Gjest Morticia Skrevet 17. september 2002 #21 Del Skrevet 17. september 2002 Vinga - å spørre om jeg har stor glede av dette, vitner om din mentale alder. MortiTia - jeg har ikke tatt nicket ditt - det er STOR forskjell på MortiTia og MortiCia - comprendé??????? Forøvrig så etterlyser jeg informative innspill fra hovedpersonen selv i denne tråden - Motorrypa - som så "galant" har trukket seg fra hele debatten... Morticia :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 17. september 2002 #22 Del Skrevet 17. september 2002 Å komme med sånne dumme utsagn vitner om noen andres mentale alder her... Jeg spør fordi jeg ikke ser vitsen med dette i det hele tatt. Tirsdagsunderholdning? Usmakelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2002 #23 Del Skrevet 17. september 2002 Morticia - lite konstruktivt nick by the way. Tror bare du har litt markeringsbehov. Motorrypa - ta kontakt med advokat som jeg rådet deg til :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morticia Skrevet 17. september 2002 #24 Del Skrevet 17. september 2002 Vinga - du som ikke liker heksejakter - lurer ikke du på hvor hovedpersonen selv i denne debatten er????? Hun har trukket seg tilbake vel vitende om at hun er trengt opp i et hjørne, avslørt og helt tom for argumenter. Hadde vedkommende hatt sannheten i ryggen, så hadde hun for lengst kommet med innspill. Hva min mening og tolkning om saken er, er da vel opp til meg - ene og alene. Skulle jeg bry meg med hva jeg mener og uttaler meg om i frykt for å såre noen medlemmer av "silkehanskekulturen" her inne????? Debatten har etter min mening nått et nivå intelektuelt sett som er under pari - og diskusjonen avsluttes fra min side. Morticia :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morticia Skrevet 17. september 2002 #25 Del Skrevet 17. september 2002 Kjære gjest, selvfølgelig synes du nicket Morticia er lite konstruktivt men, hvorfor skulle jeg bry meg om det?????? Vis at du har "baller" nok til å lage deg et KONSTRUKTIVT nick selv da.... i stedet for å være "gjest" uten meningers mot........ Nei detta var artig... MortiCia :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 17. september 2002 #26 Del Skrevet 17. september 2002 Det har kanskje ikke slått deg at hun ikke gidder å diskutere med usaklige mennesker?....... Og bare gjør det som er fornuftig, nemlig å overse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2002 #27 Del Skrevet 17. september 2002 Mortica: Det var Mortitia som ble gjest helt plutselig. Så jeg har et konstruktivt nick :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 17. september 2002 #28 Del Skrevet 17. september 2002 Hva med å ikke ødelegge tråden..... Morticia, hvis du ikke tror på denne saken, så kan du vel heller holde kjeft istedenfor å ødelegge tråden hennes ? Ingen her har garanti for at noe som helst innlegg er reelt eller fake, men vi kan ikke la vær å svare på dem fordet fordi det KUNNE jo hende det IKKE var tilfelle. Det blir for tragisk. Da kan man spørre seg hva man gjør på et sånt forum som dette, hvis man skal gå rundt og mistenke innlegg for å være falske. og spre masse eder og galle om et menneske man ikke kjenner bare fordi DU ikke tror dette faktisk har skjedd. Hva pokker vet du om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morticia Skrevet 17. september 2002 #29 Del Skrevet 17. september 2002 med andre ord....... dersom en har meninger som jeg har i denne saken så skal man ihht. KG's "regler" holde kjeft??????? Alle skal behandles med silkehansker og nåde den som faktisk tør å si hva han/hun mener...... ja den får på pukkelen av silkehanskegenerasjonen....... patetisk er det. Uansett - jeg holder IKKE kjeft når jeg har en mening jeg står inne for. Dessuten, jeg skal være den første til å dementere mine utsagn dersom det skulle vise seg at disse er helt på viddene - man er da voksen. Men, DET gjenstår å se da, om trådstarteren har baller nok til å forklare og svare på det som hun har blitt spurt om x antall ganger nå. Morticia :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dr. ian Skrevet 17. september 2002 #30 Del Skrevet 17. september 2002 Hvis man ikke tar et innlegg for det det er, hva er igjen av debatten da? Og hvis man ikke tar en person for det den prøver å fremstå som blir det jo helt absurd, for da sitter vi og diskuterer temaer vi egentlig ikke tror på med personer vi ikke egentlig har noe tro på at er den de er? På et forum vi egentlig ikke liker stemingen på? dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morticia Skrevet 17. september 2002 #31 Del Skrevet 17. september 2002 Herved oppfordres alle debattanter å komme ut av skapet, være seg selv og snakke kun sant............... Morticia :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2002 #32 Del Skrevet 17. september 2002 Kjære Morticia Motorrypa skriver vel ingenting om hvem hun er blitt gravid med i innlegget sitt? Hun kan jo ha blitt sammen med en annen etter han første "gale" typen, og begge kan faktisk i såfall være hennes eks'er. Det er greit at du ikke tror på Motorrypa sitt innlegg, men jeg synes du er litt vel krass i svarene dine. Jeg har fulgt litt med på Motorrypa (og andre) på graviditetssidene, og har inntrykk av at hun er en sunn og fornuftig jente. Det er sikker du også, så kan du ikke la de som velger å tro på det få lov til å svare i en vennlig tone? _____________ Anette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2002 #33 Del Skrevet 17. september 2002 Skulle ønske Moderator fikk stoppet denne debatten. Den har jo nådd helt ut på viddene... _________ Mie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
coda Skrevet 17. september 2002 #34 Del Skrevet 17. september 2002 ...dessuten er det ikke alle som har nettilgang på dagtid. Det kan være at motorrypa ikke har hatt mulighet til å følge med på debatten, som tross alt tak av på ettermiddagen i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 17. september 2002 #35 Del Skrevet 17. september 2002 Hvis ikke denne debatten snarest sporer inn på det opprinnelige temaet igjen, blir den lukket... @lfa (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. september 2002 #36 Del Skrevet 17. september 2002 Morticia: Hvor står det at hun er gravid med samme mannen? Det har ikke jeg klart å lese meg fram til noe sted, i hvert fall... Det står i et tidligere inlegg der hun skriver at eksen gikk fra henne og barnet og at hun vil ha han tilbake i livet dems Men jeg håper mototrrypa er glad for at han er ute nå? Jeg forsto det hvertfall sånn at dette var han samme fyrn`? eller? men det er vel ikke egentlig det vesentlige... Jeg lurer jaggu ikke på om han blir pliktet til erstatningansvar ovenfor deg jeg ? men at forsikringsselskapet må betale og han må betale de..sjekk med en advokat . Hun/ Han kan sikkert hjelpe deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morticia Skrevet 18. september 2002 #37 Del Skrevet 18. september 2002 ..... en siste kommentar fra meg: Husk at så lenge Motorrypa hadde kjennskap til de faktiske forhold rundt denne saken, så er hun faktisk selv også skyldig i svindel. Bare et lite tankekors........ Morticia :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest motorrypa Skrevet 18. september 2002 #38 Del Skrevet 18. september 2002 jeg skjønner ærlig talt ikke hvor forlk henter det i fra at det jeg forteller er en stor løgn som enkelte her ser på som en fleip. det er alt annet enn fleip for en som opplever det. ja jeg har blitt skadet i en bilulykke for to år siden. ja jeg er gravid. nei ikke med samme mann. jeg gikk ifra eksen min som kjørte utfor bare en måned etter ulykka å har aldri sett meg tilbake. hvor morticia får ifra at jeg er gravid med den fyren skjønner ikke jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morticia Skrevet 18. september 2002 #39 Del Skrevet 18. september 2002 for snart to¨år siden var jeg i lag med en mann som man trygt kan kalle for en syk person. vi hadde vært i lag i to år da han fant ut at han skulle kræsje bilen sin for å få forsikringspenger . utrolig pengegrisk type som gjør alt for penger. han fant ut5 at hvis han hadde meg med i bilen så kommer ingen til å stille spørsmål ved ulykka, som skjedde en vinterdag i janusr på tur til jobb. Uttalelsen din her vitner om at du er like skyldig i forsikringssvindel som svinet du var sammen med. Spørsmålet til deg fra meg om hvorvidt det var denne mannen du nå var gravid med................. var KUN et S P Ø R S M Å L!!!!!!!!!!!! Som jeg etter MYE om og menn fikk svar på, og takk for det. Grunnen til at jeg betviler hele ovennevnte sak er for det første måten du ordlegger deg på, og for det andre at du ikke brydde deg med å dementere mine påstander. Men det er nå MIN mening da. Morticia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 18. september 2002 #40 Del Skrevet 18. september 2002 Sånn jeg forsto det så visste hun ikke at han skulle svindle før etter ulykken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg