Gå til innhold

hva har jeg i vente, tør jeg dette?

Anbefalte innlegg

Gjest motorrypa
Skrevet

for snart to¨år siden var jeg i lag med en mann som man trygt kan kalle for en syk person. vi hadde vært i lag i to år da han fant ut at han skulle kræsje bilen sin for å få forsikringspenger :( .

utrolig pengegrisk type som gjør alt for penger.

han fant ut5 at hvis han hadde meg med i bilen så kommer ingen til å stille spørsmål ved ulykka, som skjedde en vinterdag i janusr på tur til jobb.

jeg viste ikke noe om dette da.

men jeg fikk endel skader i nakke å rygg. å riktignok . så gikk alt knirkefritt for hannes del. å han fikk pengene sine å jeg fikk et sykehus opphold å masse helseplager.

gikk fra han bare en måned etter ulykka da det begynnte å gå opp for meg hva som hadde skjedd.

nå har jeg holdt på med forsikrings saken for å få erstatning for mine skader. har ikke hatt noe å gjøre med han siden jeg gikk ifra han da han holdt et evig helvete med meg.

problemet mitt nå er at forsikringselskapet kan gå på regress med han å kreve hele min forsikringssum tilbake betalt fra han å da kommer han til å begynne å terrorisere meg igjen. venter barn i januar å det siste jeg trenger nå er at han begynner å bråke med meg..

hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke kontakte en advokat før du evt gjør noe?

Skrevet

Jeg har forstått det sånn at JussBuss bedriver gratis juridisk rådgivning. Lykke til! Han høres ut som en fæl fyr!

Gjest motorrypa
Skrevet

problemet er ikke hvorvidt jeg har advokat eller ikke.

jeg har advokat på forsikringssaken, å jeg håper jo selvfølgelig at jeg får erstatning. problemet er at jeg tror han kommer til å gjøre livet mitt til ett evig helvete hvis han må betale erstatning til meg.

får vel henge rifla over senga sånn just in case

Skrevet

:ler: tviler på at det finnes så mye som et ørlite fnugg av sannhet i motorrypa's innlegg :ler:

Morticia :lol:

Skrevet

nå har jeg holdt på med forsikrings saken for å få erstatning for mine skader. har ikke hatt noe å gjøre med han siden jeg gikk ifra han da han holdt et evig helvete med meg.

Hvis jeg forstår riktig, så er dette anerkjent som en ulykke og han har fått pengene sine. Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke skulle få en ulykkeserstatning? Du har ulykkesforsikring? (hvis ikke, løp og kjøp!)

Og jeg forstår heller ikke hva slags forsikring som dekker dine skader og påkjenninger hvis han har fuska, som ikke dekker deg når det er en ulykke?

Hvorfor har dette tatt 2 år forresten?

Dessverre er det ingen forsikring som dekker deg mot teite mannfolk, ei heller slemme mannfolk som blir plagsomme om man går dem i mot. Du må passe på deg selv og barnet ditt, og blir det for galt så må du melde ham til politiet.

Gjest motorrypa
Skrevet

hvorfor siere du det morticia?

beklager om det ikke høres ut som virkelighet i dine ører. desverr så er det altfor virklig i mine øyne. det her er noe jeg lever daglig med, både smerter å annet drit.

joda han hadde kasko forsikring på bilen da vi kræsja. ellers så hadde jo ikke han fått så mye som ei krone for bilen. den forsikringa dekker jo meg også som passasjer.

ja jeg har nå holdt på med den her saken i snart to år.

å det kan ta to år til for alt hva jeg vet.

jeg vet jo at jeg har krav på erstatning. det er jo ikke det som er problemet.

hva gjør jeg hvis HAN må betale tilbake hele erstatningssummen tilbake forsikringselskapet.

forsikringsselskapet kan nemlig få han dømt for uaktsom kjøring. da må han betale veldig mye penger å da kommer han etter meg, det er det ikke no tvil om.

det er en syk mann jeg prater om her.

det er ikke bare å skjønne for folk som ikke har opplevd noe sånn som det her.

men sånne saker tar laaang tid. mye arbeid å slit.

har vært sykemeldt siden ulykka i januar 2001. å har vært inn å ut av både sykehus og lignende. så har jeg holdt på med saken på fulltid til tross for at jeg har advokat på saken.

Skrevet

Jaja, og dette er den sammen mannen som du nå er gravid med.......

Morticia :D

Skrevet

Det var to år siden da, M - ingen graviditet varer så lenge.

Og du har da vel ingen grunn til å bedømme at dette ikke er sant? Om du ikke tror på det, så la være å svare da.

Skrevet

Det er litt spesielt å mistro et menneske du overhodet ikke kjenner Morticia. Du kan da ikke ane om dette er sant. Hvorfor skulle hun finne på dette?

Gjest Morticia - unplugged
Skrevet

Mennesker finner på de utroligste ting for å skape blest om seg og sin person.

Jeg vet at en graviditet ikke varer i to år - har selv gjennomført 3 stk - jeg bare lurte ettersom jenta vitterlig ifølge tidligere innlegg ER gravid med en ex. som ikke vil vite av barnet.

Morticia :-?

Skrevet

Det der er veldig dårlig gjort Morticia. Jeg tviler ikke på noe av det mottorrypa skriver. Det er ikke alle som har det like enkelt her i livet, som du later til å tro, og dette skjedde jo for lenge siden. Hvis du blar litt bakover i gamle innlegg på Graviditet sidene, finner du ut at det ikke er mange mnd siden mottorrypa ble gravid!! Om det var med samme typen eller ikke er vel ikke DIN sak?? La henne være i fred vær så snill. Hater sånne "heksejakter" som dette :-?

Mottorrypa, jeg håper veldig at dette ordner seg for deg. Det må være bittert å få litt av helsa redusert pga av en sinnsyk (?) mann som ville ha ut forsikringspenger for sin gamle bil.

Håper det går bra for både deg og babyen, prøv å være sterk. Bare vent og se du, det ordner seg alltid for kjekke mennesker :blunke:

Klem fra Vinga!

Gjest Anonymous
Skrevet

Ler meg skakk over hvor lettlurte enkelte individer her inne er........ ALT tas for god fisk..... MEN, mye artig lesning blir det deff. ut av det.

Dessuten, vi har da alle lov til å gjøre oss opp en mening om en uttalelse - og dersom denne er på tvers av "normalen" her inne, så står det ingensteds i KG's regelverk at man ikke har lov til å uttrykke sin mening.

Poenget mitt er, at dersom denne "svindelen" fant sted for 2 år tilbake og hun nå er gravid med denne mannen........... ja da lurer jeg jammen meg på dømmekraften til denne "kvinnen". Først la seg lure til å bli med på denne svindelen - ja hun er faktisk like skyldig i svindel som ex'en - for deretter å la seg gjøre gravid av samme individ????? Hvor dum går det egentlig an å bli?????

Skrevet

*fres* :evil:

Har du aldri vært forelsket du da????

De sier at kjærlighet gjør blind...

Jeg tror mistenksomhet også gjør folk blinde :roll: Plutselig er ikke det viktigste å hjelpe og støtte hverandre lenger, men å avsløre, avsløre...

Hjelpes døtte altså :roll:

Skrevet

Fres?????? Himmel - hvilket nivå er det vi er på her da :ler:

Kjærlighet gjør blind ja, men dersom den gjør SÅ blind at en lar seg lure til svindel og attpåtil bli gravid med samme fyr, ja da må det være noe helt fundamentalt feil.

Og ja, jeg har vært og ER forelsket - MEN, jeg lar meg ikke lure av den grunn.

Morticia :)

Skrevet

Morticia: Hvor står det at hun er gravid med samme mannen? Det har ikke jeg klart å lese meg fram til noe sted, i hvert fall...

Skrevet

Tiriltunge, jeg har ikke fått svar på om det er med samme mannen hun nå er gravid - det er antagelser fra min side, basert på at denne som hun nå er gravid med også er en x av samme kaliber som beskrevet i tråden her......... Jeg har spurt Motorrypa om så er tilfelle - uten å få svar.... Hvilket igjen bevitner at mine antagelser sannsynligvis er korrekte.

............... og det er da jeg begynner å lure på hvor lettlurte enkelte kvinnemennesker er - og ler meg fordervet av argumenter som sier at "joda, kjærlighet gjør blind".......... kjærlighet gjør blind - men synsskaden er ikke permanent. Det er jo også et ordtak som heter at "brent barn skyr ilden" - men i dette tilfellet så er ordaket "brent barn setter på sterkere varme"

Skrevet
har ikke hatt noe å gjøre med han siden jeg gikk ifra han da han holdt et evig helvete med meg.  

Dette er hva mottorrypa skrev i sitt første innlegg i denne tråden. I tråden som omhandler at hun er gravid, men at faren ikke vil ha noe med henne eller barnet å gjøre, skrev hun at han (altså barnefaren) er mannen i hennes liv (eller noe i den duren, har ikke lest den om igjen nå...). Ut fra det trekker jeg den enkle konklusjon at dette dreier seg om to forskjellige menn, da hun ikke har hatt noe med den ene å gjøre på nærmere to år...

Det er mulig å treffe på flere enn én drittsekk i sitt liv, vet du! :roll: Derfra, til å si at jeg tror alt som blir skrevet her inne, det er en helt annen sak...

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg ville også ha kontaktet en advokat.

hilsen

Mortitia som ikke er Morticia som har rappa nicket mitt :evil:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...