker, lager poser til hver av barna med godteri, såpebobler, ballonger osv. Legger klar noen spill og puslespill. Tar nok med ett par lekekasser med duplo og kanskje togbane. (Jeg har egne barn, så tar med noen av deres leker)
Hoppeslott-ideen likte jeg, den skal jeg gå for hvis været er OK. Ellers tenker jeg å ha en ball og diverse andre «uteleker». :) 

Anonymkode: 0b298...8c2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i ett nydelig bryllup i utlandet, de hadde kjøpt tegnebøker, klistremerker og blyanter. Det var gull. Selv hadde jeg med duplo. Hun danset og storkoste seg(3 år). Tok taxi hjem klokken 22.00. Mens de andre fortsatte festen😊

Var ovverasket over at de barnløse hadde tenkt så mye på oss med barn. Fantastisk. 

Anonymkode: 8a638...e1f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...