AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #1 Del Skrevet 16. juli 2020 Jeg har en gardena klipper, som har gått to sesonger uten et eneste problem. Den har ladestasjon ved huset, og må over en meter med gangvei før den kommer til plenen. Her er det nedtråkka grus/hard bakke, og bredden er ca en og en halv meter. Det ligger en guidekabel ut til plenen, og det har aldri skapt problemer før. Klipperen har rygget ut, snudd seg på gangveien og fulgt guidekabelen ut. Nå har klipperen vært på service i år, og tydeligvis blitt omprogrammert eller noe, for den er blitt helt dum. Problemet: Den er sluttet å følge guidekabelen ut. Den begynner å klippe direkte fra stasjonen, noe som fører til at den står og stanger frem og tilbake på gangveien og ender opp ved siden av sin egen stasjon i stedet for å finne veien ut. Så når klipperen skal ut, må jeg nå følge med og løfte den ut på plenen. Er jeg borte en dag står klipperen og sturer ved siden av sin egen stasjon, og plenen er uklippet. Guidekabelen funker, for klipperen følger fortsatt kabelen inn igjen og finner veien hver gang. Jeg har kalibrert og satt opp systemet igjen etter service. Hjelp?? Hva gjør jeg?? Anonymkode: 1e78c...d0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #2 Del Skrevet 16. juli 2020 Klager! "Dere ødela, nå må dere fikse!" 😁 Anonymkode: 63bf3...7e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #3 Del Skrevet 16. juli 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Klager! "Dere ødela, nå må dere fikse!" 😁 Anonymkode: 63bf3...7e6 Har prøvd. De påstår at de ikke har noe med saken å gjøre. 🙄 Anonymkode: 1e78c...d0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå