AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #1 Skrevet 16. juli 2020 Syns det er så mange som har så fint hvitt smil for tiden. Selv er jeg i 30-årene og tennene mine har begynt å bli litt mørkere på farge. Har prøvd diverse tannkremer fra apoteket, i tillegg så røyker jeg ikke og drikker sjelden brus/Alkohol. Er det mange som har bleket tennene hos tannlege, evt bruker produkter som fungerer? Anonymkode: 54861...06f
BiancaWhite Skrevet 16. juli 2020 #2 Skrevet 16. juli 2020 Pusser tenner med charcoal pulver av og til. Disse fjerner misfarging men du får ikke kritthvitt smil nei. Men de blir en del hvitere når misfarge blir borte. Er vanlig at hjørnetennene er noe gulere enn resten og disse blir ikke hvitere dessverre, dette må blekes. Du må gjerne pusse et par dager før du ser forskjell. Etter en gang er de kanskje litt hvitere. Hvis du pusset igjen både morgen og kveld så vil du se forskjell. Jeg har fått spørsmål om jeg har bleket når jeg har brukt det, da ser man forskjell. Men slutter jeg så blir de fort myr mer gulaktige igjen. Drikker en del kaffe.... Blir sår på tannkjøttet om jeg driver med det for mye så jeg holder meg til 1-2 dager om gangen. Ellers er bleking eneste alternativ. Men da må du slutte å drikke/spise ting som misfarget for det synes fort mye bedre. Jeg har vurdert å bleke selv, men har ikke SÅ gule tenner at det er sjenerende. Venter isåfall litt og kanskje det kommer mer skånsomme metoder etter hvert. Min tannlege sier at hvis man begynner så må man fortsette. Og det er bleking så det styrker ikke akkurat tenne. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå