AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #1 Skrevet 16. juli 2020 Hei Hvor vanlig er det å ta en titt eller se på utstyret til andre når man er i garderoben, fellesdusj eller andre tilfeller hvor man kler av seg. Jeg kan ikke noe for det, men er alltid nysgjerrig på hvordan penis andre har, og størrelsen. Hvor lang eller tykk er den, sammenlignet med høyde, vekt. Jeg glor ikke, men er det frekt å sjekke ut utstyret til andre i garderobe eller dusjen? Andre som gjør det og? Anonymkode: 5e6a2...670
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #2 Skrevet 16. juli 2020 Sånne som deg er grunnen til at jeg holder meg unna fellesdusjer 😅 Anonymkode: fb278...083 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #3 Skrevet 16. juli 2020 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei Hvor vanlig er det å ta en titt eller se på utstyret til andre når man er i garderoben, fellesdusj eller andre tilfeller hvor man kler av seg. Jeg kan ikke noe for det, men er alltid nysgjerrig på hvordan penis andre har, og størrelsen. Hvor lang eller tykk er den, sammenlignet med høyde, vekt. Jeg glor ikke, men er det frekt å sjekke ut utstyret til andre i garderobe eller dusjen? Andre som gjør det og? Anonymkode: 5e6a2...670 Bare å kikke det, men det er ikke sikkert du vil føle deg som en ekte mann etterpå. BWC Anonymkode: bac41...b89
Gjest MrTeddy29 Skrevet 16. juli 2020 #4 Skrevet 16. juli 2020 ungåelig og ikke se de.. men man trenger ikke å gjøre det så jævla åpenbart heller.. Finnes faktisk normale mennesker som ikke vil at alle andre skal stå og glo på kuken til folk.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #5 Skrevet 16. juli 2020 Man må orientere seg, slik at man vet hvor man er i hierarkiet blant menn i garderoben. Anonymkode: a284f...751
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #6 Skrevet 16. juli 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man må orientere seg, slik at man vet hvor man er i hierarkiet blant menn i garderoben. Anonymkode: a284f...751 Penishierarkiet. Stakkars Bole Ole som har de minste ballene og ED. Eller advokaten med ølmage og pubisfett over mikroen. Anonymkode: bac41...b89
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #7 Skrevet 16. juli 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare å kikke det, men det er ikke sikkert du vil føle deg som en ekte mann etterpå. BWC Anonymkode: bac41...b89 Føler ikke størrelsen definerer hvor mann jeg er. Er like mye mann om den er kort eller lang 😅 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Penishierarkiet. Stakkars Bole Ole som har de minste ballene og ED. Eller advokaten med ølmage og pubisfett over mikroen. Anonymkode: bac41...b89 Hvordan fungerer egentlig penishietarkiet 😂 Min er ganske feit og kort, men ballene derimot er nok godt over gjennomsnittet, er det noe pluss poeng i det hele tatt for størrelse på baller, eller er lengden på kølla alt som tells i dette hierarkiet? 😂 Anonymkode: 5e6a2...670 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #8 Skrevet 16. juli 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man må orientere seg, slik at man vet hvor man er i hierarkiet blant menn i garderoben. Anonymkode: a284f...751 Fint å høre jeg ikke er den eneste lille grisen i garderoben Anonymkode: 5e6a2...670 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #9 Skrevet 16. juli 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Føler ikke størrelsen definerer hvor mann jeg er. Er like mye mann om den er kort eller lang 😅 Hvordan fungerer egentlig penishietarkiet 😂 Min er ganske feit og kort, men ballene derimot er nok godt over gjennomsnittet, er det noe pluss poeng i det hele tatt for størrelse på baller, eller er lengden på kølla alt som tells i dette hierarkiet? 😂 Anonymkode: 5e6a2...670 Volum og kraft. Det nytter ikke ha slege hvis en ikke har ræv til å drive den. Anonymkode: bac41...b89
blaffen Skrevet 18. juli 2020 #10 Skrevet 18. juli 2020 On 7/16/2020 at 1:59 PM, AnonymBruker said: Hei Hvor vanlig er det å ta en titt eller se på utstyret til andre når man er i garderoben, fellesdusj eller andre tilfeller hvor man kler av seg. Jeg kan ikke noe for det, men er alltid nysgjerrig på hvordan penis andre har, og størrelsen. Hvor lang eller tykk er den, sammenlignet med høyde, vekt. Jeg glor ikke, men er det frekt å sjekke ut utstyret til andre i garderobe eller dusjen? Andre som gjør det og? Anonymkode: 5e6a2...670 Minner meg om en Seinfeld episode jeg så for en evighet siden. En av gutta hadde altså en kamerat, kameraten hadde en datter på 15 som hadde kommet i puberteten og hadde noen aldeles nydelige pupper hun ikke gjorde det minste for å skjule? Hvordan ser man på de puppene? Konklusjonen var at når man skal se på puppene til din kamerats 15-årige datter lar du blikket dvele like lenge som når du ser direkte på sola, altså sveipe over så fort som mulig. Jeg tror den oppskriften vil funke greit i en herregarderode også. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå