Gå til innhold

Hvorfor skal alle kvinnelige trommeslagere på YouTube spille med minimal påkledning, nærmest nakne??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alltid i minst mulig klær. Det er sexistitsk.

Anonymkode: 554d8...38d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal alle menn kritisere alt kvinner gjør hele tiden? 

Finn en hobby. 

Anonymkode: 5775b...d99

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

De vil være sexy, selv om jeg syns det er slutty. 

Anonymkode: 5fef8...618

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Helt sikkert varmt, samt det er deres livsstil og deres karakter som kommer til uttrykk. 

Anonymkode: e1157...9d5

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal alle menn kritisere alt kvinner gjør hele tiden? 

Finn en hobby. 

Anonymkode: 5775b...d99

Kanskje det er det som er hobbyen deres? :Hehe:

Anonymkode: 5fef8...618

• Liker 4
Skrevet

Ser ikke helt problemet her.

De er vel kledd slik fordi de har lyst. Slutt å bry deg så mye om hvordan folk går kledd.

Ville du klagd om en mann spilte trommer i bar overkropp ?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Ser ikke helt problemet her.

De er vel kledd slik fordi de har lyst. Slutt å bry deg så mye om hvordan folk går kledd.

Ville du klagd om en mann spilte trommer i bar overkropp ?

Ingen som gjør det.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo selvfølgelig fordi "sex selger" og om de er lettkledde eller sitter i undertøyet, vil det generere flere klikk og visninger. Nesten uavhengig av ferdigheter.

Anonymkode: 37dde...3ec

• Liker 11
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen som gjør det.

Du kan umulig noen gang ha vært på en rockekonsert. Nå er jeg ikke trommeslager, men kan se for meg at optimal bekledning måtte være et antrekk som er løst og luftig, uavhengig av kjønn. Trommeslageri er kroppsarbeid.

• Liker 3
Skrevet

En vesentlig faktor er vel gjerne at det kan bidra til økt interesse? Prøver man å leve av streaming/YouTube osv er konkurransen vanvittig tøff. Disse damene er åpenbart flinke, men det er fremdeles bare cover av andres musikk.. 

Hadde jeg vært i deres sko hadde jeg sikkert gjort det samme :)

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Jdz skrev:

Du kan umulig noen gang ha vært på en rockekonsert. Nå er jeg ikke trommeslager, men kan se for meg at optimal bekledning måtte være et antrekk som er løst og luftig, uavhengig av kjønn. Trommeslageri er kroppsarbeid.

Nå snakker vi om You Tube videos.

AnonymBruker
Skrevet

Noen er så dyktige at de ikke trenger spille nakne.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Det selger/ gir views. Ikke verre enn det. 

Anonymkode: 791f6...986

AnonymBruker
Skrevet

Fordi det er hot for dem, og hot for menn. 

Sexistisk? Skjønner ikke. Å vise fram sine positive sider er aldri negativt.

image.png.312d2a74cd2eadd50cb3bc1f5bc3050f.png

Anonymkode: 2128d...94d

AnonymBruker
Skrevet

Æsj. Skjønner godt at du reagerte på akkurat det der. Visste ikke at det var en greie. Men i så fall, syns jeg det er en skikkelig uting.

Anonymkode: 4ef7f...60d

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker gode trommiser. Men det verste jeg vet er de som spiller med singlet/bare armer sånn at armene/grevinnehenget disser. Oppstår hos både menn og kvinner, men kvinner spesielt utsatt. 

Anonymkode: 2eaf0...0f4

AnonymBruker
Skrevet

For ikke å snakke om de som skal drive å trikse med trommestikka i videoene sine mens de spiller. Det er så harry. Hva er poenget? 

Anonymkode: 2eaf0...0f4

Skrevet (endret)

Det å slå på trommer som en gærning i noen minutter er fysisk anstrengende, i varierende grad, derfor kan det fort bli varmt.

Fordelen med lite eller/og tettsittende klær, er at en trommeslager har armene i bevegelse konstant, frem og tilbake, opp og ned, og derfor er det en fordel at det er minst mulig greier som trommestikkene kan henge seg fast i, og ødelegge låten.
Kanskje de har en manager eller noe som forteller de hva de skal gjøre, og hvordan de skal selge produktet.

Noen kvinner er ekstremt stolte over kropp og utseende, og viser det gjerne frem. Spesielt når man skal selge et "produkt", så ønsker man å gjøre det man kan for å få oppmerksomheten som trengs for å kunne selge produktet.

Jeg aner naturligvis ikke hvordan de har vurdert sine garderober, men det er i alle fall noen teorier.

Endret av Gibralfaro
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, Gibralfaro skrev:

Det å slå på trommer som en gærning i noen minutter er fysisk anstrengende, i varierende grad, derfor kan det fort bli varmt.

Fordelen med lite eller/og tettsittende klær, er at en trommeslager har armene i bevegelse konstant, frem og tilbake, opp og

Kan nok bli svett og varmt ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...