AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #1 Skrevet 16. juli 2020 Jeg har veldig regelmessige sykluser, den er på 28 dager og får mensen den datoen det er forventet hver mnd uten unntak. kan dette være et tegn på at jeg kan enkelt bli gravid? Eller har det ingenting å si? Anonymkode: 6cf8f...d7f
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #2 Skrevet 16. juli 2020 Er bare å ha sex uten prevensjon, så finner du det ut. Anonymkode: fe8ae...53c 2
annelis Skrevet 16. juli 2020 #3 Skrevet 16. juli 2020 8 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har veldig regelmessige sykluser, den er på 28 dager og får mensen den datoen det er forventet hver mnd uten unntak. kan dette være et tegn på at jeg kan enkelt bli gravid? Eller har det ingenting å si? Anonymkode: 6cf8f...d7f Ta gyn sjekk og hormonprøve. Eggløsningstester hjelper og på
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #4 Skrevet 16. juli 2020 Regelmessige sykluser er positivt for fruktbarheten ja. Anonymkode: 3db02...cfd
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #5 Skrevet 16. juli 2020 Det finnes noen pekepinner på hvor fruktbar en er. Hvis en har en klokkeklar 28 syklus er det uten tvil den beste indikasjonen. En annen er at en har normal vekt, altså ikke for lav eller høy vekt og den siste er at en har mye brystvev. Da menes brystvev og ikke fettvev. Anonymkode: 5169b...c91
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #6 Skrevet 16. juli 2020 Regelmessige sykluser trenger ikke bety at du fort blir gravid. Jeg har hatt regelmessige sykluser så lenge jeg kan huske. 26 dagers syklus + - 1 dag. Og jeg har prøvd å bli gravid i 5 år nå. Gått gjennom mange ivf forsøk også. Likevel har jeg ikke blitt gravid og legene klør seg i hodet og lurer på hvorfor det aldri funker. Anonymkode: b1539...9d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå